Tpilet

  • jüri 3 k

    Uuenenud https://www.tpilet.ee/

    25. märts 2019 - 10:57:51 · Otselink

  • tajo 3 k

    uuh

    25. märts 2019 - 13:11:30 · Otselink

  • kärks 3 k

    Tundub, et /wp-json'i pealt sisuhaldus praegu neil kättesaamatu ning seetõttu iga lehe laadimine ~20s, kuni timeout tuleb.

    Kas klikitavate elementide hover stiilid on nüüd "out"?

    Klaviatuuriga otsingu väljadest kaugemale ei saa, üldist semantikat iseloomustab vist kõige paremini see pilt:

    25. märts 2019 - 16:18:50 · Otselink

    4

    • Hover stiilide osas, tüüpiliselt juhtub siis kui disainer ei edasta front-end'i tegijatele hover state kujunduse näiteid.

    • Aga kas arendaja on tuim robot, kes ise kaasa ei suuda mõelda? Ja kui ise tõesti hover nuppu natuke heledamaks/tumedamaks teha ei oska, siis küsida disainerilt.

    Loe kõiki

  • Daniel 2 k

    mooncascade tegi?

    25. märts 2019 - 22:50:05 · Otselink

    1

    • Üks võimalik variant on ka Optimist Digital...aga pole kindel

    Loe kõiki

  • Tann 2 k

    Töötasin seal lühikest aega aastaid tagasi (IT sektor). Ettevõte kellel on 2 aasta arenduse peale 2 woordi dokumenti.
    Test server ja live server.
    Test erines laivist 85 %.
    Arendus ettappidets ei teatud pe.setgi.
    Test serveris 90% asju ei töödanud.
    Dokumentatsioon oli alla igasugust arvestust.
    Nagu 5 aastane oleks teinud woordi dokumendid.
    Dokumendid olid sõna otseses mõttes nii, et live serevri dokument ja test serveri dokument.
    Mõlemis oli kummagi lehe pealehe pilti / bänner ja selle all link, username ja password
    See oli KOGU dokumentatsioon nende andmehaldusest.
    Arendajaks oli see hetk uptime kui õigesti mäletan.
    Bussi piletite aegu ja hindasid sisestati manuaalselt excelis mida sis alatihti muutma pidi kui
    lux express vms firma otsustas hindasid muuta.
    Ja seda tegid nii bussi firmades olevad isikud või sis läks see request otse T-pilet tiimile kes sis
    õhtuti peale tööd manuaalselt tundide viisi neid hindu ümber trükkis.
    Ah jaa Excelis ei osanud nad isegi lihtsat VBD scripti teha et natukenegi lihtsustada oma tööd.
    Oldi suhtumisega, et uus töötaja peaksgi oma vabast ajast nende pe.se kukkunud andmehaldus systeemi selgeks tegema
    mille dokumentatsioon oli nullilähedane ja mille teadmine tööturul sulle väärtust ei lisa ja seda muidugi oma kulude ja kirjadega (töölepinguväline aeg mille eest maksta ei tahetud)
    Ei väärtustatud isegi seda kui tegid excel-i täienduse VBD scriptiga, et hindadel maha või % juurde arvestust teha kiiremini ja effektiivsemalt.
    Hindadel arvestati tihti maha miski x %
    Ala et kõikidel hindadel maha arvutada 5% või juurde miski x%
    VBD scriptiga sai loodud maja ja juurde arvuta % nupp ja automaatselt sai hindadel % maha ja juurde arvutada sisestades protsendi numbri ruutu.
    Lahkudes sealt olid aga sellest väga huvitatud.

    Sama ettevõtte kelle juht kobises meediale, et kui ei jõua töötajale palka maksta pangu ettevõte uksed kinni.
    https://www.aripaev.ee/uudised/2016/07/05/hugo-osula-mina-vaikest-palka-ei-maksa
    , ehk siis sama ettevõte kes uuele töötajale maksis rohkem palka kui vanale andmehaldurile kes tundis systeemi tunduvalt paremini ja üritasid seda veel varjata.
    (Mõlemad samal positsioonil).
    Ei oska öelda kas upwork saamatu või on teema selles et mida maksad seda saad.

    26. märts 2019 - 03:37:44 · Otselink

    9

    • Ja sõidu marsruute T-pilet ei määra. Neid koostavad bussifirmad kooskõlastades need maanteeametiga. T-pilet kannab neid manuaalselt enda systeemi, need esitatakse neile e-mailiga.

    • Ja tabel mille pilt lisatud on place holder kus nimed olid random ja nagunii pidi ära muutma. Seal oli taustal VBD script mille funkltsionaalsust testisin.

    Loe kõiki

  • Ma tahtsin piletit osta ja andsin alla, esimest korda pidin ostma luxexpress veebist, mis on ka paras õnnetus. Kas keegi ei testi lahendusi enam reaalsete kasutajate peal?

    27. märts 2019 - 18:16:24 · Otselink

  • Proovisin ka täna kasutada. Lux expressi kodukalt ostsin lõpuks.

    Ei teinud isegi midagi maagilist. Lisasin pileti ostukorvi, tahtsin pileti tagastamise tingimusi lugeda "Pileti tagastamine" menüü punktist (mis selle lingi taga ei olnud, aga see selleks). ja pärast seda ostukorvi tagasi ei saa - "Veebiteenuse viga. Vabandame! Palun proovige mõne aja pärast uuesti!" :( Ja kõik lingid andsid sama. Refreshisin, see ikka aitab. Aitas hoopis ostukorvi tühjendada. Halloo. Tpilet - if it ain't broken, don't fix it.

    27. märts 2019 - 20:53:39 · Otselink