tee puhtaks

  • tonal† 19 a

    tee puhtaks -- bännerijutu jätkuks.
    näide flashi võimalustest.

    14. märts 2006 - 13:14:02 · Otselink

  • teet 19 a

    kõigile bännerifännidele

    lingi nimi
    lingi nimi lingi nimi lingi nimi lingi nimi lingi nimi lingi nimi lingi nimi lingi nimi

    14. märts 2006 - 13:41:11 · Otselink

  • mulle ei meeldi bännerifännid

    14. märts 2006 - 14:15:30 · Otselink

  • tonal† 19 a

    aol banner oli väga hea, muud jätsid täiesti külmaks -- ei midagi uut.

    (seltsimees, bannerid on mõne jaoks osa tööst.)

    14. märts 2006 - 15:17:37 · Otselink

  • nuuks

    14. märts 2006 - 15:29:40 · Otselink

  • tonal† 19 a

    jep. ei ole tausta värvimine, on ühe pildi teiselt mahakustutamine (äp on 20K pärast nuditud variant) + svamm
    kusjuures töögraafikutes oli märgitud asja väljamõtlemiseks, teostamiseks ja pilditöötluseks kokku 4 tundi :)

    14. märts 2006 - 17:35:16 · Otselink

  • 4h on palju natuke. Ei ole jah tausta värvimine.

    14. märts 2006 - 18:18:27 · Otselink

  • palun

    14. märts 2006 - 18:19:04 · Otselink

  • tonal† 19 a

    eks tee analoogne 3 tunniga.
    siiralt sooviks näha.
    st. maskiga + svamm
    sinu näide on väga alguses esialgu.

    14. märts 2006 - 18:29:13 · Otselink

  • mul ei ole 3h aega ja mis ma ikka jalgratast leiutan.

    15. märts 2006 - 10:11:02 · Otselink

  • tonal† 19 a

    sellegipoolest näen, et oled tänaseks hommikuks ärapühkimise ligilähedase tulemuse välja mõelnud. tublisti arenenum, kui su esialgne variant. eks teostuslik külg selline toores ja takerduv veel, aga kujutan ette, et selle allesjäänud 2 tunniga jõuad välja mõelda, kuidas edasised sündmused käivitada, välja mõelda animatsioonid, need teostada, anda asjale selline ilme, mis saaks kliendilt kinnituse.

    mõtlen, et nüüd katsun järgnevate päevade jooksul häbeneda oma küündimatust.
    tohib?

    16. märts 2006 - 08:13:27 · Otselink

  • tohib tohib :)

    16. märts 2006 - 08:35:22 · Otselink

  • tonal† 19 a

    tegelikult tahtsin kaasamõtlemist üles saada teemadel, et kui võrrelda trüki- ja veebireklaamile kulutatavaid ressursse, siis asi on absurdselt nihkes. enda firmaski vaatan, milline hulk inimesi on esimese kallal ja kui vähe töötunde arvestatakse veebireklaami peale.
    asjade ülesseminekuks on kulutused aga vaat et samad. ometi ei pane keegi magistraali äärde 2 tunniga valmis visatud hiigelplakatit.
    tehakse kümneid kavandeid ja kogu aur läheb koosistumistesse ja komakohtade vaidlemisse.
    ja siis sirutab kampaania hiigellind tiivad laiali ja paiskub kõrgustesse.
    ja veebireklaam on nagu see valge jääk, mille linnud enne lendu kaalu kergendamiseks kloaagist üllitavad. (miks valgepäised pargikujud)
    sest asi on ikka veel umbes sellisel mõtlemise tasemel, et flash on selleks, et saaks kahte jpg-i omavahel vahetuma panna.
    asi on projektijuhtide mõtlemise taga suuresti.

    16. märts 2006 - 09:31:01 · Otselink

  • tonal† 19 a

    sest kui võtan mingi 2-3 aastat tagasi, siis flashreklaamide osakaal on bannerduses selgelt suurem. ja tasemel tegijaid on tuntavalt rohkem.
    ja praegune seis võiks oluliselt innovatiivsem olla, kui seda valge törtsu laskmise sündroomi ei oleks... ("õigus jah, mingi bänner oleks ka vaja kähku teha...")

    16. märts 2006 - 09:37:47 · Otselink

  • Sa võid ju mingi näidiskampaania võtta ja kulusid lahata. Palju läheb ühel võiteisel juhul raha reklaami tootmiseks, reklaami avaldamiseks, milline on reklaami efektiivsus jne. Millised on näitkes välireklaami pindade hinnad, palju maksab tv's klipi näitamine eri aegadel. Kui suure osa kampaania kogusummast kulub tavaliselt reklaami tootmisele. Kui palju infot on võimalik anda edasi sihtrühmale kasutades erinevaid meediakanaleid.
    Kui rääkida veebireklaamist, siis bannerile on tekkinud just viimase paari aasta jooksul meeletult alternatiive. Võta kas või goog'li reklaamisüsteem, mis on üsna nutikas ja ei mingeid bannereid.

    16. märts 2006 - 10:50:09 · Otselink

  • Sven 19 a

    "ja siis sirutab kampaania hiigellind tiivad laiali ja paiskub kõrgustesse.
    ja veebireklaam on nagu see valge jääk, mille linnud enne lendu kaalu kergendamiseks kloaagist üllitavad" tonal võiks matusekõnesid vabalt kirjutada

    16. märts 2006 - 11:04:03 · Otselink