T pilet

veeb · fraktal · newton · uptime · tallinna bussijaam

august 2012

tpilet.ee

Lühikirjeldus

Bussireisid.ee on nüüd tpilet.ee

Disain, front-end kodeerimine

Fraktal

Wordpress liidestus

Newton

Back-end arendus

Uptime

  • Arendaja: Marek Tuul
0 meeldimist
  • www.tpilet.ee

    16. august 2012 - 14:30:52 · Otselink

  • henk 7 a

    Tore, aga see jutt "Ajutiselt on otsingust puudu maakonnaliinid. Parandame vea nii pea kui võimalik. Vabandame!" on seal üleval juba mitu päeva. Samal ajal on vana bussireisid.ee sinna tpileti peale suunatud ja seega justkui nagu polegi head kohta, kust näiteks Haapsalu-Tallinn busside infot saaks.

    Uuendused on toredad, aga ajab väga vihale, kui vana kaevu kustakse enne, kui uus valmis saab :(

    17. august 2012 - 10:32:48 · Otselink

    1

    • Ehh. Tahtsime parimat aga läks nii, nagu ikka. Õnneks see piletimüüki ei mõjuta. Järgmine nädal on juba OK!

    Loe kõiki

  • matude 7 a

    Neid populaarseid võiks saada ise pin-ida endale sinna avalehele, a la Võru - Tallinn ots mida kõige rohkem sõidad. Facebooki kontoga seotuna näiteks või ip/cookies?

    Leht on väga kena muidu, mõnusalt puhas stiil. Toredad kujundid. Logo sümboli kohal olevast kolmnurgast eriti aru ei saa aga samas pole sellest hullu ka. :)

    17. august 2012 - 11:02:54 · Otselink

    1

    • Liiniotsinguid saab varsti bookmarkida, siis ei pea enam iga kord sihtkohta ja lähetepunkti käsitsi sisestama.

    Loe kõiki

  • Korn 7 a

    Otsides Tallinn -> Pärnu ja ka vastupidi, viskab ette tabeli, mis on horisontaalselt erkaanist väljas 1280x1024 reso peal, sest "Vedaja" tulp on kahtlaselt pikk, seda siis "Tolimojo keleivinio transporto kompanija UAB" selle vedaja pärast. Äkki oleks mõistlikum panna mingi max-width, et 1280x1024 reso peal ikka näeks tervet lehte. Samuti ei teki selle pika nime tagajärjel ka scrollbari, et üldse midagi paremal pool näha. Windows 7 ja Chrome 21.0.1180.79 m

    Muidu näeb asi täitsa korralik välja.

    17. august 2012 - 12:33:54 · Otselink

    1

    • tegelt oleks hea teha see veerg nagu "Reisi nimi" ehk stiilis <span title="Tallinn- Minsk- Kiiev- Odessa">Tallinn- Mins...</span>

    Loe kõiki

  • Hea selge leht ja kiirus on kah parem võrreldes ntks. peatus.ee'ga.
    "Ehk mul veab" nupp võiks kah olla :)

    17. august 2012 - 14:01:59 · Otselink

  • rain 7 a

    ostsin sealt pileti just, korraks ehmatasin et kui olin juba valinud liini ära siis pidin ostmisel uuesti kuupäeva valima, võiks siis datepickeris kuidagi highlightida tänas päeva (jah loogiliselt esimene aktiivne valik on tänane aga miskipärast ikka pidin korra üle tsekkama kalendrist et mitmes täna on).

    no ja see 10 optionit pileti ostmisel on ka overkill, putkas ma küsin ka lihtsalt pilet mitte ei saa valida hunniku vahel by default, penskar või õpilaistele eraldi nupuke kusagile särav mis siis neile olulised välja tooks ja üleliigse peidaks ntx?

    17. august 2012 - 14:29:41 · Otselink

    1

    • Eks iga kasutaja tahaks, et asi näeks välja täpselt selline, nagu talle kõige parem aga soodustuseta ostetakse siiski ca pool piletitest ;)

    Loe kõiki

  • kaups 7 a

    Kena!

    Ma pole küll bussisõitja, aga kas kellaaeg või vähemasti päevaosa poleks oluline saada valida?

    17. august 2012 - 14:34:08 · Otselink

    1

    • Mõtlesime sellele aga kuna listingus esineb harva enam kui 20 reisi, siis kellaaja järgi reastatuna leiab õige bussi kiiremini, kui filtriga

    Loe kõiki

  • Kaua oodatud kaunike :)

    Hea:
    * Kujundus meeldiv
    * Dünaamilisus ka hää
    * Ostukorvi aegumise taimer on päris mõnus feature (koos ümber suunamisega peale timeouti). Kusjuures pole varem kuskil sellist vidinat näinud :)
    * Kiirus tunduvalt parem kui vanal lehel

    Mitte nii hea:
    * Pileteid ostes ei leidnud kohta kus saaks "3. Kinnita" vaatest tagasi "2. Vali pilte" vaatesse (kui tahta inimeste arvu muuta siis peab pileti ära kustutama ja uuesti ostlemist alustama. Lisaks läks kustutamise nupu otsimisega kaua aega, ehk võiks see koguaeg nähtav olla?)
    * Datepicker paistab välja nagu kujundaja oleks ära väsinud ja ei viitsinud sellega tegeleda. Lisaks võiks ka "tänane päev" highlightitud olla
    * Kõik ilus ja tore kuni pilk liigub radiobuttonite ja checkboxide peale, tore oleks need ka ilusaks teha ju?
    * Mis tingimuste lehega juhtus?
    * Keelevaliku dropdown võiks saidi kujundusega
    * Suht maitse asi, kuid isiklikult mulle meeldiks kui filter töötaks nagu HV lehel
    * Koodipoole pealt võiks javascripti veidi korrastada ja failidesse toppida - vähem andmesidet (cache).

    Üleüldiselt võib lehega rahule jääda
    Kõva 4++

    Muide, kas mobiili versiooni ka oodata on?

    17. august 2012 - 22:49:16 · Otselink

    2

    • Tänud kasuliku tagasiside eest! Mobiiliversioon tuleb kohe, kui lapsehaigused välja ravitud. Teaser: link

    • Tingimuste leht ootab hetkel CMS'i üles seadmise taga aga katsume kõigepealt süsteemsed jamad lahendada, siis sisu juurde.

    Loe kõiki

  • Mihkel 7 a

    - avalehe kiirvalikus võiks olla rohkem liine ning see võiks olla kättesaadavamas kohas (13 tolli peal väga all servas), päises jällegi kuidagi liiga palju õhku
    - esimese hooga ajab juhtme kokku täna/homme vs kõik, loogilisem tunduks kui kuupäeva valik oleks täna-homme tabide läheduses ja kõik tab oleks eraldatud.

    19. august 2012 - 12:20:20 · Otselink

    2

    • Juba nv'l tundisn sellest puudust.

    • *mobiiliversioonist

    Loe kõiki

  • Raido 7 a

    Mul tekitas see probleemi esiteks, et kui panin sihtkohaks näiteks Tallinn - Kuusalu tee, siis on selge, et Kuusalu tee on bussipeatus, mida ma tean, aga mis bussi peatus on Tallinn? Kas Tallinna autobussijaam? Kõik bussid ei sõida minu teada autobussijaamast läbi. Teiseks tekitas ptobleemi, et ei näinud nimekirjas bussi numbrit. Võib olla need asjad ilmuvad kuskil hiljem, kuid võiks olla ka otsingu nimekirjas.

    20. august 2012 - 07:26:55 · Otselink

    4

    • Hea oleks küll, kui läbisõidetavad kohtade nimed on peatuse nimega või peatus kuskil sulgudes, siis lihtsam leida neid reaalelus.

    • Hiirega üle liikumine on halb mõte. Detailinfo päring on mõnedel liinidel kolossaalselt suur ja tõmbaks kohe kooma. Klikk käivitab päringu.

    Loe kõiki

  • Airon 7 a

    Pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna

    22. august 2012 - 10:17:54 · Otselink

    3

    • Loodetavasti ei piirdu te vaid kujundusega. Hindade sorteerimisel võiks näiteks hindasid arvestada ikka arvudena :)

    • See on teada bugi, ootab progeja järjekorras

    Loe kõiki

  • muusik 7 a

    Kas vastavalt aastaajale hakkab taust muutuma?

    22. august 2012 - 17:06:39 · Otselink

    2

    • jep , kui tuisune ilm , siis on raskem asju ostukorvi panna, checkboxid tuiskab täis

    • That's the idea, yes :)

    Loe kõiki

  • ostsin pileti. mugav oli.

    08. september 2012 - 19:24:41 · Otselink

  • Võiks olla ka funktsionaalsed URLid. Sooviks saata sõbrale sõiduplaani linki, aga ei saa.

    17. september 2012 - 17:05:14 · Otselink

    3

    • Coming soon :) Aga puhtalt tagasisisde mõttes, milliseid populaarseid taga jahid?

    • Vanal lehel oli neid mu meelest valikus rohkem kui 4. Ka muid peale Tallinna liinide. Jahime näiteks Tartu-Otepääd.

    Loe kõiki

  • Logisin sisse lihtsalt selleks, et öelda - "vaba koht" - pileteid ei tohiks lubada internetist müüa!! Võib suure tõenäosusega tekkida olukord, kui kõik kohad on täis enne, kui buss üldse sinu peatusesse jõuab. Siis oled ilma nii rahast (kuna pileteid tagasi ka ei osteta). Kui ka oma soovist jõuda sihtkohta.

    Kohe näide varnast võtta -
    Ostsin pühapäevasele Kuressaare - Tartu liinile (viimane buss mis üldse Viljandist Tartusse sõidab) pileti, väljumisega Viljandist, oma imestuseks märkasin, et koha numbriks oli märgitud: "Vaba koht". Sellest hetkest alates hakkasin paluma, et bussis üldse OLEKS mõni vaba koht. Tegemist pühapäevaga, viimase bussiga ja tudengid sõidavad kõik Tartusse..

    Õnneks leidus bussis ÜKS vaba koht.. sain selle... kõik teised reisijad jäid maha...
    Aga mis siis kui buss olekski olnud täis.. ja ma istun selle papriga nagu jobu...
    keegi seda tagasi ei osta... pühi peed...

    Igatahes jah.. "vaba koht" - pileteid ei tohiks lubada internetist müüa!! Neid ei ole kunagi müüdud ka bussijaamadest sellel lihtsal põhjusel, et buss võib täis olla.

    20. september 2012 - 09:33:09 · Otselink

  • osula 7 a

    Hei!

    Kogu "vaba koht" temaatika on seotud ühe konkreetse praeguseks veel lahendamata probleemiga - bussid ei sõida on-line'is. Oleme alustanud juba arendus- ja koostööd bussifirmadega, et see probleem lahendada ning tõenäoliselt on uus süsteem bussifirmadel käes 2013 I kvartalis. Aga eks lõpp-kokkuvõttes taandubki kogu asi sellele, millised bussifirmad süsteemiga liituvad ja millised mitte. Suure tõenäosusega suurtel kaugliini vedajatel siiski liitumine ees on.
    Nii kaua katsume võimalikult paindlikult seda asja kontrollida aga tõenäoliselt nädalavahetuseti me vahepeatustest internetimüügi peame siiski ära korjama, kuniks bussid on-line'i saab. Kahju aga mis teha.

    20. september 2012 - 12:02:51 · Otselink

  • Rõõm kuulda :)

    20. september 2012 - 19:35:47 · Otselink

  • osula 7 a

    Kaua oodatud responsive mobiilne veeb on nüüd avatud ja toimiv. Loodame kiiremas korras ka native veebiaplikatsiooni valmis saada.

    18. oktoober 2012 - 21:18:25 · Otselink

    2

    • Me gusta! Ilmselt olete teadlikud, kuid mainin ikka ära, et vasakpoolsed slideIn lingid on vigased (kuvavad desktop veebi)

    • jep, oleme teadlikud ning ootame kiiret parandust. õnnekst tegu siiski mittekriitilise murega.

    Loe kõiki

  • Airon 6 a

    jQuery sliderid on mobiilichroomiga tõk-tõk-tõkatlikud.. Muidu väga hea :)

    19. oktoober 2012 - 16:16:23 · Otselink

  • Selle kuu Arvutimaailma numbris (mine osta poest) sai ka väike "eksperthinnang" antud.

    19. oktoober 2012 - 17:26:11 · Otselink

    2

    • Kahju, et keegi sealt ei vaevunud küsima enne infot, kas tuleb mobiilne versioon jne. Oleks tõenäoliselt parem hinnang olnud. Jääb ellu :)

    • Ma kujundusele andsin hindeks 5-... ei saa kurta. :) Teised 2 panid jah vähe karmimalt.

    Loe kõiki

  • Ostes pileti Kuressaare-Tallinn ja kui liini sõidab minigi nimekirjaväline buss, peab piletit minema nt Tallinna bussijaama trükkima :) Vastasel juhul võib bussijuht su lihtsalt maha jätta.

    Sellest saab teada, kui lugeda "Vaata, kuidas saada veebipiletiga bussi peale. "

    Helistasin...

    – Kuressaare bussijaam ütles, et nemad ei tea sellest süsteemist midagi ja neil on oma veeb...
    – AS Sareta ütles, et nemad kardavad jäneseid ja bussijuhil on tõesti õigus prinditud t-piletiga reisija jaama jätta. Kinnitasid pileti koodi läbi telefoni.

    Vastavate piletite juures peaks olema suur punane märge, et ei pruugi bussi saada selle piletiga, või siis ei tohiks sellist piletit müüa.

    20. august 2013 - 10:49:47 · Otselink

    2

    • nõme muidugi, aga vaevalt veebileht selles süüdi on, probleem kuskil mujal vast ...

    • selle kohapealt jah väga mõttetu , et saad küll pileti , süsteem selle taga on ainult bussijaamas :) seniks kuni süsteem vigane SUUR MÄRGE

    Loe kõiki