Spraytec

veeb · newtime

märts 2014

spraytec.ee

Lühikirjeldus

Spraytec on asutatud 1994. aastal. Ettevõtte põhitegevuseks on ehitusviimistlusseadmete, pahtli- ja krohvipritside valmistamine.

Tootjafirma

Newtime

  • Projektijuht: Mehis Pärn
  • Arendaja: Allan Kõrts
0 meeldimist
  • kaups 5 a

    Konstruktiivselt. Mis on selle ettevõtte äri?

    Pahteldamiseks, krohvimiseks, värvimiseks? Ei. Kas müüakse, pakutakse teenust, renditakse, vahendatakse...?

    Tegeletakse ehitusviimistlusseadmete, pahtli- ja krohvipritside valmistamisega ning rentimisega. Esilehelt see välja ei tule.

    Nagu ei tule välja ka ärikriitiline koht - kust leiab tooted? Avastasin, et esilehe balloonid (!) on klikitavad, AINUS tee toodeteni. Hmm. Epic ju.

    SEO. Esilehe title "Spraytec | Spraytec". Tootelehtede title "Tooted | Spraytec". Tootelehe title "SPR 50 | Spraytec". Mis on pildil valesti?
    Peaks olema "Krohviprits SPR 50 | Spraytec" vms. Kui klient tegeleb sisuga, siis tuleks siin teda suunata. Muidugi ideaalis peale teha SEO projekt. Sitemap.xml on ka puudu, tootelehtedel pole üldse H1 taage jms.

    Kokkuvõttes: äri toetamise mõttes on see leht igast aspektist nõrk. Ja selleks see veeb ju tehtud on, et äri toetada, eks.

    Disaini osas jätan sõna teistele.

    Mina sellise tööga kokkuvõttes rahul ei oleks.

    28. märts 2014 - 10:32:06 · Otselink

    4

    • Andrei, sa just tõestasid, et mul on õigus. Nende põhibisnes on ju tootmine ja müük. Kõrvaläri rent. See, et mullid on klikitavad ja ainus tee toodeteni, on usability fail.

    • Ahaaa :) siis on tõesti natuke vale rõhk. Samas kui avalehte toodete võrra pikendada on suurem häda lahendatud ja menüüs nupp "tooted" korda teha.

    Loe kõiki

  • noh kui avalehele natuke väike lõik juttu panna, seo asjad ja toote link lisada siis ju väga hea tulemus.

    Aga jällegiklassika, teksti kohapealt :
    * hall tekst valgel taustal :) vaadake kasvõi seda screenshotti siin ja püüdke sealt midagi lugeda.
    * hall, kribu tekst hallil täpilisel taustal ekraanilaks

    28. märts 2014 - 11:26:16 · Otselink

  • risker 5 a

  • Võiks eeldada, et teil oli väga väike eelarve ja projektijuht oli puhkusel.

    Kokkuvõtlikult: Firmal on ilmselgelt palju rohkem pakkuda kui veeb seda edasi võimaldab anda. Tavaliselt võiks üritada ennem vastupidi teha.

    Muidu aga:
    - Segadust ja silma häirib jubedalt see, et plokid tunduvad olema väga laiali valgunud vms...
    - Tähtsad tekstid jube väikeses kirjas.
    - Olen üsna kindel, et sihtgrupp eelistab numbreid sõnadele.
    - Sõna rent on täiesti kadunud kui just navigatsiooni ei satu.
    - Firma on õnneks selline asi mida oskab igaüks otsida kuid siiski presenteeriks ka seda veidike paremini.
    - Videod.. Super asi, aga taaskord kuskil ma ei tea kus. (lisage toote video ikka tootega ühte pakki)
    - Kui info on puudulik siis pole vaja seda kuvada. (mõndades kohtades puuduvad tehnilised andmed).

    Muidu tore.

    28. märts 2014 - 14:08:13 · Otselink