See on alanud!
-
jüri 19 a
19. juuni 2006 - 14:58:11 · Otselink
-
evany† 19 a
-
jass 19 a
http://creativecriminal.blogspot.com/2006/04/brilliant-guerilla-for-apple-ipod-hi.html
19. juuni 2006 - 17:25:15 · Otselink
-
houseviking† 19 a
milleks see? reklaamige midagi muud
19. juuni 2006 - 22:38:55 · Otselink
-
Chuck_Norris† 19 a
ETV agentuur on Kontuur
Odav plagiaat....
Originaal idee on samas äge :)19. juuni 2006 - 23:23:51 · Otselink
-
taik 19 a
äi ole enam kontuur
20. juuni 2006 - 09:12:44 · Otselink
-
taik 19 a
ja pilapoes olid aknad katki klepsud müügil juba 10 aastat tagasi ;)
20. juuni 2006 - 09:13:48 · Otselink
-
Scooter 19 a
The Ball Of Bastards
Volkswagen
Puma
Philips
PG Moment
Poola 1
Poola 220. juuni 2006 - 09:42:33 · Otselink
-
liisa† 19 a
-
jüri 19 a
üldiselt ma ei saa aru, miks kõik seda ipodi reklaami lingivad selle juurde kohe?
ETV reklaamil on kontsept palju tugevam ja selgemini mõistetav kui õunal. Samas täiesti erinev. Purunenud klaas plagiaat?.. omg
20. juuni 2006 - 16:48:43 · Otselink
-
evany† 19 a
see oli esimene mis pahe tuli, ning arvatavasti ka esimene omataolisi. Kontsept tugevam ja selgemini moistetav nyyd kyll ei ole, lihtsalt erinev. Samas tootab ilmselt samal alusel - vaataja naeb auku ja laab kaema mis vark on.
Hasti tehtud, et see labi mitme peatuse on, naeb kena ja suur valja, tugevama mojuga. Samas oun tegi katki kuradi suure akna vaikese ipodi korval, ette voiks neile heita, et oleks voinud parema valgustuse teha...20. juuni 2006 - 17:04:13 · Otselink
-
jüri 19 a
vb on seal veel mingi toetav taust mida ma ei tea, aga mis see Ipodi kontsept siis on? iPod tuli läbi klaasi?
Mainäe hetkel seal muud ideed, kui et lihtsalt on tohutu suur klaas puru tehtud tähelepanu tõmbamiseks.
ETV-l siiski vahend toetab tausta.20. juuni 2006 - 17:43:40 · Otselink
-
tajo 19 a
kas see ei olnud, et ipodi heli nii võimas et purustab klaasi? dunno
20. juuni 2006 - 19:09:22 · Otselink
-
friizuurikas 19 a
Klaas ja jalgpall, A.le Coq? Oli üks selline telereklaam, kus jalgpall läbi baari akna välja lendab :P , et siis konseptsioonilt ...
Aga paralleele saab alati igatepidi tõmmata, üldiselt hea kampaania jääb vast silma ...20. juuni 2006 - 20:31:14 · Otselink
-
Chuck_Norris† 19 a
No kui tangi tehtud siis on kõik selge :)
Siis on oodata, et see reklaam kandideerib ka munale.20. juuni 2006 - 23:25:44 · Otselink
-
Laurits 19 a
Idee on täitsa hea... =)
21. juuni 2006 - 09:30:58 · Otselink
-
Mihkel 19 a
äkki on nii, et ipod on lihtsalt sedavõrd äge et kõik tormavad tema poole a siis põk vastu klaasi ja nii mitukorda kuni klaas katki
21. juuni 2006 - 10:15:30 · Otselink
-
Devastator 19 a
Jälle mingi punt vingujaid üles ärganud - hale! Selle asemel, et konstruktiivset kriitikat jagada, pritsitakse niisama tatti :) Kui neid pilte vaadata, siis julgen öelda, et reklaamikampaania tuleb igal juhul etem kui kogu see mõttetu tite-trall jalgpalli ümber. Ajuta onklite mäng niikuinii.
21. juuni 2006 - 15:25:26 · Otselink
-
Devastator 19 a
Ühest küljest on tegu laialt levinud ideeega - purunenud klaas pole midagi innovatiivset, aga see töötab, nagu näete - reklaami eesmärk ongi võimalikult palju kõneainet tekitada.. paistab, et see on õnnestunud, reklaam töötab.
21. juuni 2006 - 15:28:15 · Otselink
-
henk 19 a
reklaamiti seda, mitte iPodi. ehk siis penlonelyl põhim õigus.
isiklikult leian, et plagiaadist on asi küll väga kaugel ja konkreetne lahendus efektsem, kui applel oligi.
ja palun operaga kommenteerimise võimalust siia üles ka. annab mingi tobeda teate, et viga tekstis. (allpool foorumis saab kommida kenasti...)
21. juuni 2006 - 16:21:32 · Otselink
-
marko† 19 a
kontsept on tugevam? varastatud idee tahm
22. juuni 2006 - 16:55:50 · Otselink