Rauduks

  • Diip > www.rauduks.ee

    11. september 2011 - 20:56:42 · Otselink

  • tajo 8 a

    Ühtlasi siis taas üks uus agentuur: http://www.doit.ee/

    11. september 2011 - 21:41:49 · Otselink

    7

    • mulle meeldib, et facebooki pole a google pluss on kohe päisesse toodud lausa :)

    • Tööde kuvamise teen paremini peagi ehk siis fancybox + suuremas mõõdus taiesed :)

    Loe kõiki

  • kaups 8 a

    "Kõik need üheksa tööd, mis hetkel meie veebiarendajate laual on, valmisid ühe nädalaga ja seda ühe inimese poolt!"

    Vot nii tehakse värki.

    11. september 2011 - 22:50:04 · Otselink

  • Mis ennast häiris: http://www.rauduks.ee/hinnaparing/
    Lühikestel input'del lähevad paremalt nurgad pekki.
    Ja kui muidu on vorm kena siis kole suur sinine submit nupp rikub ikka asja ära :D
    Textarealt võiks resize ka maha võtta ja IE jaoks panne overflow:hidden; siis oleks nagu äss juba.

    Muidu täiesti tavaline CSS veeb :D Ja pole ime selliste veebide puhul et 1 mees=9 tööd=1 nädal :P

    Ning no klient ise on ilmselt rahul selle veebiga eks?

    12. september 2011 - 09:32:04 · Otselink

    5

    • Inputis olev label kaob ära liiga pika delay'ga.

    • Ups :P Uurime!

    Loe kõiki

  • paries 8 a

    Paar mõtet...
    - Mis mõttes sa paned SPAN-i sisse lõigud ja pealkirjad?
    - Pealkirjade kasutamine on nihu.
    - class ja id peaks kirjeldama sisu mitte vormi.
    - Kui on tegemist toodete loendiga, siis oleks mõistlik see HTML-is kirjutada ka loendina.

    Uutelt veebidelt ootaks rohkem semantilist lähenemist.

    12. september 2011 - 10:15:15 · Otselink

    3

    • Koodi seisukohalt teeks semantika pildi ilusamaks, aga kuna isegi Google ei tule selle teemaga toime, ei näinud ma hetkel suurt vajadust :)

    • Mind pani kohe mõtlema, et mida suudab <span>, millest <div>'i jõud üle ei käi?

    Loe kõiki

  • mbhh 8 a

    ma küll selles koodis surkimisest aru ei saa, aga muidu kena veeb, kuigi parem serv nagu vajuks kuhugi ära.

    ma ise olen hakanud hindama veebe kus ma ei pea enam väga klikkima ehk siis kõik mulle vajalik info võiks olla avalehel. näiteks pakkumised ja hinnapäring võiks kohe olla avalehel, näiteks kerides etappidena lehel allapoole vms.

    mis sellel lehel siis õigupoolest on oluline, kas need soodsad pakkumised või tuleohutussertifikaat? kuidagi ei ole ära kasutatud avalehte, sunnitakse külastajat veel kuhugi klikkima.

    12. september 2011 - 12:41:11 · Otselink

    3

    • Mis puudutab sisu, siis oli soov pakkumisi mitte peale suruda. Inimene ise otsustab, mis on talle oluline ja leiab selle kenasti üles.

    • seda küll, aga eks aeg ole natuke edasi läinud, uued tuuled:D

    Loe kõiki

  • Laura 8 a

    Mul läks aega, et arusaada, millised tekstid on lingid ja millised ei ole. Linkide jaoks on kasutatud erinevaid värve(hall, valge, sinine) ja tekstid näevad mitmetes kohtades linkidele väga sarnased välja.

    Näiteks:
    1. http://www.rauduks.ee/ "Turvauksed"..."Fassaadid" tunduvad nagu alammenüü
    2. http://www.rauduks.ee/eriti-head-pakkumised/ - Siin omab vaskmenüü tavalisele tekstile omaseid stiile.

    13. september 2011 - 09:13:44 · Otselink

    6

    • Mis sa arvad, kui default'is toimuks iseseisev aga klikkimise peale kuvatakse just selle märksõnaga seotud pilti/infot.

    • Kohe näha, et naised mõtlevad kahe ajupoolkeraga :)

    Loe kõiki