perel.ee

  • busse† 21 a

    midagi rohkelt sinist hansanet'lt perel.ee.

    26. veebruar 2004 - 17:44:35 · Otselink

  • kaups 21 a

    ma ei ole kunagi aru saanud, eriti pisikeste ankeetide puhul, miks on vaja "Puhasta väljad" nuppu... eriti nii massiivsena nagu kõnealuse lehe päringuvormis.

    aga tegelikult on ikka jube küll kuhu eesti veebitegemine on jõudnud: cms, cms, cms ja kõik lehed võimalikult ühesugused, kiirelt valmis ja pisike papp kätte... selle asja nimi on tegelikult omaenda leivale sittumine.

    26. veebruar 2004 - 18:51:05 · Otselink

  • Sven 21 a

    turujagamine ...

    26. veebruar 2004 - 19:04:37 · Otselink

  • rki 21 a

    huvitav milline on olukord veel näiteks kahe aasta pärast :-/

    26. veebruar 2004 - 19:22:55 · Otselink

  • kaups 21 a

    tundub, et veebiturg käis eelmine aasta põhjas ära. kolaki. ka soomes muide. samas suur ja püsiv klient reeglina sellesse ämbrisse ei astu ja hindavad kvaliteetset käsitööd. sõltub marketingitiimist muidugi. igaühel oma nish.

    26. veebruar 2004 - 19:26:37 · Otselink

  • samas kas okia ei kasutagi siis oma pyramid cms -i ? nagu kõik on ikkagi yhel mootoril aint templated või kestad on kirevamad?

    26. veebruar 2004 - 19:45:21 · Otselink

  • kaups 21 a

    osaliselt kasutab. siis, kui seda küsitakse ja kui ei õnnestu veenda, et teeks midagi tõsihead. tegelikult on hunnik suuri töid mis tehtu või tegemisel hulgas ei kajastu ja need asjad on kaugel cms-st ning silitavad hinge.

    26. veebruar 2004 - 21:02:02 · Otselink

  • tegelt on okei, aga ma ikkagi ütlen "Rõve kommerts pask! ÖÄKK"

    26. veebruar 2004 - 21:10:40 · Otselink

  • tfk 21 a

    tegelt ju viletsalt tehtud csmid mis ei lase erinevaid lahendusi kasutada...kui tahaks vaeva nähe annaks ka sellise cmsi teha mis ei vaja tyyp lahendusi...cms on odavam...teed asja valmis...hiljem läheb vaja ainult disain ja juurutamine...mõtle kui vähe tuleb progejale maksta.

    27. veebruar 2004 - 15:27:07 · Otselink

  • piim† 21 a

    interneti kodulehekylg ei ole enam luksuskaup, see on tarbeese ning see ei peagi olema tehtud flashis ning vilkuma. Praktilise kylje pealt piisab t2iesti lehest millelt kylastaja kiiresti soovitud info leiab ning mida omaja kergelt uuendab. Kui kodulehe tellija vajab head kodulehekylge, mis annaks midagi enamat kui infot, siis minnakse reklaamiagentuuri poole, kes ehk teab mainekujundamisest enamat kui keskmine eesti veebi agentuur. V2ljamaal tellitakse koos uue identiteediga ka uus kodulehe kujundus reklaami agentuurist. Kodulehe kujundus on sama kiivalt seotud firma identiteediga kui seda on visiitkaart (mitte k6ige parem n2ide) Meile pole see veel t2ielikult kohale j6udnud. Kuid lootust on. Meie hulgast tean ma Emerit, kes on julge sammu tuleviku astunud. Siiras Good Luck.

    27. veebruar 2004 - 19:39:15 · Otselink