Paneme ikka korralikult siia ka Kaubamaja uue visuaalse identiteedi
-
morris 22 a
Paneme ikka korralikult siia ka Kaubamaja uue visuaalse identiteedi
12. august 2003 - 14:34:18 · Otselink
-
evany† 22 a
Menuu leidmiseks tuleb hoolikas ja aega omav vaataja olla. Logo on suur pettumus, mummude
varv voiks vahetuda vastavalt maailmale.12. august 2003 - 14:53:00 · Otselink
-
morris 22 a
Siiski ma arvan, et uue identiteedi näol on positiivne ja hea märk leitud.
12. august 2003 - 15:15:43 · Otselink
-
vaalaskala 22 a
popp ja noortepärane , logo on muidugi kaka
12. august 2003 - 16:44:30 · Otselink
-
rain 22 a
menüüd udused :(
12. august 2003 - 17:02:50 · Otselink
-
rain 22 a
ja ns4 näitab lollust. haha
12. august 2003 - 17:05:50 · Otselink
-
wuzz 22 a
tegelt ma peaksin sõimama hakkama et ns4';ga vaatamise eest tuleb lõuga anda aga seekord on lihtsalt näha töö madalat kvaliteeti ^_^ elementaarsed ns';i vead :)
12. august 2003 - 17:32:50 · Otselink
-
hedi 22 a
kas tõesti on veel päriselt olemas inimesi kes ns4 kasutavad?
12. august 2003 - 17:45:12 · Otselink
-
wuzz 22 a
on. mõned arstid ja rootsi bioloogid veel kasutavat.
12. august 2003 - 17:54:21 · Otselink
-
Ooker 22 a
Lihtsalt ääremärkusena: vana kaubamaja logo oli minu logotopis päris kõrgel kohal. Uut veel ei kommenteeri.
12. august 2003 - 18:20:16 · Otselink
-
oki† 22 a
ns4 kasutajate protsent siin www.thecounter.com
12. august 2003 - 18:23:02 · Otselink
-
SlumdogMilli† 22 a
ilus ja see must on võimas, mummud võiks kaduda
12. august 2003 - 18:23:41 · Otselink
-
hans† 22 a
minu topis oli vana logo väga madalal kohal. on alles näitaja eks?
ei midagi isiklikku, mulle uus logo meeldib12. august 2003 - 19:13:53 · Otselink
-
jüri 22 a
ainult K tähena on täitsa äge K
veeb on bro12. august 2003 - 20:00:55 · Otselink
-
tfk 22 a
suht lohakas, tahaks kõpitsemist, aga muidu kena, lihtne
12. august 2003 - 21:04:01 · Otselink
-
morris 22 a
Miks vahetati logo? Ju siis vana ei toiminud nii nagu peab. Logo on hea siis, kui ta peab aja hammasratastele vastu - vana sinine ei pidanud, järelikult oli halb.
Natuke teemast ehk kõrvale, kuid logol, tegelikult kogu visuaalsel identiteedil, on suhteliselt vähe pistmist sellega, kas ta meeldib või mitte, oluline on, et ta toimiks ja muidugi peab ka kvaliteetne välja nägema.
Aeg näitab, kas uus peab vastu või mitte, järsku ongi Kaubamaja poliitika vahetada iga 5 aasta tagant identiteeti.12. august 2003 - 21:06:03 · Otselink
-
morris 22 a
tfk, see logo ja lohakas ?????????? tahaks kõpitsemist? ????????????????
Tase kommentaar muidu, väga tase :)12. august 2003 - 21:09:53 · Otselink
-
yllar† 22 a
inimestele ei meeldi uuendused. sama teema oli emt logoga, mis väga paljudele tänaseks armsaks saanud. olen kindel et kui praegune kaubamaja logo oleks vana vastu vahetatud oleks reaktsioon samasugune.
esmapilgul ka ei meeldinud see logo, aga harjumise asi, küll saab armsaks :P
12. august 2003 - 21:33:21 · Otselink
-
houseviking† 22 a
ega vana parem uuest ei ole. aga uus ka suurt midagi pole. samas mis see mõni kaubakeskuse logo ikka siis olema peab?! kõlbab...
12. august 2003 - 23:02:34 · Otselink
-
vaalaskala 22 a
tegelt see tsikk sobib peale paari kannu õlli sinna K vahele ideaalselt
13. august 2003 - 00:15:46 · Otselink
-
Lars 22 a
University of Michigan
Leht,
Logo
-------------- -----------
Midagi jaapanist: Logo
-------------- -----------
Ja veel
-------------------------
Ja veel ...
-------------------------
Mill egipärast ma olen kindel et ma peale kaheminutilist Googli pildiotsingut päris kõiki ei leidnud kah...13. august 2003 - 00:56:40 · Otselink
-
SlumdogMilli† 22 a
-
morris 22 a
Ükski asi pole maailmas ainulaadne. Isegi eelmise kaubamaja logo teemal võib leida sarnaseid vasteid.
See, et miski millelegi sarnaneb, ei näita veel tema headust.
Ning pealegi, samas on suhteliselt võimatu leida täiesti ainulaadset sümbolit. Ainus, mis loeb, on see, kas asi töötab või mitte ning kindlasti ei ole mõõdupuuks fakt, et kaupsi logo sarnaneb Michigani ülikooli omale, või millele iganes.13. august 2003 - 09:22:54 · Otselink
-
Lars 22 a
Loomulikult, ei vaidle vastu. Lihtsalt tore on mõelda et ringi sisse K joonistamisega saavad võrdselt hakkama Michigani koolipoiss, mingi prillidega Kerneli onuke, kes esimest korda Corelit näpib ja heatasemeline Eesti reklaamiagentuur, ainult selle vahega et viimane küsib oma töö eest 100K EEK ja kirjutab kolm suvalist omadussõna logo stylebooki. Rahvas on sillas ja plaksutab käsi.
Tegelikult võiks teha vaba teema alla uue topicu - Head ja Halvad Eesti Logod. Võiks päris huvitav diskussioon tulla, igaüks viskaks näiteks kolm head ja kolm halba logotype';i koos põhjendustega. Pole endal kahjuks aega hetkel threadi alustada :(
13. august 2003 - 10:44:14 · Otselink
-
tfk 22 a
to morris: ma mõtlesin lehte. logo on tyypiline, kuigi ei saa aru kelle jaoks nad oma tööd suunitlevad...siin tundub nagu rikastele tallinna tiineitseritele, aga mitte rikastele ärimeestele ja naistele.
13. august 2003 - 11:57:57 · Otselink
-
SlumdogMilli† 22 a
esialgne vaimustus hakkab vist üleminema, aga minujaoks tundub, et see esileht on apple.com nõrk kloon. http://uus.kaubamaja.ee/page.php?id=145 on logol seisev naine, vot minuarust oleks võinud selle avalehele toppida, hetkel need mummud on ainult mingi kole pagas, mis lisab kerimisribad. Liiga palju on kõik kokkusurutud ja õhku on jäetud suht vähe. Eks see ole kindlasti taotluslik ja hea, aga mulle mõjub vastupidiselt.
13. august 2003 - 12:28:48 · Otselink
-
wuzz 22 a
terve kaubamaja seina on täis kleepind seda pornot... ainuke koht kus ta ilus välja nägi oli toiduosakonna uks kus ta oli matt kleepeka läbipaistva osana.
13. august 2003 - 13:27:00 · Otselink