Otsime 3D modelleerijat

  • tfk 16 a

    3D Technologies R&D on arenev ettevõte, mis tegeleb erinevate 3D graafika tehnoloogiate arendamisega.
    Otsime oma kollektiivi 3D modelleerijat.

    Nõudmised kandidaadile:
    * Eelnevad kogemused 3D modelleerimisega.
    * Skriptimisest või programmeerimisest algteadmised.
    * Kohusetundlik, sõbralik ja edasipüüdlik.
    * Eesti keele valdamine, hea inglise keele oskus.

    Kasuks tuleb:
    * Eelnev töökogemus
    * Kogemused mängude loomisest

    Töö iseloom:
    Asukoht: Tartu
    Tööle asumise aeg: niipea kui võimalik.
    Tööaeg: Paindlik - võimalik töötada kooli kõrvalt ja kodus.
    Töömaht: kuni pool kohta.

    Huvi korral võtta ühendust e-posti teel - taavi.juursalu@3dtech.ee.

    23. november 2007 - 11:01:31 · Otselink

  • Kid† 16 a

    Huvi pärast küsin, palju parimad 3d mehed võiksid teenida Eestis? Ei ole üldse kursis selle valdkonnaga.

    28. november 2007 - 08:52:00 · Otselink

  • Arumaitaipa, miks töökuulutuste peale esimese asjana alati raha teemalisi küsimusi esitatakse :D Esimese asjana võiks oma tööd ette näidata ja siis küsida näiteks "palju oleks selliste oskuste eest mõistlik pappi küsida" või "palju ma selliste oskuse eest pappi saaks".

    28. november 2007 - 09:53:26 · Otselink

  • wuzz 16 a

    loe uuesti miks Ricardo seda küsis. kusjuures mind huvitaks ka selline asi. ja veel palju eestis mingeid 3d kunne üldse on.

    PS. töötegemise peamine eesmärk on raha teenimine.

    28. november 2007 - 10:14:49 · Otselink

  • Kid† 16 a

    Lai põld see.

    - mängude jaoks modelleerimine
    - arhitektuur, sisekujundus
    - 3d animatsioon, multikad
    - reklaamklipid

    Igatahes 3d mudel maksab turbosquidis rohkem kui illustratsioon istock'is :) Olen kuulnud tuttavate käest, kes töötavad projekteerimisbüroodes, et saavad 1500-2000 3d klotsi eest kätte.

    Antud ala tundub huvitav minu jaoks, saab kombineerida kõiki olemasolevaid oskuseid, ning õppida midagi uut juurde, kui küllastumus teeb haiget (alati ei saa Emo Veiko kogu maailmavalu enda peale võtta). Tekstuuride pildistamine (fotograafia), igasugused raster/vektortööd tekstuuridena, teadmised füüsikast/matemaatikast/geomeetriast jne.

    Kui endal vaba aega tekib siis kindlasti üritan uurida 3d studio tutoriale.

    28. november 2007 - 11:55:51 · Otselink

  • Kid† 16 a

    Devastator, ära ole raha peale tige :)

    28. november 2007 - 11:58:06 · Otselink

  • Tuul(e) 16 a

    ma ka kunagi mõtlesin, et inimesed teevad tööd raha teenimiseks, mitte paindliku töögraafiku ja vahva kollektiivi tõttu.

    28. november 2007 - 12:24:40 · Otselink

  • Ked† 16 a

    Töö tegi ahvist inimese.

    28. november 2007 - 12:31:12 · Otselink

  • Eiei, ma mõtlengi, et raha on hea ja raha on kasulik ja raha on kohe vaja, mitte 40 aasta pärast :)

    28. november 2007 - 12:39:40 · Otselink

  • tfk 16 a

    Meil ei ole vaja eriti kõva kätt, sest tegemist ei ole arhitektuuri ega suurte mängude loomisega. Piisab inimesest kes on varem midagi teinud, omab veidi kunsti oskust ja on veidi programmeerinud (st vaja viia tseeni veidi interaktiivsust). Töö kõrvalt on võimalik õppida juurde ja ka oskuste arenemisel palka juurde saada. Nii et ma julgustaks neid kes ei ole oma oskustes veel päris kindel proovima ;).

    28. november 2007 - 13:00:22 · Otselink

  • kass 16 a

    Kõik küsivad muudkui palju palk on? Kui Sa oled mingil kindlal alal hea, siis ütled palga Sina. Kui oskused on vastavad ning palgasoov põhjendatud, siis ei ütle ükski korralik firma Sinust ära.

    28. november 2007 - 13:03:14 · Otselink

  • tfk 16 a

    ülekvalifitseerituid töötajaid pole ka alati vaja tööle võtta (eriti kui palk vastab kvalifikatsioonile) ja töö iseloom ei vaja nii kõrget kvalifikatsiooni.

    28. november 2007 - 13:37:47 · Otselink

  • efera 16 a

    a mida siis tegema hakatakse. mis 3d mees tegema peab. väikseid mänge?

    28. november 2007 - 15:15:57 · Otselink

  • tfk 16 a

    Väikseid mänge, ringvaateid, "slideshow"'d ja muu selline.

    28. november 2007 - 15:41:52 · Otselink

  • Ma kardan, et te jääte hätta, Kui te otsite 3d kustnikku kes oskaks programmeerida... Kuulutus oleks pidanud olema, et otsite programmeerijat, kes oskab ka 3d. Üldiselt all-in-one variandid ei ole eriti head või on väga raske leida sellist inimest, kes mõlemat hästi oskab.

    Mis kvaliteeti otsite? Mõni näide võibolla vmt.

    28. november 2007 - 16:17:43 · Otselink

  • devastator: ajad on muutunud, enam ei koti kedagi tööandja hala kuidas kõik teda paljaks tahavad röövida ja tööandjal on ju ka lapsed kes tahavad banaani:D:D

    ja miks palk on tähtis? no on, kohe saad välja selekteerida kas sobib või ei sobi. muidu saada CV tee mingeid trikke, pärast on mingi säästuka palk, kesse viitsib. mingi kooliõpilane ehk

    28. november 2007 - 16:24:50 · Otselink

  • Kait 16 a

    all in one 3d inimest jah eestist vist pole...sonys jms laiali, kes vähegi klassi näitavad.

    28. november 2007 - 19:09:08 · Otselink

  • m703324 16 a

    ma arvan et 3d inimesi oleks kui oleks neile rakendusi piisavalt (ja nad teaks et need töökohad eksisteerivad). eks see 3d asi ole kättevõtmise asi - st. kui natuke maitset on ja aju siis ainult programmide omandamise küsimus. ehk siis viitsimine.

    aga yldine info on ikka et ega eestis 3d oskustega suurt midagi peale arhitektuuri (igav) teha pole. ja kui ongi siis need kohad on juba võetud jne.

    28. november 2007 - 21:03:21 · Otselink

  • tfk 16 a

    Noh eks palk ole kauplemise asi. Me ei nõue mingit C++ või Java progemist. Tegemist on siis XML põhise ülestähendus keelega (Markup Language). Kes ei lugenud mu eelmist sodila posti siis tegu on http://www.3dmlw.com toote turustamise jaoks mõeldavate näidiste ja populariseerimiseks tehtavad tööd. See programmeerimis oskus on pigem selles mõttes, et inimesel peaks veid nupp jooksma ja ei tohiks karta veidi koodi kirjutada. Väljaõpe kohapeal nö.

    28. november 2007 - 21:50:40 · Otselink