Maksmata arved

  • Mul ilge probleem rahvusvahelise reklaamifirmaga (USA), kes on maksmata jätnud oma arved.
    Kas kellelgi sellist kogemust. Mis tegema peaks?
    On äkki infi jagada inkassofirmade või usa õigussüsteemiga seoses? Kuidas raha kätte saada? Kuidas viiviseintressid seaduse järgi on (kui üldse on)? Leping mul viivise kohta miskit ei räägi.

    Pliis abistage.

    Ja kui keegi hakkab tulevikus asju ajama Grey Health Care Group'iga siis mõelge kaks korda järele. Tegemist küll suure kontserniga aga neil vist viimasel ajal kibe käes.

    tänks.

    01. märts 2011 - 02:49:35 · Otselink

  • sander 9 a

    Eks kogemustest õpitakse. Takkajärgi tarkus on see, et lepingusse panna punktid, mis sätestavad maksmise osade kaupa ning tööd ei anta enne üle, kui viimane makse tehtud on. Ehk leiad abi Sitepointi foorumist Business and Legal Issues alateemast.

    01. märts 2011 - 08:44:47 · Otselink

    3

    • Õnneks on Eestis ka seadused, mis ei luba üle 50% summast ette küsida, samamoodi makstakse ju töötajatele ka palka peale töö teostamist

    • aga etappideks ja osadeks jaotamine on vist mugav mõlemale poolele...

    Loe kõiki

  • Rauno 9 a

    võlakogemust ei ole aga tean, et neil kulub tavaliselt paar kuud, et arve ära maksta...kui kauem oled oodanud, eks siis hakka torkima...

    01. märts 2011 - 09:08:55 · Otselink

    1

    • oodanud 6 kuud nüüd.

    Loe kõiki

  • Jep, usa klientidega tegelen juba viimased neli aastat ja klientideks suured reklaamifirmad. poleks lihtsalt uskunud, et selline asi reaalne on. Siiani pole juhtunud. Leping on korralik olemas.
    Küsimus lihtsalt, et kuidas raha kätte saada? Kas mingi inkasso moodi asi? Üks lawyer tahab selle eest 1/3 summast endale võtta. See nagu nõks palju.
    Uurin sitepointi threade. tänks.

    01. märts 2011 - 16:37:00 · Otselink

  • Lepingud ja tähtajad ja summad jne olemas? Siis on lihtne - viivis ju tiksub ja kui 3 kuu pärast ei reageeri, saadad uue arve koos viivisega. Ja senikaua saadad arveid, kuni reageerivad. Vähemalt saksa klientidega töötab ja maksavad viivise kah veel lisaks :) Maili teel on kõige lihtsam asju nõuda, sest siis jääb jälg maha + klient ei saa väita, et pole teadlik jne.

    01. märts 2011 - 17:09:17 · Otselink

  • tfr 9 a

    Mul on üks klient USAs. Nendega on täiesti regulaarselt nii, et viskan meie aja järgi õhtupoolikul arve maili ja järgmisel hommikul kell 9 tuleb SMS, et "piiks-piiks, laekumine kontole". Mismoodi nad seda teevad ja kannavad, on müsteerium. Aga nii on :)

    01. märts 2011 - 23:13:51 · Otselink

  • Nojah. Mul ka nagu kellavärk siiani käinud aga nüüd on ilge kassimine. kui järele pärin, siis tuleb mingi jutt approvemisest ja mingist bürokraatiast, mis mind üldse ei huvita.

    Kirjutasin firma facebook'i lehe wallile ja twitterisse teate, et nad ei maksa developeridele õigeaegselt pappi. Nad said väga kurjaks, ning väitsid, et tegemist on laimuga. Vastasin, et kavatsen niikaua seda jätkata, kuni arved makstud, ja et tõe rääkimine ei ole laimamine.

    Veel helistasin kõikidel firma numbritele, mida kätte sain, ning palusin isiklikult kõigil asju uurida. seda tegin iga tunni tagant niikaua, kuni enam mu kõnesid vastu ei võetud.

    Eks vaatame, mis saab. Igaljuhul lubati nüüd reedel asi korda ajada. Hoian hinge kinni.

    Kõige mõistlikum on ikka ilgelt tüütuks hakata.

    Kahju ainult, et peab oma energiat ja närve sellisele mõttetusele raiskama.

    03. märts 2011 - 00:03:16 · Otselink