Magic Moments

veeb · magic moments · trinidad wiseman

november 2012

magicunica.com

Lühikirjeldus

Mission is to offer our clients intimate and personalized, but at the same time the best value-for-money services seamlessly, quickly and safely, while representing a responsible and sustainable tourism business principles.

Tootjafirma

Trinidad Wiseman

  • Kodeerija: Henri Kokk
  • Arendaja: Allar Märk
  • Kujundaja: Darja Sergejeva
  • Projektijuht: Marko Leppik
  • Projektijuht: Mick-Martin Kirsipuu
0 meeldimist
  • aivopaas 11 a

    + Avaleht on ok.
    - Korra tekkis tausta vahetumisel mingi anomaalia - vilkus 2 korda ja siis läks mustaks (pilt kadus).
    - Taustapildid on jube karvased.
    - Vähegi heledama tausta pealt on teksti üsna keeruline lugeda - teksti taust liiga läbipaistev.
    - Whitespace ämbrid: menüü 3. taseme üleval, sisuteksti ja scrollbari vahe, üldse sisuosa väga kokku pressitud kohati: http://www.magicunica.com/en/romantic-retreat
    - Valusad värvivalikud galeriis pildi allkirjadel: http://www.magicunica.com/en/node/435?pack=440#article=3
    - Lehevahetus ~5 sekundit. Iga lehevahetuse animeerimine, eriti see ootamine et sisu lõpuks näeks... AJAX ! ! !
    - Mobiili peal peab luubiga lugema.

    05. november 2012 - 10:42:54 · Otselink

  • kaupo k 11 a

    Avalehega on taas see tüüpiline häda, kus esmakülastajal ei ole õrna aimu, kuhu ta sattunud on. Võtab paar head klikki, et jõuda selle infoni.

    Üks lahendus oleks, kui tuua esilehele lõik (iseasi, kas ta nii peenelt sõnastatud peaks olema): "Magic Unica offers personalized service, authentic and true-life-experiences for clients who appreciate upscale accommodations, gourmet food and tailor-made trips."

    Fotod on ilusad, kuid sisulehtedel võiks rohkem rõhku olla pakettide jms fotodel, kui taustapiltidel.

    05. november 2012 - 11:01:47 · Otselink

  • tajo 11 a

    "Mission is to offer our clients intimate and personalized, but at the same time the best value-for-money services seamlessly, quickly and safely, while representing a responsible and sustainable tourism business principles."

    Ehk siis jõuan esilehele ja ei saa aru, kus ma olen ja millega tegu on. Kas ma pean valima Itaalia? Eesti? Miks?

    Okei, valin Eesti. Nii, nüüd ma ikka ei tea kus ma olen ja mida mulle siin pakutakse. Palju ägedaid fakte ja vaatamisväärsusi Eestist. All on mingid paketid? Vist mingi turismileht?

    Lähen igaks juhuks tagasi esilehele (seda saab ainult URLirea kaudu) ja valin Itaalia, äkki see aitab rohkem. Okei, seal esimene lause juba veidi räägib sellest, et mis kaupa pakutakse jne.

    Ehk siis uutele klientidele täielik müsteerium leht :)

    05. november 2012 - 11:05:35 · Otselink

    1

    • no kaups ütles juba sama ära :)

    Loe kõiki

  • sellesuhtes polegi ju eestlasele mõeldud :) vanale euroopale ei ole probleem nii keerukat asja läbi närida :) seega siitpoorl paistab "ilus, aga loll" ja sealtpoolt "wow, kui hea info"

    05. november 2012 - 11:10:55 · Otselink

  • Tanel P 11 a

    Fookuse hoidmisega on tõsiseid raskusi. Vahetuv taust nõuab pidevalt tähelepanu, tekstile keskenduda tundus võimatu. Liiga palju disaini, ilusad pildid teeks oma töö ära vähemaga.

    05. november 2012 - 16:20:25 · Otselink