Lollusi mida kliendid on genereerinud..
- 1
- 2
-
emer 22 a
Just saadeti selline e-mail.
Teeksime järgmised muutused.
1.Üleval vasakus nurgas ilmub kursori pildi peale minnes välja kast kolme erineva nupuga(print jne.) See kast jääb aga täpselt logo peale. Hea oleks kui saaks ta teise kohta kolida.
(icc irvita herneks)
09. mai 2003 - 12:42:04 · Otselink
-
PeZ 22 a
(e. siis IE6 image toolbar :P )
09. mai 2003 - 12:44:35 · Otselink
-
tajo 22 a
kusjuures seda on võimalik disableda küll koodiga (läheb otsima)
09. mai 2003 - 13:10:00 · Otselink
-
gruuver† 22 a
seda jah, kuid klient soovib seda "teise kohta kolida", mitte ära kaotada ;)
09. mai 2003 - 13:22:30 · Otselink
-
J5† 22 a
hrhrhr
09. mai 2003 - 13:36:50 · Otselink
-
jüri 22 a
mjuahahahahaaaa
09. mai 2003 - 13:40:21 · Otselink
-
Hendrik 22 a
ohsoh, koodi ei saagi enam siia kirjutada :/
09. mai 2003 - 13:52:19 · Otselink
-
emer 22 a
ma tean et seda saab ära kaotada, aga antud hetkel oli lihtsalt disainikavandiga mis oli veebilehele tausta peale pandud ;)
09. mai 2003 - 13:54:01 · Otselink
-
Ooker 22 a
kui on säärane kood olemas, pole ju probleemi - õpeta siin nagu oma last:
1. disabled koodiga IE image toolbari.
2. teed image toolbarist screenshoti.
3. teed mingi rolloveri, et kui kliendi kursor on pildil, näitab kasti kolme erineva nupukesega mingis muus kohas :)
4. kõik on häppid :)
5. hehe09. mai 2003 - 14:13:40 · Otselink
-
ph† 22 a
irw kolimisnõude peale:)
kord sai näidatud kliendile kiiruga kavandit ilma html-ita, s.t. vaid jpg-pildina. klient hakkas märatsema, et miks tekstid nii pisikesed on, et vapsee lugeda ei anna jne, jne.
pikema uurimise peale tuli välja et kliendi IE-l oli see image-resize sisse keeratud.09. mai 2003 - 15:09:17 · Otselink
-
SlumdogMilli† 22 a
kunagi sai ühte pisikest jubinat lausa 7 korda ümbertehtud, kuna klient ei suutnud otsustada, et kuidas peaks olema, irw
võttis vanduma küll09. mai 2003 - 17:02:12 · Otselink
-
zcdxazzkislm† 22 a
to vip: äkki võttis hoopis kliendi vanduma, et sattus lolli veebidisaineri otsa kes ei suutnud esimese matsuga kohe head lahendust pakkuda, irw
ehk lollus mida üks veebidisainer saab teha ja seitse korda järjest
09. mai 2003 - 17:53:59 · Otselink
-
SlumdogMilli† 22 a
zcdxazzkislm: oh jah, muidugi mina loll veebineeger ja sina oled ikka mega-giga veebineeger, oh ei, sina oled ju DISAINER, irw
point polnud üldse kujunduses vaid lihtlabases jubinate järjestuses. kas alustada a > x või vastupidi või siis mõne muu parameetri järgi.
09. mai 2003 - 19:09:51 · Otselink
-
zcdxazzkislm† 22 a
"zcdxazzkislm: oh jah, muidugi mina loll veebineeger ja sina oled ikka mega-giga veebineeger, oh ei, sina oled ju DISAINER, irw "
õigus .... võiks öelda, et koguni MEGA-GIGA DISAINER, lisaks saan ma asjadest absoluutselt õieti aru ja olen targimast-targim.
09. mai 2003 - 21:37:06 · Otselink
-
ph† 22 a
tisainimine on koht, kus klient ei ole kuningas. seniks kuni ta aga kuningatroonil istub, võib juhtuda igasugu asju, ehk siis nagu kuningas, kes rahva valitsemisest midagi ei jaga.
mega-giga-disainer on see, kes suudab iseseisvalt kliendile ära põhjendada, miks ta info visuaalselt just sedasi projekteerib. ehk siis arhitekti töö. kui klient ikka tahab enda veebi täpselt sellist, nagu ütlevad "weebigurud" või sellist nagu on tema mõni ajalehereklaam kusagil denzadnjomi neljandal leheküljel siis peab md-disainer tegema selgeks, et nii ikka veebi ei kujunda.
möla mölaks. on kõrva jäänud ka selline lause kliendilt kujundajale:
"it looks fine. however, could you cut this pixel in half?"09. mai 2003 - 22:03:32 · Otselink
-
SlumdogMilli† 22 a
zcdxazzkislm: tore siis, oled jõudnud disainerite nirvaanasse! vaata siis, et kukkumisega väga end ära ei löö:))))
ph: toimib siis kui tööd on nii palju, et võid valida. aga sealt on ka pisike samm narrusteni......nu kui liiga hea arvamus endast kujuneb;)
10. mai 2003 - 02:25:41 · Otselink
-
friizuurikas 22 a
oh klientidel on alati oma n2gemus // , mitte ilus aga oma ja armas /// disainer on see paha paha imbitsill kes ytleb ... nii ei saa see on P**Sk ... ja klient solvub ja Prjktijuh lohutab ja lõpuks annab nõrk kurnatud ja vaevatud dizzainer alla ja ****1337*** üllitis läheb üles ... aga klient on rahul ja õnnelik ... (vt @ 2rip2ev top10)
10. mai 2003 - 03:06:52 · Otselink
-
rain 22 a
ja head lahendust polegi võimalik müüa? loll jutt
10. mai 2003 - 10:43:26 · Otselink
-
mamza 22 a
disainimise ja kliendisoovide suhtes, on minu arvamus selline:
1. Klient on ALATI kuningas - olgu tegemist disainimisega, kokandusega, ehitamisega või pangandusega. Olen töötanud erinevatel aladel ja igal pool on tegelikult välja kujunenud arvamus, et töötades sellel alal, pole klient kunn. See on tüüpiline palgatöölise jaoks - ta ikka leiab mingi põhjuse, miks mitte teenindada normaalselt neid kliente, kes talle ei meeldi. Ja nii on absoluutselt igal alal, teenindaja teab ju paremini kui klient. Ma tahaks näha nende "disaini-inimeste" nägu, kui ka arhitekt ei võtaks arvesse nende arvamust ja projekteeriks nendele kõik toad tammeparketiga, kuigi klient soovis vaipkatet või kui kelner restoranis vaatamata sellele, et te soovisite kala juurde punast veine, toob teile ikkagi valge veine, kuna nii on ju õigem.
2. Vingumine selle üle, et tuli 5 korda ümber teha, kuna klient soovis jälle teistmoodi on mõttetu - disainiinimene teeb tunnitööd ja saab oma töö eest tunnitasu. Nii et kui kulub ühe asja peale 1 tunni asemel 5 tundi, siis läheb see ju ka kliendile 5 korda kallim maxma. Arusaadav, et mõnikord ajab kurjaks, kui 10 korda, peab asja ümber tegema, kuid see käib selle töö juurde.
3. Tark klient kuulab disainifirma (inimeste) arvamust - kuna disainifirma peaks ikka paremini teadma, kuidas need disainiasjad käivad. Ja tegelt on neid tarku kliente ikka palju, suurem osa ma ütleks.
4. Tark disainifirma suudab ära kuulata kõiki kliendi soove ja võttes need aluseks, anda endast parima. Mõnikord tuleb ka vaielda, tungivalt soovida, kuid klienti peab KUULAMA.Jutumoraal: kõige parem tulemus on, kui peale projekti valmimist on nii klient kui disainifirma rahul - siis võib suure tõenäolisusega öelda, et projekt õnnestus. selle poole peabki pürgima.
aga 1 on kindel: nii ei tohi kunagi olla, et klient pole rahul. liiga tihti juhtub seda meie eesti vabariigis.10. mai 2003 - 11:15:51 · Otselink
-
holic† 22 a
Tõepoolest- "The most powerful design tools are open minds and unclogged ears."
Aga frustratsioonist asjade ümbertegemise juures saab lahti siis, kui sa suudad ennast kohe alguses nii maha müüa, et klient ei osta mitte KUJUNDUST, kui lõpp-produkti vaid sinu AEGA. Mis saab siis veelgi meeliülendav olla, kui klient muudkui lisarulli tambib, järelikult talle sinu töö meeldib ning ka sinul on tunne, et saad teha midagi, mis klienti rahuldab ja enda rahakotti paksendab.
Olen tavaliselt alati öelnud neile klientidele, kes soovivad miskit mitte eriti ahvatleva eelarve eest, et
A) nad peavad kõik oma jutud ära rääkima enne kui ma üldse suvatsen nende "kakasele" (suhtumise kontekstis) asjale mõtlema hakata. Ei mingeid "pisikesi" lisasid hiljem ega kontseptsiooni/maitsemuutusi.
B) ei mingit virisemist, kui talle asi ei meeldi pärast- enda viga kui ei seletanud nii, et mul poleks võimalust tema soovidest valesti aru saada.Taoline suhtumine peaks teoreetiliselt kõik kliendid minema peletama, kuid veelkord- see saab osaks vaid neile, kes tahavad sind ära kasutada (st- bizikese fixed eelarve eest sind elu lõpuni oma orjaks teha). Ning kui nendest lahti saad, ongi hea ju. Mõlemale poolele oleks targem arveldada ajas, siis valib ka klient hoolikamalt teostajat.
10. mai 2003 - 12:04:59 · Otselink
-
mamza 22 a
jah, nõus jazzaholicuga - ka mina viimane pool aastat ainult nii töötangi - raha aja, mitte projekti eest.
enne kuulad kliendi põhjalikult ära ja siis paned kõik tema jutu väga konkreetselt paberile - ta vaatab üle ja paneb oma allkirja sinna alla. selles lepingus on kliendi poolt väga konkreetsed soovid ja minu poolt väga konkreetsed hinnad ja ajakulu arvestus.
Kui klient hiljem ütleb, et tuleb miskit muuta/lisada/ümber teha, siis kogu see lõbu - tema enda raha eest. mis on ka loomulik.10. mai 2003 - 12:22:19 · Otselink
-
emer 22 a
Ise töötan kindla fikseeritud rahasumma eest.
Ja tõesti on asi nii et müügimehed mõtlevad et ok teeme selle väike veebi väike raha eest kiiresti ara kuid minu kui disaineri jaoks pole suurt vahet kas on suur või väike klient. Eriarvamusi jne on alati. Ja kuidagi on mulle jänud ,et väiksemate projektide puhul on neid isegi rohkem. Firma kes suudab ja tahab maksta korraliku veebi eest tavaliselt juba teab enamvähem mida ta soovib + neil on olnud juba eelnevaid kogemusi erinevate AD agentuuridega jne pluss neil on korralikud materjalid (logoraamat + fotomaterjalid + korralik projekt jne) Nii et nendega on palju lihtsam (kuigi alati pole seda vabadust disaini osas) väikeste firmade puhul on see lugu ,et nad on palju vähem kursis veebi ja disainiga. Veebilehed mida nad teavad on 3 väikest konkurenti kelle veebid on kah väga koledad (on olnud selline juhus) siis muutus millegi kena puhta ja korraliku tegemine ülimalt vaevarikkaks.Mdx nõustun Wuzzi öeldud väitega et kõige hullemad kliendid.
1. Poliitikud
2. Klubid ja sellega seotud teemad
3. Suhtekorraldus firmad10. mai 2003 - 12:48:38 · Otselink
-
wuzz 22 a
väikefirmad on just sellised kes arvavad et nad teavad paremini mis on hea ja mis mitte. reeglina ütlevad et mis nende arust on see mida nad ei taha ja mõtlevad miljon korda ümber. suurfirmad usaldavad reeglina rohkem ja enamvähem teavad mis tahavad, turundusosakond pillub küll kaikaid kodaratesse kuid üldiselt on suund kavandi parandamisel ja arendamisel mitte mahalaitmisel. Märksõnaks on reeglina kliendi usaldus kujundajasse kes teab mis on hea.
10. mai 2003 - 13:33:56 · Otselink
-
holic† 22 a
Kliendina oleks ju äärmiselt totter väljendada ennast stiilis- "Tegelikult sa ei ole minu jaoks impressiv, a mis teha mul pappi pole, et pean sinuga leppima". Mida siis tegema peaks?
See oleks nagu veider, kui ma läheks sapaka tehasesse ning paluksin endale seal mersut ehitada. Sama veider, kui klient valib disaineri, keda ta ei usalda.
Muide- mis tuletab mulle meelde meie ISO koolitaja-tädi sõnad, et kvaliteeti ei võrrelda mitte otsese lõpptulemuse näol vaid kvaliteedilubaduste täitmisega, mis tähendab, et ka sapakas VÕIB olla kvaliteetsem kui ferrari- lihtsalt seal on täiesti erinevad kvaliteedilubadused erinevatel tingimustel. See ei ole oluline, et Ferrariga on mugavam sõita ning et sapakat peab iga kolme sõidu tagant remontima.
10. mai 2003 - 13:59:03 · Otselink
-
SlumdogMilli† 22 a
mamza: see punkt nr. 2. hmm, ma näiteks ei tööta tunnitasu eest, ma küsin pool pappi ette ja pool saan pärast. tunnitasuga oled ruttu käpakil, toimib väga segaselt.
aga üldiselt käib jutt siin ikka firmadest, kus on projektijuhid, sekretärid, disainerid, töö tuleb ise sinuni jne jne. Igav, me kõik teame kuidas tööjaotus töötab ja kuidas seda planeerida. Paistab, et üksiktegijaid on siin siiski vähe.
10. mai 2003 - 13:59:22 · Otselink
-
suppler† 22 a
inimene on mugav. üksiktegijal on palju rohkem muresi ja vähem aega. milleks võtta liigne koormus kui sellejaoks saad palgata teise inimese;)
10. mai 2003 - 15:15:37 · Otselink
-
SlumdogMilli† 22 a
suppler: palgata on lihtne, aga vastutada suht raske:(
hakkasin mõtlema, et ega see "klient on kuningas" ikka päris õige värk pole. Ma samastaks end rohkem kliendiga kui võrdsega. "Klient on kuningas" tuli vist USA-st enne 2 maailmasõda, kui kaubamaja näitsikule anti kohe kinga juhul kui kliendile midagi ei meeldinud, mõttetu iseenesest. Eksimine on ju inimlik (eksib ka klient) ja üritada väita, et ma kunagi ei eksi on hullus, parem sellisest juba kõrvale hoida.
Nu kliente on väga erinevaid: mõni bravuurikas ja maksab ka oma vaimuidee eest (mõtled, kas talle seda kõike üldse vajagi on), mõni raske koi (lõppsummast ka kaupleb maha), mõni viriseb segaseks (räägib sulle oma pereprobleeme), teine vaidleb mõtetult (nu ei oska oma soove väljaöelda ja siis pead ise kiskuma), mõnel annab sõber väga head nõu - jälle pead end tõestama (kõige nõmedam värk), mõnel pole kunagi aega (tahab veebi, aga aega ei leia, siis pead kole palju jooksma tema järel)...........nimekiri tuleb lõputu:)
Vot, selline on tööotsija elu, irw
10. mai 2003 - 15:55:00 · Otselink
-
holic† 22 a
Mis seal vahet on, kas on tegemist üksiküritaja või firmaga? :) See tekitab ainult lõputute oleksite jada ning ringis näpuga üksteise peale näitamise. Mõelda tuleks ikkagi nii, et ei tekkiks valearusaamisi. Fixed summad on loomulik nähtus, nii peabki olema ju- kuid fixed skoobiga projektidele. Needki baseeruvad ju tegelikult sinu kulutataval ajal (või ma ei tea siis, mille järgi inimesed pakkumisi koostavad?). Kui oled valesti arvestanud sellega, on enda süü. Kui aga kusagilt tuleb lisaülesandeid juurde, siis on tegemist masohismiga neid tasuta ellu viies. Vigade parandamine on muidugi elementaarselt tasuta, kuid disaini juures kehtib see vaid vormistusele ju vast, kui ei ole just otseselt nõuetest möödapanemisega tegemist.
Paljud kompaniid tegelevad kusjuures niikuinii mitemete projektide juures lihtsalt müügiga/"projektijuhtimisega" ning asi antakse teha kas siis suvalisele või vähemsuvalisele freelancerile. Vahet ei ole ju.
Emeriga olen küll selles suhtes õigus, et disainerit ei huvita primaarsena mitte raha vaid tulemus, ja tegelikult tuleb tõdeda, et 80% rahast toovad projektid võtavad 20% ajast, sarnaselt võib juhtuda ka tulemusega, mingi pealtnäha tähtsusetule asjale tehakse nii jammi lahendus, et lõpuks on häbi mainida, palju/vähe sa selle eest raha kasseerisid.
10. mai 2003 - 16:05:41 · Otselink
-
SlumdogMilli† 22 a
jazzaholic: nu vahe ikka päris suur, suures kompaniis disainer tavaliselt klienti ei näegi. Projektijuht ütleb, et peab tegema nii ja naa ja siis disainer teeb. Väiksemas ettevõttes või üksiküritajana pead kliendiga ise kaasamõtlema, püüdma näha asja terviklikust ja kasumlikust ka kliendi vaatevinklist. See arendab natuke rohkem kui mõne lehe disainimine:)
10. mai 2003 - 17:37:48 · Otselink
-
suppler† 22 a
tegelt... on parem kui sa ikka ise otse kliendiga räägid. mõnikord võib olla projektijuht mitte-nii-pädev ja mõningad kliendi soovid kaovad lihtsalt vahelt ära. samas, siis ei saa kedagi süüdistada ka :P enda viga kui ei kuulnud. - see on vist vaid üksiktegija mõtte maailm. :/
10. mai 2003 - 22:01:02 · Otselink
-
PeZ 22 a
eh ... vip ... kas sa oled "suures kompaniis" üldse töödanud kunagi? et vähemasti nendes eesti "suurtes kompaniides" mida mina tean, saab b ikka disainer kliendiga 1-2 korda kliendigakokku küll. kui mitte rohkem.
aga disaineri ja arhidekti võrdlus oli hea. kuid - kliendid võiks lasta disaineril teha oma tööd - ega sa ju ei ütle arhidektile, et kuule, nihuta nüüd välisuks katusele ja keldriaknad pane hoopis 2 korruse magamistoale. või ei ütle mööblidisainerile, et tee need toolid hoopis elavhõbedast. ekstreemsed, kuid järele mõeldes ju adekvaatsed võrdlused, ainult et veebis on need asjad lihtsamini teostatavad, kuigi lõpptulemus võib olla küsitav.
11. mai 2003 - 15:30:13 · Otselink
-
PeZ 22 a
aga vahel ikka satuvad sellised head kliendid ka :) kellel on häid ideid ja kellele meeldivad uudsed ja head ideed. sellised teevad kohe südame soojaks.
11. mai 2003 - 15:30:52 · Otselink
-
SlumdogMilli† 22 a
pez, ikka olen jah, töötasin juba siis, kui sina sõda veel mängisid sõpsidega (fantaseerin):)))))))
aga meil oli selline töösüsteem, et osak. juhata läks uhkema kliendiga oma tuppa lukutaha ja arutas seal oma värke, irw väiksematega ma ikka tegelesin ka, aga nuuh, sealt ei tulnud midagi huvitavat. krt, sõjavägi tegi sellele lõpu:(11. mai 2003 - 22:11:49 · Otselink
-
rain 22 a
ja hakkasid lameriks?
11. mai 2003 - 23:40:45 · Otselink
-
SlumdogMilli† 22 a
+ just, selgeltnägija:))))
12. mai 2003 - 14:12:47 · Otselink
-
roosamanna 22 a
vip, hea et sa siis juba 17-18 aastaselt 3l33tdesign0r olid
12. mai 2003 - 16:22:53 · Otselink
-
vaalaskala 22 a
nagu me kõik siis l33t d3signorid olime
12. mai 2003 - 16:23:42 · Otselink
-
SlumdogMilli† 22 a
ei saanud killule pihta, suht segaseks kiskus see lõpp.
aga adonay, kuskohast sa selle 17-18 võtsid?12. mai 2003 - 17:28:18 · Otselink
-
roosamanna 22 a
selle mõttega, et sõda mängivad poisid umbes 10-11 aastaselt ja kui pezilt niipalju maha võtta ja siis su vanust võrrelda tema omaga (kui see sul profiilis muidugi õige on) siis niisugune vanus umbes välja tuleb. pikk jutt, sitt jutt :P
12. mai 2003 - 17:42:19 · Otselink
-
SlumdogMilli† 22 a
adonay: profiili järgi oled sa naine, kuidas sa tead kuna poisid lõpetavad sõjamängude mängimise? 12 aastased mängivad ehk ka:)))
ah olgu, ei viitsi enam teie aega siin raisata:))) lähen kohvile
12. mai 2003 - 20:00:17 · Otselink
-
fushi 22 a
ärge vaielge aina : (
või kirjutage maile teinteisele ja siis pange üles kuhugi : (12. mai 2003 - 20:35:08 · Otselink
-
rki 22 a
irv, sa enda profiili pole vist vaadand vip? :D Või oled sa aastate jooksul nii palju muutunud? okok, loll nali... :P
12. mai 2003 - 23:44:28 · Otselink
-
wuzz 22 a
aga mina mängin praegu ka sõjamänge ;(
13. mai 2003 - 08:29:47 · Otselink
-
PeZ 22 a
tegelt mina mängin ka :P
või õigemini - pigem just viimasel ajal mängin, sest 12 oli see vanus kus ma arvuti sain ja siis jäid igasugused sõjamängud ära :Dpigem leveljumpereid sai siis taotud :D
13. mai 2003 - 09:31:31 · Otselink
-
PeZ 22 a
-
emer 22 a
Ja veel, ise siin arvasime, et kuna vasakpoolne veerg võimaldab niikuinii
liikuda sinna, kus ise tahad, ei ole iga lk lõpus vajalik back-nupp.
Igal lk-l peaks ilmselt ka kerimisnupp olema, juhuks kui sinna nii palju
infot lisame, et ekraanile ära ei mahu// et siis back nuppu kui sellist pole joonistatud lehele
// leht on ise suht portaal, kuidas ilma crollita ette kujutavad pole kah aimugi.19. november 2003 - 10:52:51 · Otselink
-
marko† 22 a
lol kõik akkavad vaikselt kätt ammustama mis neid toidab ?? :)
tavaline kliendi lause:
kõik on muidu super ainult et tehke fonti 1 px suuremaks.19. november 2003 - 14:42:52 · Otselink
-
vaalaskala 22 a
meil on nats teisiti:
võiks olla nii, et kui seda nuppu vajutada, siis võiks "taevas alla kukkuda".Aga noh me ei pane seda kliendile pahaks vaid mõtleme heaks
19. november 2003 - 16:01:50 · Otselink
-
wuzz 22 a
hmm.. vot seda lauset polegi ammu kuulnud :) ja mitte 1px vaid 1 võrra :)
klassika on muidugi: kasutage palun külma rohelist ja sooja lillat ning kumbki neist ei tohi olla hele.
või siis: te peaksite professionaalide poole pöörduma :)
hea on ka: mis sest banneri suuruse muutmine ikka on, muudate resolutsiooni ära ja kõik on korras.
19. november 2003 - 16:02:12 · Otselink
-
wuzz 22 a
kuldne idee on muidugi: päike võiks hommikul saidi ühest servast tõusta ja siis tekstide varjud liiguvad vastavalt päikesele ja kellaajale
(korporatiivsait, poliitikud)
19. november 2003 - 16:03:37 · Otselink
- 1
- 2