flash - graphic objekti kontroll actionscriptist

  • Ted† 13 a

    Selline mure. Flashis (CS3, actionscript 3.0) on animeeritud sümbol graphic tüüpi. Oleks vaja talle actionscriptist ligi saada, et natuke ekraanil ringi liigutada. Aga kuna graphic'sitel instance namesid panna ei saa, siis ei oska talle ligi ka pääseda.

    Kui nüüd sümbol omakorda movie clipics konvertida, siis saab talle instance name panna. Kuid siis ei ole esialgne sümbol enam animeeritud vaid jääb seisma esimese frame peale.

    Kuidas võiks graphic tüüpi objektidele actionscriptist ligi pääseda või kuidas saaks selle esialgse graphics objekti animatsiooni tööle kui ta movie clipi sees on?

    21. juuli 2007 - 14:29:23 · Otselink

  • m1lk† 13 a

    "Kui nüüd sümbol omakorda movie clipics konvertida, siis saab talle instance name panna. Kuid siis ei ole esialgne sümbol enam animeeritud vaid jääb seisma esimese frame peale."

    Movie clipiks tuleb raudselt teha. Graphicuid ei saa actionscriptiga mitte kuidagi mõjutada. Sul on mingi ülesehituse jama seal, kui ta esimese kaadri peal seisma jääb.

    Sa vist convertisid ta MC'ks nii, et klikkisid F8? Muuda parem Librarys Type parema klahviga movie clipiks ja properties aknas muuda ka type movie clip'ks.

    21. juuli 2007 - 14:48:20 · Otselink

  • Ooker 13 a

    Aga teegi ta MovieClipiks, mitte ära pane teda MovieClipi sisse.
    Või nii millegipärast ei sobi?

    21. juuli 2007 - 14:50:02 · Otselink

  • Ted† 13 a

    Tegin jah F8'ga. Sest animatsioon on kujundaja poolt ette antud. Kui properies aknas type ära muuta, siis hakatakse läbi mängima esimesest kaadrist lõpuni. Kujundajal on aga ära määratud, et mõnikord loop'ib esimest kümmet kaadrit, teinekord esimest kaheksakümment. Need setingud lähevad kõik kaduma, kui movie clipiks ümber konvertida.

    21. juuli 2007 - 18:50:46 · Otselink

  • Ooker 13 a

    muuda siis settinguid vastavalt ja kui hätta jääd küsi meie käest.

    21. juuli 2007 - 19:45:16 · Otselink