flash

  • kuidas juhtida ühest swf teist swf?

    Kõige pealt on kest, millel on 3 nuppu ja target kuhu loetakse siis kolme nupu sisud eraldi swf.
    Kõik töötab, aga oleks vaja ühest allaloetud swf failis teha link teise swf ja mitte otse 1 framele vaid seal peaks ka veel minema paari movieclipi sisse.

    on (release) {
    tellTarget ("../../") {
    loadMovie("kontakt.swf", "target");
    tellTarget ("main") {
    gotoAndPlay(109);
    }
    }
    }

    movieclip loetakse ilusti sisse, aga käima läheb 1 framest, edasi just mulle vajalikku movieclippi ei lähe.

    tellTarget ("main") {
    gotoAndPlay(109);

    kuskil on vist mingi nüanss mida ma ei tea:((

    29. jaanuar 2004 - 11:55:10 · Otselink

  • Ooker 21 a

    flash 4-s teed seda või?

    29. jaanuar 2004 - 12:02:59 · Otselink

  • Ooker 21 a

    enivei, üks asi hakkas silma milles võib uba olla - oluline on, et sa laseksid loadMoviega siise laetava klipi ära laadida, ja alles siis kui see omal kohal olemas on, saad talle öelda, et gotoAndPlay(whatever);

    29. jaanuar 2004 - 12:06:55 · Otselink

  • mx kasutan.

    oliver: kuidas ma seda teen? praegu laeb ta ka movieclipi ära, aga see järgnev target ei funka.

    29. jaanuar 2004 - 12:10:00 · Otselink

  • Freq 21 a

    on (release) {
    loadMovie("kontakt.swf", "target");
    main.gotoAndPlay(109) ;
    }

    mx

    29. jaanuar 2004 - 14:27:13 · Otselink

  • ei funka ka nii:(

    29. jaanuar 2004 - 14:35:41 · Otselink

  • PeZ 21 a

    mõttetult keeruline

    on (release) {
    mingidummy.attachMovie( "tere", "tere1", 2 );
    _root.tere1.gotoandplay(109);
    }

    nii ei tööta ?

    29. jaanuar 2004 - 15:19:01 · Otselink

  • eip

    29. jaanuar 2004 - 15:32:50 · Otselink

  • PeZ 21 a

    mudi seda skripti, vaata actionscript menüüs selline asi nagu Reference
    ... seal peaks olema midagi sellist.

    www.actionscripts.orgis oli ka midagi

    29. jaanuar 2004 - 15:43:03 · Otselink

  • rain 21 a

    shift+F1

    29. jaanuar 2004 - 16:02:08 · Otselink

  • lihtsam on vist teha 2 ühesugust klippi, üks jääb nii nagu praegu ja teisele kirjutan esimesse frame et goto 139

    29. jaanuar 2004 - 16:52:48 · Otselink

  • jah, kui saab läbi perse pugeda siis tuleb seda teha kui nutti pole:((
    aga vähemalt nii töötab:)

    29. jaanuar 2004 - 17:29:59 · Otselink

  • loadMovie("kontakt.swf", _root.dummy);
    tellTarget ("_root.dummy.main")
    {
    gotoAndPlay(109);
    }

    //ma ei tea, kas sain õieti aru mida soovid

    29. jaanuar 2004 - 17:42:41 · Otselink

  • nii ei tööta, ta tahab vist enne teada saada kuhu ta minema peab (ideeliselt) sest kui movie on juba sisse loetud siis see edasine target enam ei mõika talle

    29. jaanuar 2004 - 17:53:17 · Otselink

  • Ooker 21 a

    tundub, et rahvas ei saa lihtsalt su probleemi olemusest aru. mina küll ei saa. võib-olla peaksid kuidagi selgemini seletama oma probleemi olemuse lahti.

    29. jaanuar 2004 - 19:59:42 · Otselink

  • PeZ 21 a

    ta vist tahab loadida uue muuviklipi asemel uue SWFi ja selle seest teatud freimi kutsuda, kui õieti aru saan.

    29. jaanuar 2004 - 20:08:43 · Otselink

  • õigesti

    29. jaanuar 2004 - 20:28:42 · Otselink

  • just pez:))) tahan teha nii, et 1 swf-is on üks link mis peab viitama kontakti (2 swf) all ühele isikule. kui vajutad siis manab sulle kontakt.swf teatud koha ette, aga ta ei mana:(((

    kusjuures flash 4 saaks saaks kasutada if frame is loaded, aga mx see enam vist nii ei tööta.

    29. jaanuar 2004 - 20:58:30 · Otselink

  • Ooker 21 a

    aga nii, et

    on (release){
    loadMovie("kontakt.swf&quo t;, "target");
    _level0.frameKuhuMinn a=109;
    }

    ja swf-i mida laed (ilmselt siis vist "kontakt.swf"), paned peale preloadimist actioni

    gotoAndPlay(_level0.frameKuhuMinna );

    29. jaanuar 2004 - 21:32:30 · Otselink

  • oliver: aga seda kontakti peab niisama ka vaadata saama, koos algusega. võibolla saab seda teha kuidagi if ja elset kasutades.

    üks mõte mul on, et panna sisseloetava swf algusesse väike rida ja siis ta peaks teadma kuskohast käsk tuli.

    29. jaanuar 2004 - 21:55:06 · Otselink

  • Ooker 21 a

    kui frameKuhuMinna == algus
    siis alustame algusest
    else kui frameKuhuMinna == mingiMuuNumber
    siis läheme ja mängime seda mingitMuudNumbrit ?

    30. jaanuar 2004 - 01:34:56 · Otselink