flash

  • evany† 14 a

    Selline probleem, et vaja loadmovienum kasuga erinevaid faile laadida,
    kuid enne laadimist peab eelmine samal levelil asuv fail outro mangima.

    Ainus moistlik lahendus millele tulin, oli teha muutuja (number) mis sisaldab infot laetava faili nime kohta, iga link sisaldaks kasku muutuja muutmiseks.
    Naiteks on laval 3 linki (muutuja=1, muutja=2, muutuja=3), ning koik laevad faili samale levelile. Lisaks muutujale uue vaartuse andmisele sisaldavad lingid kasku antud levelil asuva faili outro mangiiseks (lihtsalt gotoandplay kindel frame). Outro mangimiseks kasu saanud fail omab oma viimases aknas loadmovienum kasku, mis if if else ja else abil vaatab jargi millisega kolmest muutujast on tegu, ning sellele vastavalt laeb kindla faili. Ei toota. Trace abil outro lopus olevast aknast sain teada, et muutuja on undefined.

    Seega tahaks teada kas on voimalik levelite vahel muutujaid edasi anda?
    Kindlasti on kogu pudu keetmiseks ka parem retsept, ehk keegi viitsib kirjutada...

    17. veebruar 2007 - 20:06:22 · Otselink

  • osta kakaraamat

    17. veebruar 2007 - 21:43:03 · Otselink

  • evany† 14 a

    geenius

    17. veebruar 2007 - 21:46:53 · Otselink

  • Ooker 14 a

    levelite vahel muutujaid edasi anda saad lihtsalt kujul:

    _level0.muutuja = _level15.teinemuutuja;

    või ei saand ma küsimusest aru?

    18. veebruar 2007 - 15:18:59 · Otselink

  • evany† 14 a

    said kyll aitah, ehk keegi viitsib muu retsepti sama asja lahendamiseks kah kirjutada

    18. veebruar 2007 - 15:51:27 · Otselink

  • evany† 14 a

    oleks voimalik kogu skript selle tarvis ainult 0 levelile esimesele aknale mahutada?

    18. veebruar 2007 - 17:19:19 · Otselink

  • nitram 14 a

    kas sul on oluline see asi Flash 5'e tasemel lahendada?

    Aga lihtsaim lahendus on muutujaid _global.var (e. "globalisse") kirjutada. Siis on võimalik neid igaltpoolt ja igatepidi kätte saada.

    18. veebruar 2007 - 18:50:44 · Otselink