Ebaõnnestumistest. Fitme.ee

  • Joe 7 a

    Sai kunagi (3a tagasi) selline teema siin tehtud: http://pixel.ee/teema/otsin-appide-arendajat-partneriks-50-50

    2a tagasi võtsin natuke teise suuna ja tegin sellise saidi: fitme.ee

    Jällegi, failure. Inimesed ei kasuta isegi kui tasuta on või isegi kui kuum tšikk on treener.
    Liitunud kasutajaid 700, kokku 1 kasutaja on (üks kord) teenust ostnud 2a jooksul. Ilmselt töötaks selline lahendus, mis automaatselt teab mida kasutaja on söönud ilma midagi sisestamata aga paraku mul oskusi napib et sellist süsteemi arendada.

    Minu küsimus: kas asi on visuaalis (bad UX/UI) või milleski muus?

    03. juuni 2017 - 14:32:57 · Otselink

  • Kivaa 7 a

    Fitme.ee lehelt on üsna raske aru saada, et kuidas sinu tehtud teenus toimib, mis on minu effort alguses, miks ma peaks seda äppi usaldama, kas selle teenuse arendus on pidev (neid toitumispäevikuid ilmselt rohkem kui üks tänapäeval olemas) jne. Toitumine seotud su tervisega ja kuidagi peab teenus mu usalduse võitma. Ilma, et äppi/teenust ise oleks kasutanud ütleks, et fitme.ee leht ei tekita usaldusväärsust piisavalt, ma ei saa aru kuidas see teenus toimib. Paar stock fotot (tsikki) esilehel ei ole ka abiks. Lehe marketing pool on nõrk, väga palju on seal mida saaks optimeerida, millal näidata hinda, kuidas kasutajaks registreerida (näiteks ära küsi kohe mobiiltelefoni numbrit), testida erinevaid müügi lahendusi - ntx 30 päeva tasuta teenuse kasutamine jne.

    Miks 700-st 1 ainult maksnud raske nii öelda, ilmselt mingi UX viga teenuses. Kujutan ette, et selline teenus tuleks ehitada nii, et pidevalt kasutajat motiveerid – märksõna gamification (inimesed ju laisad). Võimalik, et motiveerid vähe, kasutajad ei näe väärtust (mingi probleemi peab teenus kasutaja jaoks lahendama), interaktsioonid tüütud.

    Oled sa kogunud mingit tagasisidet kasutajatelt, teinud teste vms. ?

    03. juuni 2017 - 15:16:42 · Otselink

    3

    • Gamification.. Sõbraga naljatlesime, et kuidas see kõige paremini töötaks. Worst case, et tuleks hoopis peale maksta, sest inimene tunneb et ta teeb selle heavy liftingu ise ära ja äpp on pointless.

    • Vahet pole kas telefoni number on vajalik või ei, point on, et regamise flowd tuleks optimeerida. Alati ei pea kõike mis vaja kohe alguses küsima, kui core funktsionaalsus sellest ei sõltu.

    Loe kõiki

  • Anzkan 7 a

    Tasub ikka lõppkasutajate peal prototüüpe testida enne programmeerimist.

    05. juuni 2017 - 09:20:24 · Otselink

  • Mõtteid:

    Veebileht on suht mannetu, segane ja tekstid halvad. Räägime ju usaldusest, eriti tasulise teenuse puhul, siin kohe tuleb suur miinus. (sama mis Kivaa kirjutas). Enne kui ma seda asja üldse alla laen peaks mul juba teatav usaldus olema teenuse vastu.

    Kas oled uurinud mis selles vallas olemas on, enamus suuremaid spordiklubisid pakuvad seda teenust heal tasemel koos treening programmidega. Samamoodi on olemas palju veebipõhiseid suht häid lahendusi ainult toitumispäeviku jaoks.

    Kas oled mõelnud kes peaks olema Sinu teenuse sihtgrupp ja kuidas sa oled nendeni jõudnud? Kas sul on välja panna mõned nimed, kes nõustavad või kes toetavad (tervise eksperdid, sportlased jne ... nimi müüb) Oled sa mingil tasemel marketingi üldse teinud? Aastal 2017 infomüras sinu teenust ei leita kui sul pole turundus plaani.

    Kui 700 reganud kasutajast 1 maksis, siis see ütleb nii mõndagi nii ux, aga tegelikult rohkem teenuse enda kohta ... Mitte et teenus oleks kindlasti halb (ma ei tea), aga et see on kasutaja jaoks ebamugav või mitte usaldusväärne. Nendest 700 on sul kindlasti test kasutajaid palju ja tuleb siit nüüd veel juurde.

    Ei kaevunud detailidesse aga vb abix edasi mõelda.

    Kõik, mis ma ütlesin algses teemas 3 aastat tagasi toetab seda mida ütlen ka täna.

    05. juuni 2017 - 14:26:35 · Otselink

  • kui seal "võin veel süüa 360 kalorit" asemel oleks nupp "telli toit" siis oleks asjal jumet ja muidugi veebsait tuleks teha ringi , see ei anna mingit infot eriti spordi/toitumisvõhikule kes seda teenust võiks vajada

    05. juuni 2017 - 16:16:00 · Otselink