Digizone

veeb · bannersmedia · triton holding

oktoober 2011

digizone.ee

Lühikirjeldus

Digitehnika internetipood - digikaamerad | videokaamerad | fototarvikud | binoklid | arvutikaubad | Apple tooted ja lisasedmed. Parimate hindadega Eestis.

Tootjafirma

Bannersmedia

0 meeldimist

eelmine

  • mbhh 9 a

    https://www.digizone.ee

    Tutvustuseks

    E-poe lahenduse väljatöötamisel panime tugevat rõhku kasutusmugavusele.

    • Lõime sobiva tootemenüü lahenduse. Menüü võimaldab teha mitmekülgseid valikuid ja toob ostjale teda huvitava toote kiiresti esile.
    • Poe otsingusüsteem lubab otsida toodet nii tootenime, suvalise parameetri kui tootekoodi baasil.
    • Igale tootele on lisatud just temaga ühilduv lisavarustustoodete valik
    • Tegime võimeka võrldustabeli toodete võrdlemiseks

    Veebipoe info hulk on väga suur, seetõttu tegime kujunduse võimalikult lihtsa, rahumeelse ja mitte niivõrd moodsa.

    Tagaside, ettepanekud ja kriitika on oodatud.
    Aitähh!

    25. oktoober 2011 - 15:30:49 · Otselink

  • tajo 9 a

    where do I start...

    25. oktoober 2011 - 15:50:53 · Otselink

    2

    • alusta algusest kui viitsid : )

    • ma olin seal 5 sek... ütleb nii mõndagi..

    Loe kõiki

  • Tehniliselt tundub vinge, sordib ja võrdleb jne, aga kujundus, kasutajamugav ja ülevaatlik see nüüd kohe kindlasti ei ole ... Saan aru et info hulk suur, aga ikkagi ei tohiks asju niimodi kokku pressida ...

    25. oktoober 2011 - 15:52:12 · Otselink

  • Allar 9 a

    meenutas hinnavaatlust oma sisutiheduse poolest. aga täitsa nitsevoo ju. surfisin ringi ja kõik lihtne-loogiline.

    ostukorvi lisamine animatsioon on huvitav :P
    tellimine tundub loogiline, kõrval kõik sammud järjest jne.

    25. oktoober 2011 - 16:07:12 · Otselink

    1

    • Tänan! Sisu ongi oluline. Iga ostja tahab infot infot infot

    Loe kõiki

  • Laura 9 a

    Algus.....

    Üldine
    - Kõigil lehtedel on väga palju detaile ja reklaami, milletõttu on ebamugav jälgida põhilist ehk siis toodete enda infot.
    - Inputidel võiks olla defineeritud ka stiilid :focus'ele.
    - Klienditoe all olevad lipud tekitavad segadust. Esmapilgul nagu keelevalik.
    - Kõigile piltidele, mis lingid võiks olla lisatud ka title väärtus, et mis klikkides juhtub. Näide: jalus

    Avaleht
    2. Toodete puhul tekib hover tervele blokile aga kogu ala ei ole klikitav.
    3. Rohelise banneri mummudel ülemised ääred ära lõigatud.

    Kood
    Ma ei ole ammu näinud tabelit, kui layouti ehitamisvahendid. Peale seda kadus motivatsioon edasi süveneda ära ...

    25. oktoober 2011 - 16:36:05 · Otselink

    8

    • sa ise usud, et 4-5? hinnavaatluses iga jupi taga 10 kaupmeest kes kõik üle veebi müüvad

    • see pole enam pixli teema;) eks kaupmehed teavad ise neid asju paremini.

    Loe kõiki

  • paries 9 a

    Puudu on igasugune SEO. Minu hinnangul on see ostupoe korral katastroof. See oleks kindlasti üks nendest projektidest, kus oleks mõistlik rakendada näiteks mikroformaate. Hetkel jätab lihtsalt tuima tootekataloogi mulje.

    Kasutusmugavus kui eesmärk? Hetkel ei paista välja.

    25. oktoober 2011 - 16:46:52 · Otselink

    10

    • Ei soovi, sest see mida sa mulle pakud ei pruugi üldse reaalne teostada olla.

    • SEO peale on täiesti mõeldud, ka see saab lähiajal oma viimase lihvi.

    Loe kõiki

  • pakun , et ostukorvide hülgamine selle lehel meeletu kuna ülevaade checkoutis on ikka väga pain in the ass

    25. oktoober 2011 - 22:03:43 · Otselink

    1

    • statistika seda vist ei kinnita. kõik on väga rahul olnud, mõõtmised halba ei näita. eks leht on keeruline ja vajab harjumist, me teame seda

    Loe kõiki

  • Allar 9 a

    fakt on see, et on hullemaid internetipoode, ma olen ostnud ka hullematest ja ega ebay, amazon pole ka teab mis... suht närvi suudab amazon mind alati ajada oma UI'ga ja "loogikaga"...

    eks siin annavad nõu spetsialistid väga konkreetsetes tehnilistes asjades, aga reaalselt otsustab poe toimimise "average yoe" käitumine sellel konkreetsel lehel.

    25. oktoober 2011 - 23:51:44 · Otselink

  • tajo 9 a

    mis UIst me üldse räägime, kui tootevaates on call to action nupp ("Osta") täiesti ära peidetud? https://www.digizone.ee/38/Videokaamerad-ja-tarvikud/166/Videokaamerad/12967/Canon-DC220#iid=12967

    26. oktoober 2011 - 00:04:37 · Otselink

    6

    • Tehes ise uuringuid, mõõda tegevusi jne.

    • Statistiliselt 7-8 külastusel kõlab raamatutarkusena. Näiteks Kingakaubamaja.ee klientidest 80% on esmakülastajad.

    Loe kõiki

  • mbhh 9 a

    allar: hetkel on selline tavaline pinnapealne "ei meeldi" kriitika, seda saavad pixlis pea kõik lehed. olen ise sama siin teinud. kellele meeldib ema, kellele tütar... tavaline asi.

    eks neid hüüatusi tuleb hulgim, kus leitakse midagi, mis ei ole tehtud standardile või moele vastavalt, aga millegis tuleb ka erineda.

    eks me vaatasime kõvasti laias maailmas ringi ja e-poode on tõesti seinast seina. pisematel on rohkem mänguruumi ja nad saavad müüa paremat disaini, ei vaidle sellele vastu. 100k toote puhul hakkab kõik muutuma, mõeldamatu on teha erinevaid malle ja värke.

    kindlasti ei jää arendus seisma, kogume ideid ja mõtteid ja teeme paremaks.:D
    seepärast asjalik tagasiside on alati oodatud.

    26. oktoober 2011 - 00:07:37 · Otselink

  • Mõnus retro, nagu oleks sattunud aastasse... noh, ei mäletagi enam.

    26. oktoober 2011 - 09:51:13 · Otselink

  • Mind häirib ainult üks asi, mille peale võiks kõik praegused ja loodavad e-poed lähitulevikus väga tõsiselt mõelda... kui puudub mobiiliversioon, siis peaks leht ikkagi kasutatav olema ka mistahes mobiilses seadmes (telefon, tablet). Mingit meeleolu pole pidevalt sisse ja välja zoomida, et näha, kuhu klikid või vajutad sõrmega pidevalt valele "asjale" jne

    26. oktoober 2011 - 10:33:41 · Otselink

    1

    • eks tulevikus kindlasti mõeldakse sellele. eestis ei ole üldse mob sõbralikud lehed levinud, see võtab palju aega.

    Loe kõiki

  • Sven 9 a

    Kahjuks ei tundu usaldusväärne see leht. Kujundus on eilsest päevast ja liiga palju infot korraga näos.

    eks neid hüüatusi tuleb hulgim, kus leitakse midagi, mis ei ole tehtud standardile või moele vastavalt, aga millegis tuleb ka erineda.

    E-poe puhul on standartne ülesehitus ja loogika pigem pluss kui miinus. Kui sa just Amazon pole.

    Üks mu meelest jube hea e-pood, mis arusaadav, usaldusväärse välimusega ning piisavalt õhuline: http://www.plantagen.se/

    26. oktoober 2011 - 10:53:12 · Otselink

    1

    • Kinnisvara lehed võiks siit õppust võtta. Korra üritasin ühele identsed ideed maha müüa filtrite osas, aga lõi põnnama... liiga uudne...

    Loe kõiki

  • mbhh 9 a

    sven: ühel fotoaparaadil on rohkem lisavarustust kui sinu pakutud lillepoes tooteid:D
    suurtel slaididel me ei näe ka mingit vajadust, me müüme tooteid mitte ilusaid pilte.

    26. oktoober 2011 - 11:03:03 · Otselink

    13

    • reklaam ja huvitav on selgitada uut asja. tõsist kriitikat ei olnud, pigem lihtsalt otsitakse võimalust millegagi halvasti öelda:D

    • kõik kes on veebilahendusi teinud on sellega kokkupuutunud. nii palju kui on inimesi on ka soove ja arvamusi. tavaline asi.

    Loe kõiki

  • Ma ei tea.. vaadates google/facebooki algusaastate kujundust, millega edu hakati saavutama, siis ütleks, et inimeste usalduse võitmiseks pole vaja niivõrd tugevat visuaalset poolt vaid pigem tugevad tehnilist poolt. Vastupidisel juhul poleks nii suure tootekataloogiga e-poega midagi peale hakata.

    26. oktoober 2011 - 11:39:21 · Otselink

  • mbhh 9 a

    vanemad inimesed kasutavad palju browseri zoomi 120%-150%. kogemused olemas.
    ka pixlis on pisike kiri, kas te jätate lugemata, ei jäta ju. kindlasti on inimesi kes pixli 5 sek kinnilöövad ja siis, elu ei jää mõne veidriku pärast seisma.

    Reaalselt inimene loeb tehnika infot, parameetreid, soovitatud lisavarusid. Disain on ebaoluline, ei ole vaja osta nuppu briljandiks lihvida kui igal lehel on 10+ osta nuppu.
    Loeb toode ise, hind, võimalused saada veel rohkem tooteinfot, otsida tooteid ja neid võrrelda.

    Te olete harjunud pisikeste e-poodidega kus saab tõesti ühele konkreetsele asjale anda fookuse. Tuleb suurem rakendus, siis on see nagu jõulupuu oma fookustega.

    26. oktoober 2011 - 11:41:45 · Otselink

    3

    • ...vanematel inimestel on juba algselt text sätitud browseris paika. Vahet pole mis lehel nad käivad text on koguaeg ülisuur :)

    • keegi ei keela sul seda oma lehtedel elluviia ja turg võita;)

    Loe kõiki

  • rain 9 a

    logo said rodesign konkursilt?
    ja tore et kõikidele elementidele border radius panid! pane äkki box shadow ka, näeks välja et rohkem tööd teinud disainer asja kallal

    26. oktoober 2011 - 11:54:41 · Otselink

  • võta siis tagasiside kokku:

    LAHE JA SELGE:
    * ostukorvi lisamise animatsioon
    * palju tooteid ja tootesoesoed

    HALB:
    * märkamatu ostukorvi nupp
    * segane checkout protseduur
    * kujundus aastast 2000

    ja tagasiside ei huvita sind, sest:
    * võitke ise endale turg
    * kõik muudatused on A/B vms testide järgi mõõdetud

    ja me kõik:
    * jätame kõik miinused tahaplaanile , kui meile pakutakse toodet mida mujal ei ole või millel on parem hind, kui mujal ja müüja tekitab natukenegi usaldust või me saame minna kerge vaevaga kohapeale ja asjapulkadele molli sõita, kui kaup jääb tulemata

    26. oktoober 2011 - 12:42:05 · Otselink

  • mbhh 9 a

    vaalaskala: ma omameelest põhjendasin miks need asjad on nii tehtud. arusaadav, sa tahad suruda peale oma maitset ja sa oled solvud kui keegi ei jookse midagi muutma, aga meie varasemad testimised ja uuringud ei kinnita sinu väljatoodud negatiivseid argumente.

    kõik on väga hea ja me oleme lehe tegemisel ka pidanud nõu omaala gurudega.
    vaalaskala ma ei tea et sa oleksid eestis hinnatud spetsialist kelle arvamus tõesti toob rohkem raha sisse.

    tagasiside on alati oodatud ja ma juba teema esimeses postis selgitasin kujundust, mille üle sa üldse pahane oled?:D

    eesmärk oli lehte tutvustada ja tutvustangi, küsige, mida saan vastada seda vastan ja selgitan. ka FB tutvustati nii, võibolla on teile see niivõrd uus asi kõik. varsti teete ise sama ja üldse ei imesta.

    26. oktoober 2011 - 12:59:57 · Otselink

    8

    • Võrdluse osa on 5+. Isiklikult häiris ka liigne infomaht avalehel. Soovitaksin ka uudiskirjaga liitumise rohkem esiletõsta.

    • nii ja naa, kes on juba liitunud, neid hakkab häirima. osad just kiruvad, et nii tühi avaleht, võta siis kinni:D

    Loe kõiki

  • Ära saa must valesti aru, mind see leht ei riiva ja ma ei suru sulle midagi peale ning ma ei ole pahane (vaevalt , et teisedki on) ja minu viimane kommentaar oli puhtalt emotsionaalne nähes sinu vastureaktsiooni kommentaaridele mida teised kommentaarid sinus tekitasid. Palju tööd oled ära teinud , tubli oled.

    Algselt kommenteerisin lihtsalt checkouti osa kuna see osa kattub mu tänase igapäevatööga enim (olen seda osa kommenteerinud ca ~5000 veebipoel ja teinud A/B teste, muid teste jne erineva loogikaga protsessidele) ja sul on tuline õgus selle koha pealt, et ma ei ole Eestis hinnatud spetsialist.

    26. oktoober 2011 - 13:21:08 · Otselink

  • Ooker 9 a

    Sooritasin kontrollostu. Ootame tulemusi. :)

    26. oktoober 2011 - 13:21:20 · Otselink

    4

    • Kaup käes, kõik korras. Ei nurise.

    • Tänud meile osundatud usalduse ja tagasiside eest.

    Loe kõiki

  • mbhh 9 a

    vaalaskala: millised 5000 veebipoodi, too eestis mõned näited kus on sinu lahendus sees.

    26. oktoober 2011 - 13:23:00 · Otselink

    4

    • too konkreetne toimiv mitte 1-2 tootepõhine eesti veebipoe näide kus on sinu töö sees.

    • nagu sa ütlesid :) ma ei ole Eestis hinnatud spetsialist

    Loe kõiki

  • mbhh 9 a

    vaalaskala, too mingi konkreetne leht ja näita visuaalselt paremat ostukorvi süsteemi.
    kui sa mõtled selle all mingi pop-up avanemist enne ostu korvi lisamisel, siis me sellest loobusime. ei pidanud vajalikuks.

    vaatasin selline näidet nagu http://www.kappastore.eu/checkout/cart/ noh selline lahendus on üldse nagu kiviajast.

    võib olla ma ei saa hetkel ka aru millele sa täpselt viitad.

    p.s. kui sa pole eestis üldse midagi teinud, siis me peame ju lähtuma siiski eesti turust ja eestile kohandatud e-poest. ameerikaliku veebipoega eestis hästi ei müü.

    26. oktoober 2011 - 13:34:47 · Otselink

    2

    • Vähemalt saab kappa poes kogust lihtsamini muuta. Kui tahan mingit asja osta 50 tk, siis Digizones pean selleks tegema 50 klikki...

    • tule tee see 50 tk ost, siis teeme kohe uuenduse;)

    Loe kõiki

  • Sellesuhtes oled sa ju heas seisus kuna sul on tehtud mingid mõõtmised millele su otsused baseeruvad ja nagu ma aru saan, siis need kinnitavad su saidi edu. Muidugi ka checkout protsessi headus selgub eelkõige testides ja see mis sobib ühele saidile ei pruugi toimida teises, aga siiski on üldiseid trende.

    millest mina räägin on näha järgmisel pildil:

    vasakul sait mis teeb tipptunnil ~2000 tellimust ja paremal sinu sait mis teeb ___ tellimust , aga teisiti: peites kassaprotsessi 6 erineva sammu alla ja ei anna kohest ülevaadet tellimuse kogusummast vaid lõplik ülevaade tekib sammude läbimisel andes inimesle võimaluse 6 kohas katkestada (vt videot online checkout in real life).

    Ka vasakpoolse saidi protsessis on veel võimalik teha rida muutuseid mis muudab selle kasutaja jaoks ülevaatlikumaks ja loogilisemaks. Nagu sa mainisid ei pruugi kõik olla sinu saidil teostatav või mõttekas. Ära näe selles vastuses mingit tonti või kohustust midagi muuta

    26. oktoober 2011 - 13:49:19 · Otselink

    26

    • Logi accountide loomiste osas oleme nende põhimõttelised vastased ja seda toetavad ka maailma erialased uuringud või õigemini kui täpne olla

    • ..uuringud ei lükka seda ümber. Soovitatud ostukorvi visualiseerimise nn tunneli kasutuselevõtu mõtet kaalume.

    Loe kõiki

  • mbhh 9 a

    meie leht on 1,5 kuud olnud laivis ja nivoo on tõusev. ime et sa meid tõesti ebayga ei võrdle mis teeb tunnis lausa miljon tehingut.

    2000 tellimuseni tunnis eestis ei jõua mitte kunagi mitte KEEGI, ükskõik kuidas sa selle ostukorvi ka ei kujundaks. meie ostukorv sõltub natuke ka transpordi viisist ja alati tuleb ette hinnalagi mida tasub programmeerida ja mida mitte.

    su näide on siiski väga ebavõrdne. räägime eesti kontekstis.

    edit: mõnele meeldib tehing viia lõpuni step by step stiilis, teisele meeldib kõik info ühel lehel. nüüd kolmas tuleb räägib kui ebausaldav see on kui info kargab korraga näkku:D

    vaalaskala: ütle, kas sa ei suuda ostutehingut lõpule viia?

    26. oktoober 2011 - 13:54:46 · Otselink

    1

    Loe kõiki

  • Mina suudan muidugi viia lõpule igasuguseid tehinguid , sest ma olen IT inimene ja keegi ei kahtlegi , et su sait ei toimi sellisena nagu ta on. Lihtsalt su äri küsib piga päev "kuidas saaksin paremini" ja selleks sa ootad kommentaare või kuidas?

    Näide on üldistel trendidel baseeruv ja sama töötaks ka Eesti kontekstis , aga muidugi vaja mõõta ja testida ja see nõuab mingit aega ja pingutust , aga see selleks. Sa ei hakka seda muutma niiehknaa, tuleviku ideearsenali võid samas paigutada ja selleks need kommentaarid siin kõik.

    Täpselt samasugust saiti ei ole ju maailmas olemas seega peaks võrdlused üldistel ja mõõdetavatel trendidele baseeruma. Vähemalt samast valdkonnast näiteks www.pictureline.com checkout võid kõrvutada enda omaga , tellimuste arv muidugi ei kannata jälle võrdlust kuna Eesti on väike, inimene on samas inimene ja üha rohkem eestlaseid ei ole enam Eestis.

    Ps: Hea tööriist testimiseks http://visualwebsiteoptimizer.com/ saad 5 mindiga proovida kuidas väljapaistvam "ostukorvi nupp" toimib

    26. oktoober 2011 - 14:08:11 · Otselink

    8

    • ..hübriidpeegelkaameraid 133 = 1885 artiklit + mälukaartidega seonduvalt lisaks veel 218 artiklit hetkel

    • Seega, objektiivsetel põhjustel see konkreetne näide ei ole soovituste osas relevantnee

    Loe kõiki

  • Vaalaskala vaevalt tahab öelda, et ta ei suuda ostutehingut sooritada, vaid pigem seda, et hetkel teie poolt kasutusele võetud lahendus on esmapilgul pigem aega nõudev ja infot killustav.

    26. oktoober 2011 - 14:09:12 · Otselink

  • mbhh 9 a

    kui me näeme kohti mis vajavad lihvimist, siis me loomulikult teeme seda ja tõesti saab alati paremini teha, ei vaidle vastu:D

    ostukorvi näiteid on tõesti igasuguseid, nii ja naa. on häid lahendusi, aga kui me mahutaksime sinna oma infokoguse, siis nad ei ole enam head lahendused. kõik lahendused on tehtud eripäradele keskendudes. meil kindlasti tuleb asju veel juurde, meie näeme natuke suuremat üldpilti kui teie siin pixlis ja meil on oma visioon.

    mul ei ole ju mingit õigust teile rääkida miks on asjad nii tehtud nagu nad on, saage aru:D
    kui te teete parema epoe eestisse, siis on meil jälle teilt õppida. seni kuni te seda teinud ei ole on teie soovitused rohkem kohvipaksu pealsed.

    26. oktoober 2011 - 14:24:12 · Otselink

    2

    • Oeh :(

    • ma nägin kuidas te okia lehte tegite:D ära oehhita:D

    Loe kõiki

  • 26. oktoober 2011 - 16:47:09 · Otselink

    2

    • +1

    • +12 ja +5 veel, sest vaatasin 2 korda, mis on minu puhul haruldane nähtus :D

    Loe kõiki

  • emer 9 a

    Ma küll ei tegele veebiga aga mbhh sa võiksid veidi proovida kuulata mida inimesed heast tahtest räägivad. Hakkad juba huumorit tekitama.

    27. oktoober 2011 - 10:21:26 · Otselink

  • mbhh 9 a

    (üks näide eestist ka http://www.max.ee/ kus on OneStepCheckout kasutusel)

    issand kui jõle pood, pixlis saab vist aasta preemia kommentaare lugedes. krt need tõmblevad menüüd käivad seal närvidele, maksmisprotsess on häiritud.

    miinused:

    - nupud söövad ülevaatlikuse ära
    - ma ei näe järgmist sammu
    - koguste uuendamiseks peab tegema lisakliki
    - ostu vormistamisel puudub smartpost ja post24 ehk siis kuhu paigutada automaatide info nii et kõike veel rohkem kokku ei suruks?
    - transpordiviise ei ole lahti selgitatud, puudub kontaktinfo firmadele (tarbikaitse viskab kohe blacklisti)
    - tellimuste ülevaade sõidab netbook puhul lehest välja kui on rohkem kui 3 ostu
    - puuduvad pankade logod mida peab kohe näitama (nende vahetusel kõik tõmbeleb)
    - puudub järelmaks (vabandust on olemas, aga puudub nõutav logo)
    - puudub turvaline ostlemine
    - textfieldid on häkitavad
    - värvivalik sobib rohkem surnukuurile
    - ostmiseks peab konto looma (mingi tasuta põhi, pipfrorg?)
    - üldse puudub ostuprotsessil tekstiline garantii ja info kuna tarne teostatakse

    27. oktoober 2011 - 15:08:01 · Otselink

    6

    • no eks juhtub lihtsalt märkasin, et üks eesti domeen mis kasutab OneStepCheckouti

    • tänud, aga sellel on rohkem miinuseid kui plusse. mõnele väiksele poele täitsa sobiv, nõus.

    Loe kõiki

  • www.max.ee näeb palju värskem välja.
    See viide surnukuurile polnud küll ilus...

    27. oktoober 2011 - 15:14:44 · Otselink

    3

    • Eks see on ilmselt rohkem maitses kinni. Mina arvan et max.ee on stiilsem kui digizone.ee. Mitte et max.ee oleks ideaalne. Lihtsalt. :)

    • nüüd räägime maitsest:D olete te alles kriitikud:D teie kriitika ainult maitsele baseerubki..

    Loe kõiki

  • tajo 9 a

    jumal tänatud, et see digizone ära tehti, saame kõik siit õppida nüüd.

    27. oktoober 2011 - 15:23:37 · Otselink

    1

    • kas veame kihla?:D

    Loe kõiki

  • paries 9 a

    Mõnda tabas ikka õige kõvasti see, et tema tööd ei valatud kohe šampanjaga üle :)

    27. oktoober 2011 - 15:38:34 · Otselink

    5

    Loe kõiki

  • Rohkem nagu "kiida mind või ole tasa" vend hakkad sa yha rohkem tunduma!

    27. oktoober 2011 - 15:40:25 · Otselink

  • Eesti veebi Chuck Norris! :)

    27. oktoober 2011 - 15:42:18 · Otselink

  • Hoosh 9 a

    Mbhh, natuke pixlis ringi vaadates peaksid aru saama, et lihtsalt siit kiitust ei leia. Samas kiidetekse asja eest - paraku on sama ka kritiseetimisega. Mulle tundub, et sul on kriitikat väga raske alla neelata. Kui sa kriitikat ei otsinud oled vales kohas, kui aga avastasid, et põed kriitikatalumatust, siis järgi ütlust, et targem annab järele.

    27. oktoober 2011 - 16:09:45 · Otselink

  • Aga üldisemalt, eks Eestis on veebipoodidega tiba pahasti küll, kui ma mõtlema hakkan mis minu lemmik on (lahendus ja disain) siis kindlasti üks korralikumaid Eesti turul on
    www.photopoint.ee , võrreldes teiste suurematega nagu igatepidi veidi ees, kuigi eks ka seal annaks teha päris palju paremini ... aga eesti turg on väike ja eks seab ka omad piirid, palju saab lahendusse raha matta ...

    27. oktoober 2011 - 18:23:21 · Otselink

    31

    • Kus on mugav? Kus ei ole mugav? Kus on tõhus? Kus ei ole tõhus? Kas mittetoimivus on häiriv?

    • Kas vastused nendele küsimustele suudaks muuta disaini pealt kujunenud esmahinnanguid? (vabandan,et kommentaari nii mitu saanud-aken piirab)

    Loe kõiki

  • mbhh 9 a

    sven: aga palun testi mugavust:D

    leia oma kallile objele filter meie poest
    https://www.digizone.ee/9/Fototarvikud/13/Filtrid

    leia see filter photopoindi poest
    http://www.photopoint.ee/et/fototarvikud/filtrid

    anna oma aus hinnang ja ütle umbes leidmisele kulunud aeg.

    27. oktoober 2011 - 20:24:36 · Otselink

    2

    • see filter on teil sitaks parem. ma alguses jba mainisin et funktsionaalsus ja kiirus on teil väga hea. mina kurdan visuaali üle nagu mitmed

    • no siis on ju kõik hästi. pane ost korvi ja varsti kaup käes. kujundust vaata 1silmaga, maitseasi ju.

    Loe kõiki

  • wuzz 9 a

    kle mugavus ja silmailu on eri asjad siiski :) photopoint on kohati (või noh enamasti) sitaks ebamugav kasutada kuid digizone kujundus on ikka üsna jäle, olgu ta nii mugav ja funktsionaalne kui ta on.

    27. oktoober 2011 - 20:31:24 · Otselink

  • rain 9 a

    mobiiliga proovisin praegu leida kaamerale objektiivi. andsin alla

    27. oktoober 2011 - 20:31:51 · Otselink

    7

    • pange vähemalt otsingu tulemustele ka vaskpoolsed filtrid kylge, seni suht käkk otsing!

    • Mobiilirakendus tuleb. Kõik omal ajal;)

    Loe kõiki

  • mbhh 9 a

    kas on kuidagi võimalik solvavaid kommentaare kustutada?

    27. oktoober 2011 - 20:44:00 · Otselink

  • wuzz 9 a

    kui sa nüüd reaalsest UI kriitikast huvitatud oled siis tõsta menüüpunkti alt avanev filter sisuosasse - kui vasaku tulba menüüpunkt jääb "foldi" alla, ehk kasutaja on lehte kerinud, siis kliki peale visatakse kasutaja üles serva ning filter jääb nägemata. Kui tooted on kohe näha siis kasutaja ei hakkagi mingit filtrit otsima, fookus on mujal.

    Toote nimekirjast avanevad toote alalehed on aga suhteliselt kasutud, kuna infot on pooltel toodetel võrdlemisi vähe - efektiivsem oleks sama asi "akordionina" lahendada, ei peaks nimekirjast minema navigeerima. Saaksid selle lollaka tootekirjelduse peitu ning üldpilti puhtamaks. Praegu on selgelt liiga palju infot pidevalt lehel.

    PS.

    "Disain on ebaoluline"
    - ütle üks turg, kus disain pole oluline. Arhitektuur, mööbel, IT, autondus ... igal pool müüb disain, kus on turg küllastunud ja sisuliselt erinevust ei ole. Digizone veebipood ei ole erand. Nimi on suht tundmatu, kaubavalik tavaline, tarne suhtkoht suvaline, saadavus ilmselt mitte parem kui teistel ... mis see müügiargument teil siis on?

    PS. Ära lahmi, siin ei ole mingi esimese päeva netikommentaatorid ;)

    27. oktoober 2011 - 20:47:14 · Otselink

    7

    • +1

    • einoh, misseal ikka, vana hea DF jälle tagasi, polegi ammu kuulnud midagi :)

    Loe kõiki

  • nitram 9 a

    Tulevad meelde tänaseks peaaegu dekaadi tagused maratonid pixlis. Peaosas df ja selle hilisemad implementatsioonid.

    27. oktoober 2011 - 21:20:30 · Otselink

    2

    • tegemist on ilmselt sama isikuga, kui nüüd 7 aasta vanuseid threade lugeda, nimed klapivad

    • jah kõik on õige, sõimlesin wuzziga, kohe kergem hakkas. sry wuzz

    Loe kõiki

  • tajo 9 a

    noway. seesama df?

    27. oktoober 2011 - 21:51:23 · Otselink

    1

    • see on super et te lehe FB sidusite, nüüd ma näen ka kes on kes. vanasti oli mõnusalt anonüümne. nüüd saab otse suhelda ja oma muret kurta!

    Loe kõiki

  • 28. oktoober 2011 - 15:08:09 · Otselink

    2

    • [ like ] :)

    • +1

    Loe kõiki

  • Hoosh 9 a

    Keegi sai veel isikliku meili ühelt kriitikatalumatuse all kannatavalt härralt :D?

    28. oktoober 2011 - 16:28:52 · Otselink

    2

    • kuuldavasti saadi ka telefonikõnesid :)

    • päriselt või

    Loe kõiki

  • Mida toredat siis ka kirjutati ?

    28. oktoober 2011 - 17:17:53 · Otselink

  • mbhh 9 a

    jah ma helistasin wuzzile (millest selline shokeeritus).

    tunnistan, ma sain targemaks. wuzz rääkis mida kujutab endast pixel ja tõi esile minu käitumise vead ja ma olen tõesti need vead teinud.

    1 viga:
    ma kirjutasin teemasse, et ootan kriitikat ja tagasisidet. selline asi on ebaviisakale inimesele punaseks rätikuks. minu viga ja tõesti olen sellega 2x astunud juba siin ämbrisse.

    2 viga:
    kipun vastama kommentaaridele kuhu ei ole vajagi vastata. mida rohkem vastad, seda ebaarukamaks muutub vestlus. minu viga, laskusin sellesse.

    3 viga:
    pixel on nagu delfi kommentaarium, siin sõimataksegi ja sellest tuleb üleolla. minu viga, ma ei olnud sellest üle.

    1 pos asi:
    ma sain teada et wuzz on täiesti tavaline inimene kes 1:1 suhtluses osutub arukaks inimeseks, kahjuks internetis see ei kipu avalduma kuna tegelikuses ei tunne inimest. internetis pidid inimesed olema kriitilisemad, kui nad seda tegelikult oleksid.

    kokkuvõttes: oma vigadest tuleb õppida, aga kui vaja, siis nende eest ka seista.

    29. oktoober 2011 - 13:15:16 · Otselink

    3

    • Lihtne... +1

    • nõus

    Loe kõiki

  • Silvar 9 a

    Tere,

    Et allolev puudutab otseselt meid, siis me kujundaja mbhh soovitas mul samuti siinset arutelu lugeda. Teisalt, et siin on lisaks ka palju infomüra, siis võtsin nõuks ilma varjunimeta siia lühidalt mõnda läbikajanud müüti murdvalt selgituse lisada. Esmalt soovin aga ka siiralt tänada kõiki, kes on võtnud vaevaks tagasisidet anda ja sisukaid kommentaare lisada.

    Müüt 1 - Digizone on kaduv nähtus
    Esmalt kuidas esmapilgul tundmatu pakkuja-isiku kohta ise oleme harjunud kiiret diagonaalis ülevaadet saama - google monitooring. Nii annab ka google meie kohta tulemuseks, et Eesti digikaupade e-poodide tekkimisel oleme olnud kui mitte päris esimesed turul, siis esimeste seas kohe kindlasti: http://www.ap3.ee/?PublicationId=31503ED6-39D4-4163-9D98-74AA1E3959CE&code=2764/uud_uudidx_276401 Sellest ajastust ei ole samalaadse profiiliga ning jätkuvalt eksisteerivate ettevõtetena alles enam kedagi peale Digizone-i ja MarkIT-i. Zebra müüs end paar aastat hiljem MarkIT-ile, Elion on teise turuprofiiliga ettevõtmine, kes alles aasta-kahe eest asunud e-sektorisse tugevamalt sisenema. Ülejäänud buumi lainelt tehtud väärate juhtimis- ja strateegiaotsuste ning madalalt seatud arengueesmärkide tõttu tänaseks kõik oma tegevuse lõpetanud. Digizone tuumik ise on aastaid ülikoolis koolipinki nühkinud, silmaringi laiendamiseks maailmas tiba pikemalt ringi tallanud ja erinevatel kontinentidel e-sektoris tänaseks üle 10 aasta tegevad olnud. Isiklikult oman lisaks siirast respekti ja hindan kõrgelt ka kõiki ettevõtteid, kes on 2008 ja 2009 majandusaasta ilma Maksuameti või koostööpartnerite istmikke lohku tõmbamata üle elanud.

    Müüt 2 - Digizone´i tootevalik kattub Photopointi tootevalikuga
    Et 99,9% maailma digitoodetest ei ole pakkuja põhised (nagu seda on näiteks Amazon Kindle e-lugeja jms) ega ka mitte Eesti turu põhised, vaid globaalsed, siis on täiesti normaalne, et näiteks Tokina optika, Speedlinki kõlarid, Lowepro kotid jne on ka Eestis saadaval mitmes erinevas poes. Seega tundmus, et tootevalik justkui üksühele kattub, on näilik ja väide ise oma sisult väär.

    Müüt 3 - Photopoint on Eesti suurim optika- ja digikaupade pakkuja turul
    Tegelikkuses ei ole Digizone reaalne tarnevõime juba täna üldse mitte võrreldav ei ühegi pakkujaga Hinnavaatlus.ee portaalis ega ka siingi foorumis paari kasutaja poolt ekslikult Eesti suurimaks tituleeritud Photopointiga, ega ka mitte Klickiga ega Fotoluksiga ega kellegi teisega kui üksnes ja üknses MarkIT-iga, sest Photopointil on aktiivseid tooteartikleid täna suurusjärgus ca 10 000, Digizone´il juba täna veebis väljas 17 069 artiklit. Just hetk tagasi ülevaadatult veendusin, et Euroopa olulisimate distributsiooni partnerladude baasilt veel tootestamata kujul oma järjekorra ootel ca 130 000 (!) unikaalset digivaldkonna tooteartiklit. Seda siis alates elektroonilisest hambaharjast ja lõpetades spetsiifilise stuudiovarustusega. Ilma et need tooteartiklid meil veel veebis nö avalikult väljas oleks, oleme siiski juba täna võimelised igapäevaselt tarnima ca 150 000 unikaalset digiartiklit, kes vastavaid https://www.digizone.ee/lisa/1/Infop%C3%A4ring päringuid edastanud, need seda ka juba teavad . Tõsi, seni kuni uus e-poe platform oli arenduses, oleme hoidnud madalamat profiili, sest eelmine tehniline lahendus oli nii ajale kui ka meie endi arengule kõvasti jalgu jäänud. Hetkel ongi sissekolitud alles vaid kriitiline mass artikleid, ent et me tegelik suurus selgelt ka väljapoole kuvatud saada, antagu meile veel poole aasta jagu aega atra seada.

    Müüt 4 - Digizone on e-pood nagu iga teine
    90% Hinnavaatluse 2-mehe firmadest konkureerivad kõik ühe ja sama 4-5 kohaliku haardega distributsioonilao pealt, Digizone partnerladude hulk seevastu on juba täna suurusjärgus ca 40. Seega ei ole need hinnavaatlus.ee e-poed meiega tegelikkuses kuidagi võrreldavad.

    Rääkides konkreetsest uuest e-keskkonnast, siis selle loomise eesmärk on olnud luua e-pood:
    + mis reaalsuses suudaks toimetada nii suure tootevalimiga nagu seda sai ülalnimetatud
    + mis oleks ka reaalselt sellise mastaabiga tootevalimi pealt veebikülastajat abistav nii toote leidmisel kui enne lõplikku otsustamist ka muude alternatiivsete tootevalikute võrdlemisel
    + kus kogu toote hinna- ja tarneinfo oleks 24/7 adekvaatne
    + kus tootekirjeldused oleks reaalsuses abistavad, mitte sakse/inglise/poola jne keelne pooliku tooteinfoga automaatne kopi-paste vastavast distributsioonilaost
    + kus omavahel kokkusobivad tooted oleks hõlpsasti leitavad

    Seega konstruktiivse kriitika osas oleme jätkuvalt väga tänulikud, kuid tagasiside andmisel palume arvestada neid märgitud eripärasid. Näidete toomisel palume samuti lähtuda suurte või väga suurte tootevalimitega opereerivate e-poodi näiteks toomisi. Et olete oma ala eksperdid, siis kindlasti oskate ka neid lisanüansse silmaspidavalt relevantseid näiteid tuua.

    Tõsi, väljakuvamises on meil tõesti olnud vaja teha kompromiss disaini lennukuse ja toodete endi esile toomise osas. Et tootevalim on täpselt nii suur nagu ülal märgitud, siis lahenduses esikohale oleme püüdnud seada ikkagi tooted, menüüdes navigeerimise lihtsuse, toodete leidmise ja võrdlsemise mugavuse. Erinevaid ühel või teisel moel suures valimis navigeerimisel abistavaid tööriistu on tõesti saanud üksjagu palju, ent neil kõigil on täita oma kindel eesmärk. Tulenevalt valdkonna eripärast on tooted üldjuhul tehniliselt muude sektoritega võrreldult keskmisest keerukamad ja eeldavad rohke tehnilise info presenteeritust - seetõttu 3 lausega kirjeldatavate toodete nagu lilleseemnete, kohvi, riidekraamiga võrdlus ei oleks ju sobiv. Seetõttu on paraku tootega seotud infot samuti palju, mida iga tootega seonduvalt väljakuvada on vajadust. Seepärast bannerite vilgutamistega püüame tõesti veidi koomal hoida.

    Kõik head ja argumenteeritud mõtted, ideed, ettepanekud, suunised on olnud meil varasemalt ja saavad ka edaspidiselt olema alati arutlussse võetud, läbi kaalutud ja vajadusel ellu rakendatud. Selle tõenduseks on ka siinses foorumis call-for-action nupu kriitika, mida olime varasemalt saanud ka paaril korral mujalt, ent me ei olnud seda pidanud esiotsa veel 2-3 varasema testkommentaari pealt vajalikuks muutma asuda. Konstruktiivseks kriitikaks olen valmis samuti mõtteid vahetama, emotsioonide pealt kommentaarid jätan ajapuudusel tähelepanuta.

    Ja, veelkord, tänan kõiki, kes on võtnud vaevaks juba oma hinnangut-tagasisidet anda ning vabandan kõigi ees ette kui postitus liialt pikaks kujunes või kui see foorumi kodukorraga vastuollu läks. Vastavat pixel.ee kodukorra juhist ei hakanud silma, ehkki teadlikult püüdsin sellega eelnevalt end kurssi viia.

    Silvar Priman
    Digizone arendusjuht

    31. oktoober 2011 - 00:07:01 · Otselink

eelmine