CS2-s värvidega mässamine

  • Pelle† 15 a

    Selline probleem on et mul on pildil pilved ja sinine taevas mis gradiendina läheb ülevalt tumesinisest alla helesiniseks. Tahaks seda igas suunas korduma panna kuid selleks oleks vaja taevas ühtlaselt siniseks saada. Olen siin mässanud tunnikese aga talutava tulemuseni ei jõua. On kellelgi ehk mõni kaval näpunäide varuks?
    Ei tee kliendile vaid oma lõbuks.

    05. veebruar 2009 - 11:59:33 · Otselink

  • jüri 15 a

    kui ta ühtlane on, siis feidi olemasolev ära ja tõmba oma gradient sinna peale ja pane uued pilved vms.
    Saad teha täpselt nii nagu vaja ääred, et venima panna.

    näita pilti.. saab paremini aru, mis sa teha üritad.

    05. veebruar 2009 - 12:19:27 · Otselink

  • Pelle† 15 a

    Sellised pilved on mul praegu. Horisontaalselt korduvad. Mõtlesin et paneks vertikaalselt ka ilusti korduma aga naljakas on kui läheb allapoole aina heledamaks ja siis järsku jälle tume on. Kui teine alumine kordus vertikaalselt flippida siis läheks taeva gradient sujuvalt tumedaks tagasi ja ehk ei tunduks nii kummaline aga pilved on siis jällegi tagurpidi. Ja siis ma mõtlesingi et ehk peaks taust olema ühtlaselt sinine.... ilma olulise gradiendita.

    05. veebruar 2009 - 12:36:59 · Otselink

  • Jolly† 15 a

    Mul päris ideaalselt ei õnnestunud, aga ma väga palju vaeva ei viitsinud näha ka :) Eks ise saad edasi aretada.

    Probleeme on seal tegelikult 2: Ülevalt taevas tumedam ja lillakam sinine.

    a)Konverdi Lab värvimudelisse.

    b)Lightness kanalis heleduse korrigeerimiseks kaks võimalust: 1)Sea image>adjustments>curves abil taeva heledus pildi all ja ülaosas võrdseks (pildil hiirega lohistades näed, mis koht kurvidel millisele heledusastmele vastab)
    2) kasuta filter>other>high pass-i. Valged pilveservad pead küll pärast kurvidega heledamaks keerama.
    3)või nende kahe kombinatsiooni.
    Nii saad taeva heleduse erinevusest lahti (mul küll ideaalselt ei õnnestunud, aga väga ei viitsind mässata)

    c)Kuna sul Labi a-kanalit vaja ei lähe, tee see ühtlaselt halliks (näiteks curves-des tõmba kogu kurv täies pikkuses täiesti horisontaalseks (otstel -128 -> 0 ja 128 -> 0). Nii saad taeva lilla variatsioonist lahti.
    b-kanalis keera kurvidega taeva allosa ja ülaosa sinised võrdseks. Jälgi et muud kurvi osad enamvähem paika jääksid (0 -> 0, 128->128 jne.)

    noh ja umbes nii ongi :)

    05. veebruar 2009 - 14:22:04 · Otselink

  • Pelle jaoks ilmselt lihtsam oleks teha alumisele layerile ühtlane sinine ja siis pilve layer sinna peale blending=lighten. Ja siis pilvelayeril natuke curvega siluda.
    Pilvealused tumedad osad siis vastavalt dublikaat-layeril blending=darken ja jälle curve ja vajadusel nats maskida ka ...

    05. veebruar 2009 - 16:28:33 · Otselink