Andres Tarto aerofotod

  • Andres Tarto aerofotod ja Fotoluks (kaasa arvatud e-pood, digilabor jm) ...teinud siis OKIA ;)

    02. oktoober 2006 - 14:12:06 · Otselink

  • jüri 14 a

    imho on mõlemad superluks lehed - nii visuaalilt kui ka funktsionaalsuselt!

    02. oktoober 2006 - 20:02:35 · Otselink

  • Scooter 14 a

    OTSING: 1 kuu vana

    02. oktoober 2006 - 14:50:40 · Otselink

  • ...ja kandilised lahendused on väga igavad reeglina :) Loovat mõtlemist üldse enam pole? Probleemiks mingid mõttetud CMS lahendused, mis ei suuda "korraliku" visuaaliga kodukaid jooksutada... kurb, custom progemine pole IN enam?

    02. oktoober 2006 - 14:58:52 · Otselink

  • kaups 14 a

    devakas, näita mulle mõned oma ägedad saidid. sellised, mis eesmärki reaalselt ka teenivad.

    02. oktoober 2006 - 15:22:36 · Otselink

  • kas et pixlis okia töid kommenteerida võiks peab ennem oma protfoolio kaupsile ülevaatamiseks saatama ;D nagu 5 aastan pritsib tatti "ise sa ka ei tee paremat ju"
    valus

    02. oktoober 2006 - 16:40:06 · Otselink

  • kaups 14 a

    midaviina - eemärk on saada kõrvale vastav taustsüsteem, sest tatipritsimise peale ma ju reageerisingi. minu kliendid on rahul, saitide külastajad on rahul, ise rahul, devastator pole rahul - leian, et küsimus pole minu kompetentsis.

    02. oktoober 2006 - 17:12:23 · Otselink

  • no siin on üks minu äge sait näiteks www.lihtnelaen.ee - vast ikka teenib... ainus miinus asja juures oli kliendi range soov näha tulemust ka flash 4-6 versioonides ja see takistab lahedamate animatsioonide genereerimist. Kahe päeva töö kohta pole paha ju :)

    02. oktoober 2006 - 18:00:22 · Otselink

  • Ja ega ma ei kiru konkreetset kujundust. Ma lihtsalt nendin fakti, et peale CMS'de levikut on kodukate visuaalne kvaliteet aina langemas. Klient nõuab võimsust, kuid seda silmailu arvelt. Minimaalselt adminnitavate full-flash lahenduste võidukäik noh...

    02. oktoober 2006 - 18:02:33 · Otselink

  • kvalieedi ja hinna suhe on paigas ) ei saagi ju eeldada, et selle aja ja mahu juures mille juures klient loodab oma eelarvega välja tulla saaks teha ületamatult ja vaidlematult parimat lahendust

    02. oktoober 2006 - 18:13:42 · Otselink

  • kaups 14 a

    Nii valasel kui devakal on õigus. Samas on veel 3-s argument - asja funktsionaalsus, optimeeritus otsingutele - praktilisus. See aspekt tuleb valusalt esile Lihtsa Laenu näites - täisflash, otsimootorile nullilähedane resultaat. Kusjuures otsingutest, vähemalt saitidel mida meie teeme, tuleb valdav enamus külastajaid. Kui olen saanud selle laenu kohta piisavalt infot ning tekkis huvi, tõttan seda oma naisele tutvustama - otselinki kindlale lehele saata ei saa, printimine on ka komplitseeritud. Ehk siis igasugu praktilised aspektid praktilise info edastamisel, lihtsalt tuleb suuta end asja väljatöötamise ajaks külastaja saabastesse istutada. Tavaliselt seda ei tehta või ei osata teha.

    02. oktoober 2006 - 18:24:38 · Otselink

  • Ooker 14 a

    taevapiltnik on ju iseenesest päris hea, ei pea olema tingimata ümarate nurkadega hõljuvad gradient klaasijad mullid (varjudega).

    02. oktoober 2006 - 19:07:20 · Otselink

  • fotolux on tõesti hea kasutada, taeva foto võiks aga olla oluliset põnevam, eriti mage on asja juures see uute piltide kast oma koleda scrolliga.

    ja kaups flashi lehe saab teha et on nii back foward, otse link kui ka print, mingi põleveotsas tehtud kahepäevaga lehelt mina seda ei eeldakski

    02. oktoober 2006 - 20:40:16 · Otselink

  • kaups 14 a

    midaviina - muidugi saab. aga tavaliselt ei tehta.

    02. oktoober 2006 - 21:04:43 · Otselink

  • tonal† 14 a

    märgiks, et superluksi lehele jõudsin läbi reklaami ja poleks ealeski tulnud pähe midagi sel teemal otsingusse panna.
    otsingumootori jutu võiks mõtlemisvõimeline inimene lõpetada.
    1. ei takista flash kuidagi otsingumootorit ligitõmbavaid võtteid kasutamast
    2. samas pole otsingumootor muude tõhusamate sihtgrupini jõudmise meetodite kõrval ammu enam tõsiseltvõetav. see on kuskil aasta 1997 teema. vaadake kalendrit.

    03. oktoober 2006 - 00:17:27 · Otselink

  • kaups 14 a

    tonal, tulevad küll otsingutest, ca 50-80% külastajatest tulevad minu hinnangul otsingutest. eesti puhul domineerivalt netist, natuke googlest ja näpuotsaga erinevatest infokataloogidest. ja see, et sina ei otsi iial midagi fototeemalist otsimootoritest - ju sa pole siis sihtgrupp. küll aga potensiaalne sihtgrupp, kes klikkis bannerile. kõik toimib. aga see näitabki eesti veebimeeste mahajäämust - kiputakse "cooli" värki tegema, mõtlemata, kas see üldse kliendile kasulik või parim on. jah on küll oluline, et su klient otsingus võimalikult esilehele jõuaks, väga oluline. samas: ma ei hakkaks sel teemal siin rohkem vaidlema, jäägu igaühe oma avastada või oma põhimõtete juurde kindlaks :)

    03. oktoober 2006 - 09:38:44 · Otselink

  • pole normis mõttega, aga no löövõi maha taevapiltnik.ee-d ei õnnestunud minul mingitki moodi guugeldades leida, ainult sisestades taevapiltnik, aga no hell kes tuleb selle peale et kirjutada taevapiltnik otsides aerofoto fotograafi ?

    03. oktoober 2006 - 10:29:49 · Otselink

  • ok aerofotod (mitmuses) ma ei proovinud, selelga täitsa leiab, aga pigem otsiks ise küll sõnadega aerofoto teenus jms

    03. oktoober 2006 - 10:51:45 · Otselink

  • kaups 14 a

    googlest: minul on taevapilniku sait google otsingu esilehel kui otsida märksõna "aerofoto" või "aerofotod". ma ise ei oskaks küll otsida "aerofoto teenus", "kodulehe teenus", "autorendi teenus" vms, samas see on juba tekstilise osa täpsustus. edastan tähelepaneku lehe peremehele, et märksõnade osa veelkord läbi mõelda.

    03. oktoober 2006 - 11:34:58 · Otselink

  • tonal† 14 a

    kaups, vabanda, aga kui ma tahan head aerofotot leida (mida kuskil 5 kuud tagasi oligi vaja), siis ma mitte ei hakka aega raiskama eesti keeles googlesse kirjutamisega.
    väide 2 on aga selline, et inimesed, kes oma äri otsingumootori kaudu leidmisele püsti panevad veebi, peavad arvestama paariaastase ooteajaga, kuni traafik hakkab tekkima.
    sa võid oma klientidele seda protsentide juttu puhuda. ja kui isegi suudad statsi järgi tõestada, et see protsent su saitidel on selline, siis hätta jääd igal juhul sellega, millise protsendi sellest protsendist moodustab veebilehe tegelik sihtgrupp.
    eesti oludes on veel võimalik sellise algelise jutuga tuhmile kliendile pädev mulje jätta.
    mõtleks kui huvitav -- su klient saab nüüd kõva koosoleku kokku kutsuda, et üha kavalamaid otsingusõnu välja mõelda.
    ja sinu tasandile laskudes -- miks sa arvad, et flashis tehtud saitidel sama keemiat ei saa kasutada????
    kust oled võtnud selle kinnisidee?
    aastast 97?

    03. oktoober 2006 - 18:35:09 · Otselink

  • "kes oma äri otsingumootori kaudu leidmisele püsti panevad veebi, peavad arvestama paariaastase ooteajaga, kuni traafik hakkab tekkima"

    irw, see on tänase päeva pärl. Otsingumootorite robotid järgivad väga kindlaid reegleid ja neid reegleid teades on võimalik oma veebileht vägagi leitavaks teha. Sinu lehe indekseerimine ja selle lehe sisu hindamine otsingumootori robotilt kahte aastat ei nõua. Muidugi flash lehtede puhul oń see tõesti tiba keerulisem ...

    03. oktoober 2006 - 18:53:09 · Otselink

  • Ooker 14 a

    "ja sinu tasandile laskudes..."

    no kuulge...

    03. oktoober 2006 - 20:33:14 · Otselink

  • kaups 14 a

    tonal - minu poolt on see seosetu dialoog lõppenud. rahune maha, kulla inimene. olgu igaühel oma tõde, minugipoolest.

    03. oktoober 2006 - 21:22:42 · Otselink