abi fläshi loopimisega

  • nagla† 12 a

    tere, selline mure on, üks animatsioonijupp loopib kindlas vahemikus randomiga (sama kood mis fläshi helpis), randomist ei saa kunagi freiminumbrit, mis peaks ta sealt loopist välja viima, aga ometi läheb ta täiesti suvalistel aegadel tagasi algusesse.
    oskab keegi pakkuda kuskohast viga otsida, või on selleks kogu faili vaja uurida.

    06. jaanuar 2009 - 08:50:14 · Otselink

  • Kid† 12 a

    "randomist ei saa kunagi freiminumbrit, mis peaks ta sealt loopist välja viima"
    - kas see number kuulub muidu arvude hulka, mis on randomi funktsioonis määratletud? Kas see keiss on nii, et sa loodad pm tõenäosusele?

    - äkki aitab kui määratled hulgad täpsemini või lisad teatud tingimuslaused

    06. jaanuar 2009 - 09:04:56 · Otselink

  • nagla† 12 a

    tegin ühe while-i kontrolliks ja vaatasin trace-iga, tulid numbrid õigesse vahemikku.
    esimesest küsimusest ei saa hetkel aru :|
    muidu selle lausega mõtlesin seda, et lasin välja need numbrid kui ta neid arvutas ja kõik sobisid ilusti sinna tsükli sisse, aga animatsioon ise tõmbas loopist välja täiesti algusesse. samas mitte alati.

    06. jaanuar 2009 - 09:08:57 · Otselink

  • Kid† 12 a

    as 2; var interval = random(248) + 1252;
    _root.gotoAndPlay(interval);
    trace(in terval);

    Ma ka päris täpselt ei tea, mis sul seal on :) Äkki aitab, kui esimesed kaadrid välistada?

    06. jaanuar 2009 - 09:11:35 · Otselink

  • nagla† 12 a

    mul see skript, mis helpis näidiseks oli:
    function randRange(min:Number, max:Number):Number {
    var randomNum:Number = Math.floor(Math.random() * (max - min + 1)) + min;
    return randomNum;

    mul _root.-i ees ei olnud, kui panin, siis ei hakkand üldse loopima, vaid läks kohe algusesse, kui _root.-i ära võtsin, siis esimene kord justkui töötas ilusti, aga teisel korral sama jama.
    proovisin ka lihtsalt nii, et viimane freim saadab loopi algusesse, st ilma randomita, aga ikka. kahtlustan et kuskil on mingi piinlik loogikaviga, ei ole enne eriti actionskriptiga kokku puutund, vb mingi elementaarne asi nihu. aga aitäh kiirete vastuste eest :)

    06. jaanuar 2009 - 09:27:52 · Otselink

  • Kid† 12 a

    Kas sul on actionscript 3.0-s?

    var locRoot = root;

    function random_frame () {
    var asukoht:Number = Math.random() * 12551 + 100;
    asukoht = Math.floor(asukoht);
    }

    locRoot.random_fra me();

    06. jaanuar 2009 - 10:31:15 · Otselink

  • Kid† 12 a

    see hea ref muidu

    06. jaanuar 2009 - 10:43:54 · Otselink

  • nagla† 12 a

    oo, enam välja ei lähe sealt loopist, aga justkui ei tööta randomina, vaid luubib seda lihtsalt algusest lõppu. ja ehk viitsid seletada seda 12551+100 kohta, muust saan aru. selles sinu variandis ei kajastu see vahemik kuidagi, või sain ma valesti aru?
    vist nii saaks sinu variantidega, et see funktsiooni sees on while mis aint siis laseb välja kui vajalikku vahemikku jääb kaadrinumber. aga teoreetiliselt see variant min ja max asjaga väljastab õigeid numbreid, et viga vist on mujal.
    hmh, ja kui treissin seda asukohta või random_frame()-i, siis väidab et undefined.
    actionscript 2-s on see asi mul.
    proovin nullist uuesti teha koodiosa. hihihii. aitäh igatahes.

    06. jaanuar 2009 - 12:46:18 · Otselink

  • Ooker 12 a

    mitte ei saa aru, mis sa teha tahad. aga mul on tunne, et see ei tohiks kuigi keeruline olla :)

    06. jaanuar 2009 - 13:34:06 · Otselink

  • nagla† 12 a

    ja see ei olnudki ˇˇ.
    kustutasin kõik koodi ära, lugesin helpi ja mõtlesin, kirjutasin kahe freimi peale kokku ca 10 rida ja purgis. aitäh.

    06. jaanuar 2009 - 14:12:40 · Otselink