1

  • kaups 21 a

    mis toimub eesti turul pisiklientidega ja milline on nende turundusteadlikkus? igatahes, trend on kole, kui kasutada tempelidifirmat.

    1 2

    1 2 3

    1 2

    1 2

    jne. :)

    02. september 2004 - 16:29:32 · Otselink

  • mncpnc 21 a

    see on lausa kurb. : /

    02. september 2004 - 16:55:49 · Otselink

  • issand ei uskund et selliseid veel järel...

    02. september 2004 - 17:00:55 · Otselink

  • aga hansanet on osav müüja ;)

    02. september 2004 - 17:23:59 · Otselink

  • Ooker 21 a

    ähh. meestel on vaja et nende telefoninumber ja meiliaadress oleks internetis. paar sõna tutvustust kah lisaks. mida kuradi imet seal siis veel? sellised on täiesti parajad lehed neile.

    02. september 2004 - 17:25:14 · Otselink

  • tajo 21 a

    halamine jätta. kui keegi viitsib firma enda kodulehekülge vaadata, siis näete, et täiesti ausalt pakutaksegi template pakette. ehk siis = klient teab mida ostab. kui on nõudlus, tuleb ka pakkumine. iseasi, kas selle eest niipalju raha küsida.

    02. september 2004 - 17:28:07 · Otselink

  • rki 21 a

    nõustun kahe viimase kommentaariga. klient saab ju täpselt mida näeb ja ilmselt ka üsna kiirelt.

    02. september 2004 - 18:16:10 · Otselink

  • kaups 21 a

    kõvematel meestel on veel see süsteem, et kui pappi ikka erivähe, siis saad veel odavamalt oma junni kätte, ainult et totaalselt domineeriv röögatukole nnbanner tõmbleb keset ekraani silmad krõlli.

    02. september 2004 - 21:09:53 · Otselink

  • piim† 21 a

    kaups sul peaks olema piisavalt webi kogemust, et mitte tulla välja sellise labase avastusega...

    nii nagu on "unikaalsetete" lahenduste pakkujate kvaliteet varieeruv, nii on ka template kujunduste pakkujate kvaliteet varieerub monstertemplate

    Kõik ei saagi olla turuliidrid ning mõne strateegia ei olegi ennast müüa läbi webi. Kes teab oma vajadusi tarbib teenuseid vastavalt oma vajadustele.

    02. september 2004 - 21:53:00 · Otselink

  • PeZ 21 a

    sry piim a see nüüd oli veits loll

    02. september 2004 - 22:05:05 · Otselink

  • rain 21 a

    pez, mismoodi loll? nõustuks küll piimaga praegu et kaups ja co pingutab üle juba selle halamisega siin pixlis.
    'näe see aff teeb odavalt öäöäö'
    nagu te kõik ise parema teenuse pakkujad oleks sellise raha eest.

    02. september 2004 - 22:31:19 · Otselink

  • kaups 21 a

    nii palju siis turundusteadlikusest :)
    ok, enam ei hala, näiteid ei too, selles osas finiito. pole meil kellelgi vaja teada, mis turul toimub, igas segmendis. ega selle üle arutleda :) kui pasatootja ründab mu oma klienti telefonitsi osava jutuga, siis see teeb tigedaks küll. lucky to have kliendid, kes jagavad matsu ja head aega neile oskavad kiirelt öelda. vähemalt 99% neist.

    03. september 2004 - 09:18:45 · Otselink

  • kaups: kindlasti oled kunagi nii kliente endale tõmmanud...äri on äri

    03. september 2004 - 09:32:41 · Otselink

  • kaups 21 a

    df, ei ole kusjuures. aga see polegi oluline.

    Asjasse peab uskuma. minu jaoks on veebitöö püha. see on mu leib ja olen hingega asja kallal. templeidijunnide agressiivne müük on ju tegelikult selle kõige rüvetamine, mõnes mõttes. selge see, et segment on turul selle jaoks olemas ja need kliendid ei olegi kliendid, keda ise sooviksin oma majja. aga pommitada suurkliente naljatoodetega käib pinda.

    ei, ma ei katku juukseid, mul polegi neid eriti :) eks sellega ole nagu ole: kes ostab teksad cooperi poest, kes kapa-kohila turuputkast. samamoodi nagu mingi friiki "Postkast" nimeline saastakataloog üritab mulle seljasügajat pakkuda. Kaasaegne Pikker.

    03. september 2004 - 09:48:53 · Otselink

  • mõistetav, aga eks aeg areneb ka. paljus ole süüdi ka cms et neid template lehti nii palju juba tehakse, eks suuremad firmad teevad ju ka. muudetakse küll natuke stiili, värve, pilte aga kest on kõigil sarnane.

    03. september 2004 - 10:03:52 · Otselink

  • kaups 21 a

    jep.

    03. september 2004 - 10:05:13 · Otselink

  • holic† 21 a

    a mis fakin' "turundusteadlikkusest" te jahute :) liiga palju raamatuid lugenud. klient tellib sellelt, kellega tal või tuttavatel on positiivsed kogemused või siis ütleb, et "CMA käis hullult pinda, pidime ikka lepingu nendega ära tegema. sa tead muidu neid vä?".

    note- See ei olnud hala :) lihtsalt kuulsin kolmanda inimese käest seda. respect nende müügitehnikale lihtsalt, ise küll müüa ei viitsi.

    need Hansaneti templiidid on aga nagu väga bro-d võrreldes paljude-paljudega.

    03. september 2004 - 11:23:28 · Otselink

  • holic† 21 a

    heh, lugesin kaupsi eelviimase posti ka läbi nüüd. sa võtad raudselt liiga tõsiselt seda veebibiznesit. kui keegi teine on teist usku, siis respekti seda lihtsalt ja itsita vaikselt- enamus usundeid peaksid sallivust õpetama.

    03. september 2004 - 11:30:28 · Otselink

  • kaups 21 a

    :)

    03. september 2004 - 11:31:45 · Otselink

  • Ardi H 21 a

    böä misasja. kaupsil jumala õige jutt. see on ikka täielik pask, kui kaks lehte on konkreetselt IDENTSED. arvate tõesti et klient teadis mida ostis? klient on mõust laikli "öä.. kas siis internetist saab vaadata vää? ahah, ah dizaini teete ikka ka? o-keii" . a kui tänaval oleks kaks täiesti yhesugust reklaami kõrvuti? jumala õige teemapystitus kaupsilt, see komjuniti siin vb ainuke yldse kes siukestele asjadele oskab ja TAHAB tähelepanu juhtida. teised teenivad lihtsalt raha, ja selles osas tuleb web2 ntx osavaks tunnistada.

    03. september 2004 - 14:59:46 · Otselink

  • Ardi H 21 a

    huvitav kas need kliendid on ise oma teisikuid näinud ka? ja kas see on siis siuke hetkevärk, et kui inimesed teadlikumateks saavad, siis enam ei lähe templeidid, või nad äkki tõesti ongi rahul sellise asjaga.. ?

    03. september 2004 - 15:01:26 · Otselink

  • no turg paneb kõik paika. kui templilehti soovitakse, siis tuleb neid teha senikaua kuni firmad arenevad ja vajavad rohkem isikupärasemaid lahendusi kui üks templileht pakkuda suudab. üks trepiaste on lihtsalt asjadekäigule juurde tulnud...

    03. september 2004 - 16:14:49 · Otselink