Eesti Internetikonkurss 2009 auhinnad

  • jüri 14 a

    Eesti Internetikonkurss 2009 auhinnad

    17. september 2009 - 21:53:17 · Otselink

  • Rauno 14 a

    kuld edicy'le? epic fail.... või nad tegid mingi kampaania?

    18. september 2009 - 01:40:02 · Otselink

  • Scooter 14 a

    Tüüpiline välismaa portfoolio leht. Eestis pole selliseid väga märgata. Lihtne ja arusaadav. Tõsteti esile ka äripoolt, mitte ainult veebi.

    18. september 2009 - 09:10:05 · Otselink

  • efera 14 a

    ikkagi imelik. no ilus küll aga suht template ju, lets be honest.

    18. september 2009 - 10:29:45 · Otselink

  • jüri 14 a

    Palju õnne Edicy meeskond!

    18. september 2009 - 10:41:09 · Otselink

  • kaups 14 a

    Vuff. Kas auhinna sai Edicy leht või Edicy tootena? Ma sain aru, et Edicy tootena.

    18. september 2009 - 11:42:51 · Otselink

  • Tanel 14 a

    Mida seal üldse hinnati? Kas interneti lehte kui it toodet. Kui uudne, mugav ja ilus see on? Või siis hinnati selle asja ideed ja otstarvet, mida see leht/reklaam esindab.
    Äärmiselt lahe oleks lugeda hindajate kommentaare ja põhjendusi, miks mingi asi sinna jõudis ja mis seal oli paremat teistets. Tore oleks näha ka kõiki esitatud töid. Minuarust oli see jälle selline moeturundajate üksteisele auhindade jagamine ja mõttetus. Muidugi kui ma ka tegija vend oleks ja raatsiks paar kilo piletile panustada oleksin ka hea meelega shampust rüübanud ja juttu kuulanud ja twitteri accounte vahetanud.

    Et see rahulolematus ei oleks niisama siis minu isiklik arvamus tööde kohta.

    Edicy - tore asi, kahtlematta suur töö ja kujunduslikult täitsa ilus. See asi lahendusena on kahtlematta suur ja märkimisväärne produkt. Selle võiduga ma olen isegi nõus.

    Aga liigume edasi siis hõbemedalite juurde.

    EStonian Airi kampaaniat ma ei mäleta, flashis oli vist, kõvaks ei ajanud seega raske öelda.

    Rahvusmeened - ®ürii kommentaar: „Pood, nagu üks pood peakski olema. E-pood, mitte kataloog. Lihtne viis oma rahast lahti saada!“ täiesti õige. Selline peaks üks pood olema, aga on ju teisi ka, kas neid siis ei esitletud või miks olid halvemad? Kindlasti pole sellise poe tegemine jõukohane kõigile aga usun, et Eestis on palju disainereid ja arendajaid kes suudavad analoogsel tasemel asja teha. Paljud muidugi ei tee, sest eelarved ei ole motiveerivad ja tööline ei ole turundaja kes oskab cashi pressida.

    Stop Killing Dogs - kena disain aga wow faktor minujaoks jälle puudu. Võiks öelda, et asi millest eeskuju võtta kui kuskile vaja tavalist lahendust.

    Bjork - hea, aga mina küll ei leia, et oleks kui nüüd fotod välja arvata palju parem kui mõni wordpressi theme.

    Valimind - kole ju. Võimalik, et taotluslikult. Ei vaimusta üldse. Idee võibolal hea, aga teostuses ka midagi ülikeerulist minaurust pole.

    Oliver otsustab - Kena. Lahe. Aga perfektsionismist veidi puudu. Video taiust võiks nt valge olla siis juba mitte helehall. Aga minujaoks täitsa hõbeda vääriline.

    OMX infograafika - pildil paistab kena, aga jälle selline peakski olema igasugune infograafika. Aga kas tõesti Eestis siis rohkem sellisel tasemel graafikat pole või ei esitletud?

    Miksimine - lahe, sihtgrupile kindlasti meeldib. Aus koht.

    Elioni banner - no suvakas banner ju. Elioni firmastiil mulle niipalju täitsa meeldib, et selle korralikul kasutamisel on tööd head. Aga selliseid bannereid või JS lahendusi on ju palju palju.

    Estonian Airi tantsupeo mikrosait - usun, et jälle oli täitsa hea, aga meelde pole jäänud oma erilisusega.

    Voodivõrgustik - sõnumi annab edasi aga kas seda hinnatakse? Kui jah, siis muidugi külastajaid juurde.

    Roheline energia - kas mõeldakse seda rohelise energia veebi või siis Energiakeskust. Esimene on küll täiesti tavaline. Teine minuarust päris laitmatu teostusega nüüd küll pole.

    Wris - millised need kolmandate osapoolte aplikatsioonid on? http://www.wris.ee/?op=body&id=1&sh=1&dest=15 seal soodne silt ka jääb teksti alla ja ääre vastas peaks vist ka olema? Pole pixel perfect lahendus jälle. Need päise pildid võiks ka koha järgi tulla. Eesti lingi all usa või kanada pilti vaadata on imelik. Muidu täitsa kena ja kasutatav, aga üle kõige minaurust küll pole.

    Swedbank Mobile Bank - moblaga ma ei surfa ja pole näinud ei tea. Usun, et kui valiti on hea ja kasulik asi.

    Raamatukogu - kas katkine html, minujaoks kole disain saab tõesti võita? Eile kui võitjad olid väljas aga linke veel polnud jõudsin läbi google sinna lehele küll, kuid kohe ka väljusin, kuna lihtsalt ei tulndu mõttesegi , et selline võib võidutöö olla. Olen võibolal jah tropp ja kasutan vähekasutatavat browserit aga võidutööl võiks html ikka korras olla.

    Visitestonia - kena. Oluliselt kenam minaurust kui Bjork. Ilusad pildid. Aga see pidi olema ju ainult killuke kompotist.

    Etsi jõulukaart - Esimene selline Eestis? Pärisk orralik töö Tehtud.

    Kokkuvõtvalt: Minaurust ei peaks andma mingit auhinda asjale mis pole 1010% pixel perfect. Ärge siis üldse andke aga hetkel küll tundub, et veidike mööndusi tehti sellepärast, et ma ikka tean seda kujundajat ju ta lahe sell ja loovjuht on ka ikka üle prahi mees. Oh projektijuhiga sai kunagi levikas õlpat libistatud ja nüüd vahel twitterdame üksteisele, ikka annan auhinna.

    18. september 2009 - 13:18:15 · Otselink

  • tajo 14 a

    imo ei hinnatud seal disaini vaid toodet ja toote turundust. ehk siis keegi mõõtnud piksleid ja ei kontrollinud kui puhas CSS on :)

    ei olnud iluduskonkurss vaid ikkagi marketingkonkurss - kas sul on äge toode mida sa suudad veel ägedamalt müüa?

    18. september 2009 - 13:31:13 · Otselink

  • Ma usun ka et pigem hinnati ikka toodet. Arvatavasti said auhinna kõik kes kandideerisid :D nii et nurinaks pole põhjust. Kindlasti pole suurem osa neist asjadest parimad, aga võimalik, et parimad lihtsalt ei kandideerinudki.

    18. september 2009 - 15:50:47 · Otselink

  • jüri 14 a

    to darget:
    Elioni bännerit saab vaadata siit
    Tegemist siis dünaamilise lahendusega, mis uueneb iga nädal automaagiliselt, kui elionil uued filmid olemas. Sellise dünaamika ja funktsionaalsusastmega bännereid ei ole minuteada küll eriti palju.

    18. september 2009 - 16:28:54 · Otselink

  • wuzz 14 a

    kus seda kasutati? kui see digitv lehel on siis pole see mitte bänner vaid mingi suva random flash.

    18. september 2009 - 17:09:17 · Otselink

  • efera 14 a

    kuidas ta siis banner ei ole?

    18. september 2009 - 17:10:39 · Otselink

  • Tanel 14 a

    njah. Samas ma ei leia, et sellise xml banneri tegemine mis laeb sisse pildid, ning peale klikki siis video ja teksti oleks väga keeruline. Võibolla tõesti on failisuurus väga väike ja lahendus über hea.
    Võimalik jah, et ma pean oma sõnu sööma ja selliseid bannereid ei ole palju, kuid mingi über lahendus see minaurust pole.

    Ma olen lahedaid bannereid vaadanud sellisest kohast:
    www.bannerblog.com.au sealt paljusid naljalt järgi ikka ei tee, samas usun, et Elioni banneri flashi osa pusiksin valmis. Sellest kuidas xml genereerida ei tea ma muidugi mõhkugi.
    Aga tore cYr, et valgustasid.

    18. september 2009 - 17:21:37 · Otselink

  • Sven 14 a

    kedagi ei huvita kas mingi kood banneri taga mingil monkyl pea valutama pani, oluline siiski kas konkreetne tulemus oli effektiivne või mitte

    18. september 2009 - 17:35:24 · Otselink

  • Scooter 14 a

    Nüüd oleks veel popp, kui Edicy lehe nurka ilmuks selline ilus roheline lindike kirjaga "Winner ...". :)

    18. september 2009 - 17:56:56 · Otselink

  • jüri 14 a

    Elioni bänneri point on, et see on pidevalt ise uuenev läbi keskkondade. Hoiab kliendil aega ja raha kokku, kuna pole vaja iga nädal uut staatilist bännerit treiata. See oli/on üleval elioni enda keskkondades elion.ee, hot, digitv jms.

    Keerulist ei ole seal midagi, lihtsalt selline lahendus sobib suhteliselt ideaalselt Elioni videolaenutuse uute filmide reklaamimiseks.

    18. september 2009 - 18:07:17 · Otselink

  • täitsa olemas ju see winner värk neil.

    18. september 2009 - 18:33:49 · Otselink

  • jüri 14 a

    parem see

    18. september 2009 - 19:33:34 · Otselink

  • Ooker 14 a

    Ei siin ei aita nüüd muud kui et piksel peab ikka oma auhinna tegema, kus vaadatakse, et ikka iga piksel oleks perfektne.

    18. september 2009 - 20:09:52 · Otselink

  • tram† 14 a

    to Hall_Plöga: Ja kui pixel lõpuks oma kauaigatsetud kunstinäituse teeb, siis turundusvennad parastaksid kuluaarides samamoodi nagu siin, et tegemist on tsunftisisese klikimajandusega :-) Ehk nagu Runnel ütleb: Kõik siin kõiki tunnevad ja vastamisi vannuvad. Ega midagi, igaüks jääb oma liistude juurde.

    19. september 2009 - 18:30:40 · Otselink

  • Ooker 14 a

    Olen kindel, et piksli auhinda ei kritiseeriks keegi, sest riskiks automaatselt munni ja googlesse saatmisega.

    20. september 2009 - 20:58:16 · Otselink

  • wuzz 14 a

    see eriauhind oleks. aasta lammas nt.

    20. september 2009 - 21:39:41 · Otselink

  • ...hinnati ehk ettevõtte poolt müüdava toote turunduslikku poolt? ma vähemalt arvan nii :) päris aru ei saanud isegi... hea pettumus oli muidugi Elioni videolaenutuse interaktiivne bänner (kolmas koht, kui ma ei eksi), mille flashi template on nii kulunud ja leierdatud juba. mitte midagi erilist... Edicyle respect - kuigi ma esimese kohaga rahul pole - samas usun, et kui keegi viitsiks Joomlat aktiivselt turundada, oleks see juba teine google. Edicy oleks minu teine valik... või kolmas :)

    21. september 2009 - 16:33:32 · Otselink

  • kaups 14 a

    mis teine oleks? ja neljas?

    21. september 2009 - 16:47:32 · Otselink

  • sa ei saa nii keerulisel teemal nii lihtsat küsimust esitada :P

    aga kui see sind lohutab, siis mina veebipeeru ja pikaajalise freelancerina tunnen end Edicy'st natuke ohustatud... koduleht ja tasuta? nii ju ei saa!? Ja hiljem kasseerid klientidelt perioodiliselt raha, et nad võiksid selle tasuta ise tehtud koduka "oma aadressile" üles panna? teeb ju murelikuks :D

    äri on muidugi eduline ja nagu ma ütlesin, RESPECT Edicy, omaks isegi sellist vabalt, kuid siin tekibki küsimus, mille poolest oli näiteks Newtoni "Katre Saks" töö kehvem? suurt erinevust pole, kas sa müüd tasuta asja läbi petmise või petad tasuta asjaga :)

    Newtoni "Katre Saksa" töö väga suur pluss, mida zürii ei märganud oli ka see, et juba valeindentiteedi loomine oli väga suur vihje probleemi olemasolule - täna on identiteedivargus ja -pettused väga kuum teema, aga sellest nad vaatasid mööda :P

    22. september 2009 - 09:41:52 · Otselink

  • Minumeelest see elioni banner on suht fail, hetkel tuleb meelde mingi kinnisvara banner kus majad uuenesid koos hindadega ja siis mingi sms vmv laen (credit 24 äkki?), kus sai tagasimakse banneril välja arvutada (ja banneril klikates õudsid lehel vastava pakkumiseni vmv), need siis eestis teht ja eesti keskondades jooksnud. Muidu on see värk, et sellist bannerit, mis ekstra meediat striimib saadki aint oma lehtedel kasutada ... st kui mingit eridiili ei tee teistega jne ... ses mõttes jah, see ei ole teglt banner vaid lihtsalt dünaamiline flash vidin banneri mõõdus ...

    25. september 2009 - 14:20:16 · Otselink

  • jüri 14 a

    See on bänneri mõõtudes, jookseb bänneri haldamise süsteemis, sellel on küljes bänneri statistika ja ta ise ka on üks bänner. Nalja teete või? :P

    ei saanud aru su põhjendusest, et miks ta fail on?

    Olen igasuguseid dünaamilisi ja välistest serveritest striimitavaid teinud. Kõik on kokkuleppe küsimus. Kasvõi porr pole sellepärast vähem bänner, et videod mujalt striimitakse.

    Ja nagu sven juba mainis, siis tegelikult kedagi ei koti, kuidas see tehtud on või kust see striimitakse. Oluline on tulemus - traileri vaatamiste arv, klikkide hulk jms.

    25. september 2009 - 16:10:09 · Otselink

  • päris nii ei ole, oma keskonda saad teha mida tahad. kokkuleppe korras ka, aga tee üks siuke bannerkampaania, mis peaks jooksma elion, neti delfi jne ... saad vast aru? See ei ole standart banner, selle näitamiseks on vaja teatavaid eeltingimusi jne, a'la kui xml muutmine on läbi admini, siis see xml lubada kolmanda portaali poolt jne ...

    25. september 2009 - 17:03:17 · Otselink

  • jüri 14 a

    ei saa aru. Sa võid laadida suvalisse bännerisse dünaamilist datat mujalt serveritest ilma igasuguste eritingimusteta (XML, sendAndLoad) ja jooksutada bännereid omakorda suvalistes serverites. Mingeid tehnilisi piiranguid ei ole, kui sa seda silmas pead.

    Nii tehtud paljude kampaaniatega ka väljaspool elioni enda saite. Standart bänner ei pea olema lineaarne, loopiv animatsioon.

    25. september 2009 - 17:10:35 · Otselink

  • Ooker 14 a

    Tehnilisi piiranguid ei ole. Õigemini - kui ka on, saab neist vajadusel enamasti mööda hiilida. Aga on keskkondade seatud piirangud. Saab tekitada vastavate kokkulepetega mingeid erilahendusi aga frizuurikas pidas ilmselt silmas sihukest laiemat bannerkampaaniat populaarsemates keskkondades. Ei ole väga bannerimajandusega viimasel ajal tegelenud, aga mõni hetk tagasi oli küll mujalt contendi sisse laadimine keelatud jne.

    25. september 2009 - 20:21:58 · Otselink

  • tram† 14 a

    "aga mõni hetk tagasi oli küll mujalt contendi sisse laadimine keelatud jne."

    kas te ei oska inimestega rääkida või? kõik on ärarääkimise küsimus.

    27. september 2009 - 14:57:41 · Otselink

  • efera 14 a

    misasja. et siis banner = lendavad tekstid ja pildid jne? miks ei võiks banner olla midagi striimiv kuvav või midaiganes. staatiline, kasutajapoolse interaktsiooniga. mis temast isiis mitte banneri teeb? banner = form of advertising. whatever works.

    27. september 2009 - 18:15:13 · Otselink

  • Ooker 14 a

    "kas te ei oska inimestega rääkida või? kõik on ärarääkimise küsimus."

    Ma kirjutasin ju, et saab tekitada vastavate kokkulepetega erilahendusi.

    27. september 2009 - 20:04:57 · Otselink

  • jüri 14 a

    Vaatasin delfi ja postimehe tehnilisi nõudeid. Ei loe küll välja, et seal mingid piirangud oleks.

    Tean, et mõni aasta tagasi oli delfil selline piirang, et välist contenti ei tohi laadida. Seal oli rohkem mõeldud seda, et ei tohi laadida suuremahulisi faile, mis delfi umbe tõmbaks. Väikse XML laadimisega pole kunagi probleeme olnud.

    28. september 2009 - 10:41:29 · Otselink