emt

  • jüri 16 a

    emt rebrändis oma visuaalse keele:
    Tee oma maailm rõõmsamaks!

    Tänasest algab ilmselt üks suuremat sorti uuenduste laine!

    14. aprill 2008 - 00:26:31 · Otselink

  • jüri 16 a

    Minumeelest emt poolt väga õige ja loogiline samm.

    Lõpuks ometi väärtustatakse kasutajat ja lisaväärtusi mida operaator suudab pakkuda. Tehniliste näitajate promomine: innovatsioon, leviala ja kvaliteet oli imho üpris eelmise sajandi tehnika võidukäigu teema.

    14. aprill 2008 - 00:40:16 · Otselink

  • Biitnik 16 a

    Minuarust läheb see sinna samasse SurfPorti reklaamide kategooriasse, mida teles ka koguaeg lastakse. Uno Loop ja Bedwetters kiloga müügil.

    14. aprill 2008 - 01:53:23 · Otselink

  • Kid† 16 a

    AD märg unistus? Kas see klipp tegi teid õnnelikuks / rõõmsamaks? Igatahes nikerdatud on kõvasti (polaarpanoraamid, mingi particles sh't, 3d ribbonid jne). Kusjuures päris mitu korda vaatasin. Visuaalselt pole ju halb aga see rõhumine retrospektiivusele tekitab kõhedust, vaikselt tahaks sealt siirdeühiskonnast välja ronida juba. Adobe'i banneri slaider võiks ka veel olla või siis need karvased mehikesed Coca-Cola happiness factory adverdist. "Hoolin, loodan, rõõm, musi, hallo." Okei vaatasin veelkord. Visuaalse keele tutvustusena ehk kõlbab. Reklaamina, ei usu. Kas söögi alla või peale? Alla. Toppige see lepatriinu kleeps oma odavate Tiimari märkmike ja saiade peale. Dirolaiser.

    14. aprill 2008 - 03:36:22 · Otselink

  • efera 16 a

    ei väga hea. bränd läks huvitavamaks ja põnevamaks kindlasti.ainult positiivne.

    14. aprill 2008 - 10:40:45 · Otselink

  • wuzz 16 a

    fanta?

    igaljuhul tahaks loota et emt on oma rasvas vedelemisest üle saanud ja hakkab lõpuks midagi uut ka tegema. pole nagu kasutaja jaoks midagi vajalikku peale m-parkimise ja iseteeninduse olnud, mida mäletaks.

    14. aprill 2008 - 10:46:36 · Otselink

  • tonal† 16 a

    eesriie on:
    1. ärakulunud stamp.
    2. sisuga absoluutselt mitteseostuv. mingi tellijapoolne kiiks ilmselt.
    3. teostuselt ka labane. see ei ole mingi töö teha 6-9 kaadrit reaalse kanga liikumise mulje saavutamiseks. küll ja küll selliseid näiteid veebist leida. no ei kuulu nii labane tween sellise asja juurde.
    4. mingi 70-ndate eesti reklaamfilmi tunne tekkis küll seda teksti kuulates. sellest retrost on jah siiber.
    5. ei taju emt identiteeti. tele2 on vähemalt järjekindel oma seriaaliga ja loomadega. selgelt väljendunud.
    oskab keegi ehk valgustada, milline on emt reklaamide loovidee? mingi lause või tegevuslik konstruktsioon, mille peale asju üles ehitatakse?

    14. aprill 2008 - 11:09:14 · Otselink

  • kena veeb

    14. aprill 2008 - 11:34:41 · Otselink

  • jüri 16 a

    bänner on uuenenud ja linn on plakateid täis :)

    15. aprill 2008 - 14:41:26 · Otselink