kaar-gradient?
-
don† 22 a
st kuias saab ps7-ga kumerale selektsioonile gradienti teha? st et gradient oleks samuti kumer. yx variant on exole custom gradient ja õige suurusega ring-selection ja pärast endale sobiv osa välja lõigata. suuremate tööde puhul, nt 3200x2400pix pildile väga lamedat kaart teha, peax selleks a la 10x suurema diam selectioni tegema - väga ebatäpne lõpptulemus+10 muud jama (32k pix selection arvuti sureb välja).
teine variant oleks custom shape teha - siit kysimus kas ja kuidas ps7 toetab shape gradienti? idee järgi, kui toetaks, saax pärast pen-iga punkthaaval vm nt ristkyliku kaareks venitada.
kolmas variant oleks teha gradient ja see kaareks transformida. on';s selleks võimalust? kas saab mõne osaga transformist valida dynaamiliselt liigutatavaid punkte? st nagu pathides, selectid punktid ja transformid?
neljas võimalus? milline? lõpptulemuseni on kuradima raske jõuda. ehk on mõni siinne väga kogenud ps kasutaja ja seletab lihtsalt ära?
igas ilmakaares tänades&oodates
don
01. aprill 2003 - 16:51:43 · Otselink
-
jüri 22 a
ma täpselt ei kujuta ette, mida sa selle kaar-gradiendi all mõtled kuid kõige lihtsam variant, mis sul nimetamata on:
valid layeri millel on su kumer objekt ja layeril hiire paremale nupule klõpsates blending options, ning sealt edasi gradient overlay. seal saad gradientidega päris vabalt mängida.02. aprill 2003 - 03:49:30 · Otselink
-
don† 22 a
gradient overlay ei anna rohkem võimalusi, kui tavaline gradient. kas siia kuidagi mingeid pildijuppe saab lisada postitusele? siis jääks pikk(=sitt) jutt ära ja saaxid aru inimesed, mis jama ma siin ajan. muideks, kõige lähedasema tulemuseni praegu saab embossiga (inner bevel), aga see on stampvariant ja ei anna originaalseid ja custom võimalusi
02. aprill 2003 - 10:05:29 · Otselink
-
hedi 22 a
pane on staff kuhugi üles a la hot.ee blending optionsite alt saab ju gradient overlay alt valida shape burst, mis keerabki gradienti täpselt sinu objekti servade ümber
02. aprill 2003 - 11:37:51 · Otselink
-
vaalaskala 22 a
yks võimalus on et teed ise custom sectioni näiteks pen tooliga - enam paindlikumaks minna ei saagi
02. aprill 2003 - 13:23:28 · Otselink
-
don† 22 a
<a class="link" target="_blank" href="http://www.hot.ee/nsr8/kaar.jpg">http://www.hot.ee/nsr8/kaar.jpg</a>
idee on ylemine saada sarnaseks alumisega:
1. linear gradient alt yles (mitte mirror, nagu praegu, mis shape bursti kasutades tuli (?) )
2. nn metallitriibud samuti kaarde ajadasolb, shape bursti on stroke all > fill > shape burst. niipalju kui mu vähene mõistus peale hakkab, võiks positioni rippmenyys lisaks "inside, outside & center" olla ka nt tavaline "linear" st ylalt alla ja vice versa (reverse) vms. praegused variandid lähevad ilusasti kaarde kyll, kuid mõlemast kyljest. kas äkki saab mingi maskiga yhe kylje ära varjata? lihtne on muidugi käsitsi nt ylemine osa ära kustutada, kuid siis olen taas tagasi kilplasetööjuures, millest algul alusasin :)
vaalaskala, mida sa mõtled pen tooliga custom sectioni all? custom shape?
02. aprill 2003 - 13:41:01 · Otselink
-
vaalaskala 22 a
jah joonistad pen tooliga vajaliku raami ja siis teed sellest selectioni ja fillid oma gradiendiga
02. aprill 2003 - 13:52:48 · Otselink
-
don† 22 a
vaalaskala sellest ma alustasingi:) kys on just sellest, kuidas ma selle gradiendi kaardu saan? ja kui see kaar koosneb mitmest layerist, siis kuidas ma kõik teised ka samuti kaardu saan? võibolla on olemas mõni special transform? et saaks transformida nagu shape transformid?
aitäh souloflittlebunnies ja vaasaskala
02. aprill 2003 - 14:05:02 · Otselink
-
jüri 22 a
"lihtne on muidugi käsitsi nt ylemine osa ära kustutada, kuid siis olen taas tagasi kilplasetööjuures, millest algul alusasin :)"
et, variante on mitmeid, kaares gradiendini jõuad näiteks edukalt veel kasvõi inner shadowit kasutades. Praegu parim varaint kui ma nüüd jälle su soovidest õieti aru sain, oleks teha see vidin lihtsalt mitmes osas, teed alumise gradiendi ühele layerile ja ülemise teisele.. või kui saavutad kuidagi ühele layerile soovitud tulemuse, siis teed lihtsalt selectioni või algul dublicate layeri ja katad mittevajalikud osad kinni ja ongi kõik.
aga kui sa ikka ei mõelnud midagi sellist, siis proovi üles panna mingi selline pilt ikka milline lõpptulemus peaks olema.. kasvõi mingi käega joonistatud sketsh.
02. aprill 2003 - 14:32:14 · Otselink
-
don† 22 a
gradienti osa on lahendatud, kuidas nyyd seda mustrit kah kaarde saada :)
02. aprill 2003 - 14:42:22 · Otselink
-
don† 22 a
st praegu seal pildil jookseb muster vertikaalis. peax jooxma samamoodi kaares. näiteks kui hoiad käes metallvarrast ja käänad selle kaarde, siis läheb ka metalli väljanägemine kaardu, mitte ainult materjal või värvus vms (irw@)
02. aprill 2003 - 15:02:21 · Otselink
-
hedi 22 a
siin pole eriti kerget lahendust olemas, mustrit väänata võid proovida liquify tooliga. või proovida kõik käsitsi brushida
02. aprill 2003 - 15:53:29 · Otselink
-
jüri 22 a
lahendus oleks ka teha väike hüppe illustraatorisse. seal saab edukalt enda määratud objekte mööda stroke';i jooksutada...
02. aprill 2003 - 19:59:25 · Otselink
-
don† 22 a
ilmselt smudgen või liquifyn käsitsi:P illustratoris ei orienteeru veel nii häästi. äkki toob uus valitsus lahenduse :D cheers, thänk allofya,
don
03. aprill 2003 - 11:42:31 · Otselink
-
PeZ 22 a
muide, kui sa PS 7 kasutad, siis ma võin kirjutada kuidas sa simplilt saad teha sellise kaar gradienti.
03. aprill 2003 - 16:29:53 · Otselink
-
Sven 22 a
Kui juba gradientidest jutt on siis üks link ka: <a class="link" target="_blank" href="http://www.wewillattack.com/">http://www.wewillattack.com/</a>
Aga PeZ võiks kirjutada küll kuidas asi PS7';s käib.
03. aprill 2003 - 18:46:54 · Otselink
-
don† 22 a
sven see link on nii tegija, et tuleb favoriitidesse lisada.
kuidas see gradienti sünnitamine siis käib? ps7 piiblis selle kohta midagi mõistlikku pole öeldud, olgugi, et see on yx mitmekymnest sellealasest kirjandusest :D03. aprill 2003 - 18:55:14 · Otselink