Eesti Ekspress Pro

  • sander 13 a

    Eesti Ekspress Pro - tundub lahe vidin olevat, kuid miks tutvustaja vaatab kuskile kõrvale ning prillidest peegeldab valgus vastu. Sellist promo peaks tegema inimene, kes loob vaatajaga kontakti, mitte peatoimetaja, kes kuhugi mujale vaatab.

    06. detsember 2010 - 09:23:58 · Otselink

  • Allar 13 a

    see kõrvale vaatamine oleks veel ok, kui seda veidrat läiget prillidel poleks. nagu valge ekraani pealt loeks teksti maha, silmi ei näe inimesel, väga imelik... tõsine bläkk ju?
    muidu lahe asi see ipadi leht, kas see muudes analoogsetes asjades ka töötab? või ongi ipad only?

    06. detsember 2010 - 10:04:20 · Otselink

  • Rauno 13 a

    finally... kõike need 42 inimest, kellel eestis iPad on saavad lugeda seal ekspressi :]
    eks ta vast rohkem promo mõttes tehtud on... :/ reflection on fail...

    06. detsember 2010 - 10:36:47 · Otselink

  • Sven 13 a

    üks põhjus jälle juures, et pad osta

    06. detsember 2010 - 10:42:02 · Otselink

  • matude 13 a

    Aagh nii masendavalt tüüpiline reklaamjutt, nagu mingit hommiku top-shop'i kuulaks telekast vms. "Kas olete mõelnud, et sooviks muusika tutvustuse kõrval kohe seda ka kuulata - nüüd on see võimalik!"
    Tore, et tehakse muidugi, mul on ainult hea meel, et selline vidin välja tuli Ekspressilt, nad on tõesti üritanud innovatiivsed olla. Näiteks siis kui digg.com-i eesti klooni lingid enda artiklite alla panid, ajal mil seda vaid looja üritas püsti hoida ise kommentaare kirjutades.

    06. detsember 2010 - 12:56:11 · Otselink

  • tegelt on hea et selliseid asju tarbivad inimesed keda ei huvita see, et keegi ise oma keskkonda kommentaare kirjutavad. Kindlasti olen ma ka vaimust vaesem puhtalt selle pärast, et EE tellimise 5 aastat tagasi ära lõpetasin, sest ainus mis sealt lugeda kannatas oli kosmose-mutid, plaadi -ja raamatutuvustused.

    A selline videokvaliteedi trend on kõikidel reklaamidel viimasel ajal, sama sitt (oskamatu) valgustus on näiteks kõikidel TERE retseptiklippidel mida me teles näeme , sama tulemuse saab laualambiga inimest valgustades ja nii, et prillidelt ei ole softboxid paista

    06. detsember 2010 - 13:12:06 · Otselink

  • Mihkel 13 a

    noh, ta vaatab ju kõrvalt arvutist seda kuhu Apple tutvustusvideotes vaadatakse. Kahjuks on see punkt Eesti kontekstis asendunud mingi korvpalluriga. + kahtlustan et need läiked on ka pigem taotluslikud, aga lihtsalt veits liiga palju on läinud.

    06. detsember 2010 - 14:44:27 · Otselink

  • On näha, et tubli töö on ära tehtud aga kasutamata on jäänud funktsioon millepärast mulle meeldib veebi iPadiga sirvida. Selle funktsiooni nimi on "pinch to zoom".

    06. detsember 2010 - 14:57:52 · Otselink

  • Lars 13 a

    järgmine kord võiks nad tõesti mustade päikseprillidega Madis Jürgeni reklaami sisse toppida, poleks kellelgi mingit kobinat, et kuhu vaatab ja miks läigib.

    aga minuarust siiski väga tervitatav, et viitsitakse asju katsetada hoolimata sellest, et eestis on 43 iPad'i. ega see paljukiidetud innovatsioon ise uksest sisse ei murra - asi eeldab katsetamist, proovimist ja teinekord eesti kontekstis majanduslikult mõtetute ideedega töötamist. niiet minu lugupidamine selles osas, isegi kui see eksperiment piirdub pikas perspektiivis imagoloogilise ponnistusega (mida ta ju susgugi ei pruugi).

    06. detsember 2010 - 17:49:10 · Otselink

  • morris 13 a

    Ma installisin selle EE pro endale. Puudub ka touble tap to zoom ja pinch to zoom. Kahjuks peavad EE regulaarsed tellijad maksma iPadi versiooni eest uuesti raha. Suur töö on muidugi ära tehtud, kahju et eestis iPadid absurdselt kallid on ja inimesed piisavalt vaesed, et endale ipadi lubada ei saa.

    10. detsember 2010 - 14:47:37 · Otselink