cargobus

  • tajo 14 a

    cargobus. wow just wow.

    21. detsember 2009 - 17:17:30 · Otselink

  • tfk 14 a

    Sarnaneb minu 90ndate lõpus tehtud töödele :P

    21. detsember 2009 - 17:36:35 · Otselink

  • paries 14 a

    Kas tõesti Krabi ja Mask? :|

    21. detsember 2009 - 17:42:00 · Otselink

  • tfk 14 a

    Kujundus sama vana kui ettevõte ise.

    21. detsember 2009 - 18:15:51 · Otselink

  • tajo 14 a

    krabi ja maski pole enam ammu. eitea, kes selle taga on.

    21. detsember 2009 - 20:11:01 · Otselink

  • Kid† 14 a

    Võtab muigama.

    21. detsember 2009 - 21:06:18 · Otselink

  • Ardi H 14 a

    mm bevel

    21. detsember 2009 - 22:03:29 · Otselink

  • magnus 14 a

    meta name="author" content="Krabi & Mask; Oliver Pulges"

    21. detsember 2009 - 22:27:05 · Otselink

  • Sven 14 a

    Ju siis kerge copy-paste :)

    21. detsember 2009 - 22:29:34 · Otselink

  • Scooter 14 a

    No kes see siin otsis just Cargobus'i ...logo vektoris...

    22. detsember 2009 - 07:58:05 · Otselink

  • Mina vajasin, kuid selle veebikäkerdisega pole mul mingit seost. Vist ei oskakski nii inetut asja kokku keerata:-(

    22. detsember 2009 - 09:44:39 · Otselink

  • morca† 14 a

    taustal olev needitud kujul logolatakas mulle täisa meeldib :) muus osas aga jah pole kujundus just kõige paremini õnnestunud. eriti häirivad kujunduses üleliigselt kasutatud inner-outer glow effektid.

    22. detsember 2009 - 10:53:41 · Otselink

  • morca† 14 a

    ja sisulehtedel oleva info jagamine on ikka klass omaette :)

    22. detsember 2009 - 10:57:12 · Otselink

  • morca see beleved & embossed effect on ka aastast 1992. Eelmine veeb oli peajagu üle. Keegi võiks ausalt ülesse tunnistada et tema selle jama tegi. Ja mis krabist ja maskist sai Tajo? PS vaadake seda bannerit seal päises, okse tuleb kurku

    22. detsember 2009 - 13:49:24 · Otselink

  • morca† 14 a

    siin need shadow effektid pole nii "tumedad/esilekerkivad". arvan (aga ei tea), et 92 aastal pandi neid shadow effekte natuke julgemalt ja oluliselt tumedamalt (mõni algaja disainer armastab neid praegugi sedasi kasutada) :)) ja kodulehe kujunduste värvivalikus olid ka vist pigem sellised hästi eredad värvidm, a'la nagu linkide stiil kui css'i pole külge pandud

    22. detsember 2009 - 14:29:34 · Otselink

  • Ma tahaks näha kasevõi ühte lehte, mis siinse nn "tarkade kolleegiumi" arust hea välja näeb. Kadedad luuserid :)

    Prove me wrong!

    22. detsember 2009 - 15:28:24 · Otselink

  • JohnW3 sina tegidki selle saidi jah?

    22. detsember 2009 - 15:40:35 · Otselink

  • tajo 14 a

    :D

    22. detsember 2009 - 15:44:21 · Otselink

  • jüri 14 a

    "Ma tahaks näha kasevõi ühte lehte, mis siinse nn "tarkade kolleegiumi" arust hea välja näeb."

    Võin julgelt väita, et see ei ole Cargobusi uus veeb.

    22. detsember 2009 - 16:03:59 · Otselink

  • Allar 14 a

    pixlis kõige hinnatumad lehed on need mille kallal üldse ei võeta. heal juhul selline mõttetu märkus.
    ehk mida vähem kommentaare töö saab seda kõvem tase see on ;)

    22. detsember 2009 - 16:28:32 · Otselink

  • Tank pidi ulmehea olema ju.

    Eks siinsetele istub selline natuke ropp nagu Priimäe "päkapikud kakavad sokolaadi" stiilis asi. Kunst, mitte disain. Ja kõik kes julgevad teisti arvata on lihtsalt nõmedad peded jms.

    Nii lihtne see ongi.

    Cargobus on aga siiski alla igasugust taset. Häbi, et eestis tehtud. Pidime ju jube äge IT riik olema :P

    23. detsember 2009 - 12:23:11 · Otselink

  • tajo 14 a

    maitea. kui ma peaksin ütlema ühe hea lehe, mida paljud kiitsid tuleb meelde okia tehtud amserv. tõesti väga kena joonega ja tehniliselt huvitavate lahendustega leht.

    23. detsember 2009 - 12:42:17 · Otselink

  • Väga hea, üks loll läks liimile, ja ma saan nüüd lahmida.

    Amserv'i lehel on üks hea asi - see on värviskeem. Rahulik ja selge, valge ei mõju plassina, tume toon on heas proportsioonis, punane heaks signaalvärviks.

    Muu aga on segane ja jätab rahutu pea-laiali-otsas mulje. Kõike on liiga palju. Nojah, nende lausung on kah "rohkem kui ootad".

    See on tüüpiline 20-aastaste arvutimänguritest energiajoogidieedil olevate tattnokkade loogika, mis siit igal sammul paistab.

    Alumine riba on minu jaoks kasutu, sest see mõjub reklaamina, ja see segab igal lehel. Ma võtan vastu otsuse, et seda ma igaks juhuks ei puutu.

    Kaart - kõige suurem element - on lihtsalt mõttetu, eriti selle animeerimine. See kaart võiks olla saadaval neile, kes seda vajavad. Punkt.

    Parempoolne vertikaalne menüü on ka segane. Segamine pildid, logod, tekstilingid. Kui selle asemel oleks tühjus, oleks kohe leht parem.

    Tegelikult võib iga avalehe elemendi kohta sedasama väita.

    Ainuke nö mõistlikuna tunduv menüü näikse olevat see ülemine, logo kõrval. Seal on kohe esmaesitlusel kaks viga. Logo mõjub sellisena nagu ta oleks ka menüü osa. Aga ei ole. Ja kõige parempoolne menüüvalik on lihtsalt küljendatud paremale.Tegelikult on tegemist logo ja neljavalikulise peamenüüga, aga küljendus on selline, et üks valik tundub logona ja logo tundub menüüsse kuuluvat. Purjus peaga tehtud.

    Kui menüüle kursoriga peale minna, siis läheb pilt kõvasti segasemaks. Logod, ikoonid, tekstilingid - pea hakkab valutama. Kui kursor suunata "Auto müüjale", siis on kohe võrdlusest selge, et puhas pilt on palju parem ja selgem.

    Hea küll, sitta see avaleht, see kuidas päris sisu on esitatud on alati minu jaoks olulisem. Kliksasin "Hooldus ja remont" peal, ja kohe sain küünarnukiga näkku. Maasikapilt? See ka, aga palju hullem on muidugi kolmes veerus seitsme pealkirja ja kolme suure nupu esitus. Köögiviljasupp.

    Alustame algusest. Pealkiri. Menüüs on see "Hooldus ja remont", siin aga hoopis "Hooldus". Ahhaaa! tegelikult on ka "Remont" olemas, kui supi sees ringi sogada, ainult et see on väiksema fondiga (nagu alapealkiri?) ja ümber sõnastatud "Autoremondiks". Kõik need alapealkirjad kutsuvad kliksima, kuid loomulikult linkideks neid tehtud ei ole...

    Ausõna, kui see leht oleks kasvõi skrollitav, ja seal oleks ühes tulbas tavalised tekstilingid, ja teises need "nupud", siis ma saaks kiiremini aru, et kuhu ma vajutama pean.

    Siis on siin veel karjuvaid loogikavigu. "Loe edasi lingid" on allajoonitud, ja Hover kaotab alljoone. Aga "Toyota" ja "Lexus" linkidel on see asi vastupidi!

    Kõik need alapealkirjad on muidugi ka purjus mehaaniku poolt kirjutatud. Segiläbi on mitmus ("Ootamatud rikked"), ainsus ("Asendusauto"), lihtlaused ("Hooldatud auto sõidab paremini) ja kõnetamine ("Märka, millal su auto remonti vajab"). OK, ma loodan, et see oli mehhaanik Dima, ja mitte OKIA, kes need sõnastas.

    Aga selle küljenduse, mis vaatab vastu, kui kilksata lahti "Märka, millal Su auto remonti vajab" tegi ikka küll OKIA ilmselt!

    Tekstilaiust ma ei hakka mõõtma, kuid selge on see, et see on vähemalt neli korda nii lai kui vaja (mõned teoreetikud arvavad isegi, et 66 tähemärki ühes reas on lugemiseks optimaalne!).

    Hea küll, ma võin ju akna väiksemaks teha. Assa lits! Ega ikka ei või ka - tekst läheb kenasti parema serva alla ja laiupidi skrolli ei tulegi (FF brauseriks)! Alumine tekstimenüü "Uudised/Tagasiside/Esindused ja kontakt", mis oli minu lemmik senini, läheb ka serva alla!

    Jälle on väga õblukese sisuga lehe kohta kaks erinevat lingikujundust. Vähemalt on neil alljoondamise reeglid Hoveri puhul seekord ühte moodi lahendatud! Kah suur asi! Muidugi vastupidi oleks parem, et passiivset linki tähistab alljoon, või kuidas?

    Edasi kliksan all (oma nurga taha läinud lemmikmenüü peal) lingil "Tagasiside". Halvad üllatused jätkuvad! Punane nooleke näitab lingile "Uudised" ja samas on sõna "Tagasiside" punane. Kumb siis aktiivne on? Ahhhaa! Akna suurust muutes saab selgeks, et punane nooleke on ka purjus peaga tehtud, ja liigub rõõmsalt kaasa.

    Ojaa! "Tagasiside" on -90kraadi kaldes kirjutatud, et "oleks ägedam" (kusjuures selle algustäht on autokerninguga kuhugi eemale nihkunud, aga no keda kotib).

    Aga mis paremas servas toimub? Müstika! Mingi vertikaalne tekst on, isegi saab seda valida, reavahedega küljendatud, uskumatu. Mis selle sisuks on, seda kahjuks ei ole võimalik ilma valimata ja Notepad'i kopeerimata võimalik selgitada.

    Pasteerin otse Notepad'ist nüüd selle sisu:
    Реги&#108 9;траци&#1 103; на пробн&#109 1;ю поезд&#108 2;у

    Mark:
    Mudel:
    Esindus:
    Pärnu tn 114, 72720 Paide
    Kuupäev:
    Soovitud kellaaeg:
    Lisainfo:
    Ees- ja perekonnanimi:
    T

    Huh, ma olen sõnatu. Ma pean rahustuseks vist uue õlle tooma.

    Kes tahab veel sama veebi käigus mingeid teistsuguseid (et mitte öelda neljatestkümnendaid) kujunduslahendusi näha, siis võib kliksida "Amserv > Uudised". Kole ikka! Väga väga kole!

    Menüüs on veel üllatusi. näiteks on nii "Auto ostjale" kui ka "Auto omanikule" menüüs link kingipakikesega - "Kampaania". Esimese puhul on Hoverina allajoondus, teisel puhul ei ole. Palju õnne. Muidugi viivad need lingid ka erinevatele lehtedele (seda äkki see erinev Hover signaliseeriski, idioot!?!). Kliksides siis neist teisel tuleb jälle leht ette, kus pealkirjaks on hoopis "Eripakkumised".

    Linkide Hover'eid kontrollides saab selgeks, et kõik on taas erinevad. "Parim" on muidugi see logode juures olev - selle Hover ei muuda üldse midagi.

    Huvi pärast kliksan paar uudist lahti, ja seejärel ka seda printeri-ikooni, et äkki-äkki läheb pilt selgemaks. Aga jah: printida saab siiski vaid seda ilma Hover'iteta uudiste menüüd ja pilti kingipakist, sisu on kaduma saanud... Huh, äkki on mingi DIV kuskil peidus, teen brauseriakna väiksemaks. Ei. Ei. Ei. Küljendus läheb hoopis pee-ee-sse selle peale. Kurat! Ma nii lootsin, et vähemalt printimislehelt saan korralikku asja :(

    Tead Tajo, see leht on nii sitt leht, et mul on piinlik, et ma üldse seda kommenteerima hakkasin.

    Ma muidugi saan inimlikus plaanis aru, et miks see sulle meeldib. See on selline kiire ja äkiline. Ei ole mingi paksu persega pussukate leht, vaid ikka raisk - räpp, BMW, küünarnukiga näkku ja MULTIMEEDIA!

    Enamus kliente ei ole aga 20-aastased energiajooki täis topitud "veebigurud".

    Vaid on just sellised paksuks läinud pussukad, kes käivad tööl, ja õhtul väsinud peaga üritavad Dima juurde aega broneerida. Nii, et ei peaks liiga palju vilkuvaid mõttetuid "VAU"-sid vaatama

    Vaja oleks head ja selget töötavat lehte.

    23. detsember 2009 - 17:57:53 · Otselink

  • kaups 14 a

    No näed kui pika kontakti me sinu puhul välja venitasime. Vaata siis, et su järgmine auto oleks üks nendest kaubamärkidest, alateadlikult, hookus-pookus :)

    Häid jõule ja järgmine kord lahkaks huvi pärast mõnda veebi mida Sina heaks pead. Püüaks vaadata aga asjale terviklikult, mitte nokkida igas pisidetailis puhtalt negatiivse eesmärgiga. Võtame ette iPhone - sealt leiab rohkelt hädasid - aga tervik kokku töötab ja plussid kaaluvad üles. Seetõttu ei ole mõtet sinu "revjuud" ka kommenteerima hakata.

    23. detsember 2009 - 18:13:35 · Otselink

  • Ära ülba paks ahv. Tervik koosneb detailidest, ja just terviku arvustamisest ma alustasin. Halb on. Närviline, ei püsi koos, ja kahjuks purjus peaga tehtud.

    23. detsember 2009 - 18:21:03 · Otselink

  • kaups 14 a

    wuzz, sina? :)

    23. detsember 2009 - 18:22:18 · Otselink

  • tajo 14 a

    :D

    23. detsember 2009 - 20:39:07 · Otselink

  • Scooter 14 a

    KLIKSA edasi...

    26. detsember 2009 - 17:20:56 · Otselink

  • Sven 14 a

    avaliku regamise peaks siin lehel ära keelama

    28. detsember 2009 - 11:01:30 · Otselink

  • Cyr, võta lehel kasutusele ID kaardiga autentimine. :)

    Leht on tõesti rõve, aga lohutage ennast sellega, et te seda niikuinii ei kasuta ja oleks võinud ka hullemini minna. Tõenäoliselt vajati uut funktsionaalsust, mingi retard ei osanud/tahtnud vana lehe külge seda pookida ning tehtigi "uus ja parem".

    JohnW3, kui sa selle veebilehe tegid, siis soovitaksin elukutset vahetada - romaanikirjanik või midagi. Aga kirjuta siis huvitavalt, et oleks sisu, mida oleks huvitav lugeda.

    07. jaanuar 2010 - 17:18:00 · Otselink