falckkimine

  • n† 22 a

    falckkimine

    01. september 2003 - 15:31:32 · Otselink

  • holic† 22 a

    shokib.. töötab. väga julge iseenesest.

    01. september 2003 - 15:48:14 · Otselink

  • PeZ 22 a

    hullus ...

    01. september 2003 - 16:25:56 · Otselink

  • n† 22 a

    ei tea. mina küll aru ei saa mida nad selle kampaaniaga öelda tahavad.

    kui reklaamil mingit mõistlikku sõnumit ei ole, siis pole sellest suurt kasu et temast räägitakse. rääkimata sellest, et selle reklaami keel pole lihtsalt sellisele ettevõttele kohane.

    aga võibolla on see lihtsalt nii ';peen'; huumor, et mulle kohale ei jõua.

    01. september 2003 - 16:42:17 · Otselink

  • fushi 22 a

    meedia mahhineerib inimestega.

    01. september 2003 - 16:42:27 · Otselink

  • tajo 22 a

    meedlib kui rekallb shokib. aga see on blsht

    01. september 2003 - 21:04:44 · Otselink

  • tajo 22 a

    *reklaam

    01. september 2003 - 21:04:57 · Otselink

  • reklaam täidab oma eesmärgi ju juba siis kui temast räägitakse?

    01. september 2003 - 21:31:10 · Otselink

  • mamza 22 a

    jobud olete. väga hea stuff on

    01. september 2003 - 21:36:39 · Otselink

  • jah ma pean mamzaga nagu nõustuma et see ON retsilt geniaalne ja mispeamine MÕJUV misnagu ongi reklaami kui sellise mõte, eh?

    01. september 2003 - 21:55:46 · Otselink

  • emer 22 a

    nomaitea.. hirmutage jah mind..
    ma sõidan enivei jänest.. ja kui keegi kumminuiaga kallale tuleb.. või kora kintsu laseb muretsen relvaloa. vot.

    01. september 2003 - 22:05:00 · Otselink

  • kinnas 22 a

    irw.. sellised reklaamid polegi mõeldud tõsiselt võtmiseks, see on umbes sama kenijaalne kui "seksikad euroopa mehed" ja see parteide abiellumise asi mida res publica kasutas : ))
    vanal on seks müts iseenesest

    02. september 2003 - 07:01:00 · Otselink

  • Freq 22 a

    täiesti rõve reklaam minumeelest

    02. september 2003 - 09:11:44 · Otselink

  • PeZ 22 a

    hmm ... noh, reklaami põhieesmärk on äratada tarbijas usaldust ja tahet kasutada nende teenust või toodet. Falck läks nähtavasti teist teed, pannes sõnumiks "muahahaah ... me teeme mis tahate, aga te ei saa meid peatada .... muahahaha"

    masendav veits.

    02. september 2003 - 09:36:56 · Otselink

  • ütleme et selle kummalise huumoriga üritatakse kindlasti motiveerida ka parkimistöötajaid endid ja elavdada nende halli argipäeva & samas mõjutada publikut suunas, et parkimisvend tegelt ei ole ju ilge tont ja teeb oma tööd korralikult ja tal on täielik õigus teid trahvida kui te olete midagi valesti teinud.

    02. september 2003 - 11:13:55 · Otselink

  • mamza 22 a

    just, vaalaskala tabas pointi.
    see on tugevalt eneseirooniline reklaam ja pani mind küll muigama.
    kuidas üldse reklaamida e. motiveerida inimesi maksta parkimise eest? parkimispileti ostmine pole "cool", samuti siin ei saa rõhuda mu meelest kodanikuvastutusele a';la "kui igaüks ei maksa, siis läheb falck pankrotti ja eesti riik kukub kokku". huumor on parim variant.link

    02. september 2003 - 17:12:40 · Otselink