Teen hea hinnaga kvaliteet bännereid

eelmine

  • yod 14 a

    Olen bännereid kena 5 aastakest teinud ja hakkan juba vaikselt mõikama mida ma tegelikult teen.

    Vahel eesti portaalides ja online väljaannetes liikudes paneb mõnda bännerit vaadates ikka väga imestama - kes selle eest oli nõus raha maksma? Selline mõnusam bänneri pind maksab ca 10 000.- ja kui sellise pinna peal mingi 32 värvine .gif või .jpg'si täis topitud flash jookseb, pole mitte ainult see 10k'd tuulde loobitud vaid kõvasti kahju tehtud ka ettevõtte mainele sth. kallilt ostetud reklaam toimib pigem anti-reklaamina.

    Samuti lähevad paljud väiksemad ettevõtted reklaami ostes välja sellele, et tahavad saada enda lehele kiiresti rohkem külastusi – inimesed üldjuhul bänneritele siiski ei klikka. 100 000 vaatamise kohta 100 klikki saada on suht hea tulemus. Küll aga kasvab peale online reklaami tegemist ettevõtte kodulehe külastus muude kanalite kaudu(kas google või otse URL'iga siis), seda enam on tähtsam panna rõhku kvaliteetsele meeldejäävale reklaamile ja ettevõtte brändingule. (Klikkide suhtes on erandiks, kui antakse ära midagi tasuta ja tasuta for real sth. et kasutaja lihtsalt regab kampaania site'l ja võib seoses sellega võita ca 5k väärtuses auhinna vms...)

    Minu masu aja hinnakiri siis(umbkaudsete näidetega millise bänneri vastava hinnaga saab):

    1. Bänneri hind 690.- sama bänneri tegemine uude mõõtu: 350.-
    http://www.lrstudio.eu/banners/tele2_norby/
    http://www.lrstudio.eu/postimees/t88kuulutuste_suunaja/
    http://www.lrstudio.eu/banners/alexela/

    2. Bänneri hind 950.- sama bänneri tegemine uude mõõtu: 400.-
    http://www.lrstudio.eu/postimees/kodukinnisvara/
    http://www.lrstudio.eu/postimees/rottermann/
    http://www.lrstudio.eu/postimees/citroen/
    http://www.lrstudio.eu/banners/tele2_nokia/

    3. Bänneri hind 1490.- sama bänneri tegemine uude mõõtu: 500.-
    http://www.lrstudio.eu/postimees/e24_kampaania/ - kujundus randomina 3 theme'i hulgast(proovi refreshi)
    http://www.lrstudio.eu/postimees/trainee/
    http://www.lrstudio.eu/postimees/personal24/
    http://www.lrstudio.eu/postimees/suusainfo/ - loop'iv animatsioon
    http://www.lrstudio.eu/lastwork/

    4. Bänneri hind 3900.- sama bänneri tegemine uude mõõtu: 600.-
    http://www.lrstudio.eu/postimees/tuuline_ilm/

    *Iga bänneri juurde kuulub tasuta .gif samast bännerist mis on mõndade portaalide poolt nõutud(kuvatakse siis kui kasutajal pole flashi/adblock peal vms).

    Eriti oleks huvitatud mingi reklaami agentuuriga pikemaajalisest lepingust.

    Kontakt:
    Lennart Rikk
    Mob: 53007697
    E-mail: yod@lrstudio.eu

    12. november 2009 - 03:41:26 · Otselink

  • Kustutatud 14 a

    Viimane on küll cocktease :(

    12. november 2009 - 07:20:06 · Otselink

  • Ära väga odavalt tee, sest eestlasel on pappi küll, tal on lihtsalt kiusatus seda mitte jagada ja masu on vaid vabandus :P muidu korralikud tööd ju. see viimane oli minuteada päris popp ja räigelt "kasutatud" banner - kiimakotid tahtsid näha, kas tsikil riided seljast kaovad.

    12. november 2009 - 09:21:52 · Otselink

  • ints† 14 a

    väga ilusad bännerid! igati tubli töö! Hinnad ka väga mõistlikud. Usun, et siit saad tellimusi kuhjaga.

    12. november 2009 - 11:04:26 · Otselink

  • Frey 14 a

    pole paha (Y)

    12. november 2009 - 11:14:43 · Otselink

  • jüri 14 a

    suusainfo on väga kõva (y) haarab ikka tähelepanu küll :)

    12. november 2009 - 11:27:51 · Otselink

  • Scooter 14 a

    Lahendused on kiftid, kuid kujundus jätab veidi soovida. Timmi seda poolt ka paremaks. :)

    12. november 2009 - 13:01:27 · Otselink

  • shefid bännerid

    12. november 2009 - 20:29:53 · Otselink

  • Ooker 14 a

    "suusainfo on väga kõva (y) haarab ikka tähelepanu küll :) "

    Mulle ka suusakas sümpatiseeris. Ootaks Scooteri lähemaid nõuandeid kah, oleks ehk endalgi hüva nõu hea kõrva taha panna.

    12. november 2009 - 21:07:19 · Otselink

  • Scooter 14 a

    1. Tele2 ja Alexela - Trebuchet ei sümpatiseeri seal kohe üldse.

    2. Kodukuinnisvara, Rotermann, Citroen - mis värk nende ümarate nurkadega borderi ja inner glowga on? Need veits räiged ja kohati ka karvased tunduvad. Kodukinnisvara bänneril oleks võinud selle lõngakera sasipuntra ära jätta. Tele2 muidu kena aga miks äkki sisse tuua must ja oranz font (jällegi Trebuchet), mis sinna valge/helesinine taustale kohe üldse ei sobi. Vähemalt need niidid ja hinna oleks võnid ka valged teha.

    3. Trainee ja Lastwork - justkui 90'ndatest, sorry. Personal24 kipub samasse kanti minema. Veits nõrk. Fondivalik samuti ei meeldi, kuid ehitajatele ilmselt sobib. :-/ E24 ja Suusainfo siit parimad.

    4. Tuuline ilm - kleit võiks kiiremini seljast lennata. Mai jaksa nii kaua keerutada... :(

    Sobib?!

    13. november 2009 - 09:28:42 · Otselink

  • kass 14 a

    Proovisin tuulise ilma bannerit hiirega keerutada...loobusin...võtsin sahtlist tableti... proovisin ... üle 25 ei saanud. Kas asi on minus, või tunduks mulle loogilisem ringe vastupäeva teha?

    13. november 2009 - 09:55:01 · Otselink

  • Scooter 14 a

    ...või võta veel üks tablett ja proovi päris naisega.

    13. november 2009 - 10:05:16 · Otselink

  • kass, ära proovi, see funkab

    13. november 2009 - 10:48:21 · Otselink

  • ma hoidsin hiirt paigal ja tõmbasin monitori käima... ei tulnud kah väga palju...

    13. november 2009 - 11:09:32 · Otselink

  • kass 14 a

    "kass, ära proovi, see funkab "

    Proovisin - Sinu variant tõesti funkab!

    13. november 2009 - 11:18:39 · Otselink

  • Suusatajaga on lahe :)

    13. november 2009 - 13:51:24 · Otselink

  • Tegelikult pidin lisama, et kas scooteril hakkasid kohe näpud sügelema või tundsid sa teema algataja lausetes end puudutatuna?

    13. november 2009 - 13:54:21 · Otselink

  • Scooter 14 a

    Ei sügele kuskilt... vaatasin bännereid ja avaldasin arvamust, et lõpptulemus võiks veel parem olla. Kui nüüd teema algataja lauseid ka korralikult lugeda, siis tõesti tekib küsimus "kes selle (nt: Trainee ja Lastwork) eest oli nõus raha maksma?".

    13. november 2009 - 14:09:27 · Otselink

  • yod 14 a

    Nja see Lastwork suht vastuoluline bänner hetkel vaadates võibolla tõesti, valmis see oma 3 aastat tagasi, kuna laptopid.ee'l sel hetkel mingit suuremat oma identiteeti polnud ja tuttavale tasuta tehtud sai, kasutasin veidi julgemat lähenemist. Klikkide poolest väga normaalne tulemus siiski.

    Fontide kohapealt niipalju, et paljudel juhtudel on font paika pandud firma enda poolt - et hoida ühtset stiili. Sel hetkel oli Tele2'e poolt siis Trebuchet määratud(vähemalt meie agentuur kasutas seda). Kuigi ma ei kujuta ette, mis Trebuchet'i vastu olla saab, sama hästi võiks Verdanat ja Arial'i maha teha imo.

    13. november 2009 - 15:15:10 · Otselink

  • Scooter 14 a

    Pole Trebuchet vastu midagi, kuid antud juhul on valikuvõimalus ikka suht piiritu. See pole ju HTML'i tegemine, et süsteemifonti kasutama peaks.

    13. november 2009 - 17:08:45 · Otselink

  • Ooker 14 a

    Mida sa seal ikka valid, kui öeldakse selge sõnaga, et pane trebuchetti.
    Aga su neli punkti olid juba palju paremad, selle asemel, et lihtsalt öelda - jama.

    13. november 2009 - 20:29:58 · Otselink

  • yod 14 a

    Väike update. Lisan mõned bännerid mis hiljuti teinud olen(+mõned vanemad). Hinnakirja täpsustuseks veel niipalju, et hind ei sõltu bänneri suurusest(LAIUSxKÕRGUS) vaid siiski bänneri sisust(efektid, kujundus...).

    1. Bänneri hind 690.- sama bänneri tegemine uude mõõtu: 350.-
    http://www.lrstudio.eu/banners/tuningparts3/
    http://www.lrstudio.eu/banners/j6ulueri_kalendri_tutvustus/
    http://www.lrstudio.eu/banners/refocuse/
    http://www.lrstudio.eu/banners/enjoycarhire/

    2. Bänneri hind 950.- sama bänneri tegemine uude mõõtu: 400.-
    http://www.lrstudio.eu/banners/E24_majandusreporter/
    http://www.lrstudio.eu/banners/elu24_j6ulumees/
    http://www.lrstudio.eu/banners/tigutorn/
    http://www.lrstudio.eu/banners/madonna_countdown/

    3. Bänneri hind 1490.- sama bänneri tegemine uude mõõtu: 500.-
    http://www.lrstudio.eu/banners/bhc/
    http://www.lrstudio.eu/banners/j6ulueri_retsept/
    http://www.lrstudio.eu/banners/j6ulueri_v6istlused/

    5. Bänneri hind 2950.- sama bänneri tegemine uude mõõtu: 575.-
    http://www.lrstudio.eu/banners/j6ulueri_kalender/

    20. detsember 2009 - 17:45:27 · Otselink

  • m703324 14 a

    see tuulega banner on hea ka sellepärast et fotod on head (vaevalt et siuke pildistamine on hinna sees). mul muide terve shoot kusagil raw'na alles (kus on kindlasti põnevamaid pilte kui need mis käiku läksid). lõbus shoot oli :)

    20. detsember 2009 - 22:22:09 · Otselink

  • yod 14 a

    Väga tasemel pildid on need tõesti m703-324 :P Ma neid kõige paremaid ei julgenud üles pannagi, väikse teas'i pidin sisse jätma :)

    21. detsember 2009 - 03:41:10 · Otselink

  • yod 14 a

    Update 3. Isegi lihtsamad mouse overid tõmbavad kergesti kasutaja tähelepanu, üritan neid ka võimalikult palju kasutada.

    1. Bänneri hind 690.- sama bänneri tegemine uude mõõtu: 350.-
    http://www.lrstudio.eu/banners/jcdecaux/ Mouse over: värvi muutus
    http://www.lrstudio.eu/banners/sudoku/ Mouse over: värvi muutus

    2. Bänneri hind 950.- sama bänneri tegemine uude mõõtu: 400.-
    http://www.lrstudio.eu/banners/t88kuulutus_projektijuht/
    http://www.lrstudio.eu/banners/pmkaart/ - Mustal taustal kuna läks tumeda taustaga keskkonda. Mouse over: jelly+kompass.
    http://www.lrstudio.eu/banners/jalkapiletid/ Mouse over: värvi muutus

    3. Bänneri hind 1490.- sama bänneri tegemine uude mõõtu: 500.-
    http://www.lrstudio.eu/banners/infojatehnoloogia_1/ - Mouse over: Logo jump
    http://www.lrstudio.eu/banners/infojatehnoloogia_2/ - Mouse over: Logo jump
    http://www.lrstudio.eu/banners/vancouver2010_1/ - Mouse over: Härmatise efekt
    http://www.lrstudio.eu/banners/vancouver2010_2/ - Mouse over: Härmatise efekt

    28. jaanuar 2010 - 05:27:02 · Otselink

  • efera 14 a

    noh, ainult maitsemeel ja kompa veel ja siis ongi olemas.

    09. veebruar 2010 - 12:52:08 · Otselink

  • yod 14 a

    "noh, ainult maitsemeel ja kompa veel ja siis ongi olemas. "

    huh`?

    09. veebruar 2010 - 22:06:55 · Otselink

  • wuzz 14 a

    õnneks hakkab selliste bännerite aeg varsti ümber ka saama

    09. veebruar 2010 - 23:42:32 · Otselink

  • Päris tore, et tegin mousoveri sest see "tõmbab kasutajate tähelepanu". Eem.. jah aga ainult sisi kui nad ju mouseoverdavad eksju :) Muul ajal on need bännerid üsna hallid hiirekesed nurgas. Kas mitte bänneri point ei ole esmajoones pilkude püüdmine, seejärel kliki püüdmine? või?

    10. veebruar 2010 - 11:01:00 · Otselink

  • morca† 14 a

    bännerite tähelepanemises (suurel osal inimestel mu teada bänneripimedus) mängib olulist rolli ka selle asukoht. nt uudiseid lugedes sellisd bännerid, mis asuvad artiklite vahel, hakkavad päris hästi silma. nt äripäevas see asi hästi lahendatud. teised bännerid, mis asuvad külgedel või headeris, neid eriti tähele ei panegi. kusjuures äripäeva headeris veel isegi paneb bännerit tähele, delfis aga seevastu mitte :)

    10. veebruar 2010 - 11:38:09 · Otselink

  • morca† 14 a

    ja sellised bännerid, mis jõuga peale surutakse, sellised bännerid hakkavad ka silma, aga ajavad ka jubedalt närvi :)

    äripäevas üks praegu jookseb nn tiivuliste inimestega. ja väljamaa saitidel palju selliseid bännereid, millest edasi pääsemiseks pead asja enne sulgema ja siis saad omi asju edais teha (äripäevas kah seda vahest tähele pannud)

    10. veebruar 2010 - 11:41:01 · Otselink

  • yod 14 a

    "õnneks hakkab selliste bännerite aeg varsti ümber ka saama "

    julgen kahelda, kõik ei ole nii rikkad nagu google, et võivad ainult teksti reklaamide peal elada...

    10. veebruar 2010 - 13:59:07 · Otselink

  • see aeg ei saa enne läbi, kuni tellijad ei hakka aru saama, et bannerid pole ainus viis oma asja reklaamimiseks ja bannerid ei tööta :P

    10. veebruar 2010 - 14:08:56 · Otselink

  • nuh bannerid töötavad tegelikult ikka, lihtsalt veidi vaeva peab nägema. Iga asja jaoks oma aeg koht jne ... Sama loogikaga võiks öelda, et ei tööta ka tv reklaamid või välireklaamid vmv, sest toimub ju sama, inimesed pmst väldivad reklaami niipalju kui võimalik teadlikult, sellele vaatamata murrab osa reklaamist inimese teadvusesse-alateadvusesse läbi ... kõik ikkagi sõltub kampaania läbimõeldusest ja teostusest.

    10. veebruar 2010 - 14:39:32 · Otselink

  • yod 14 a

    "see aeg ei saa enne läbi, kuni tellijad ei hakka aru saama, et bannerid pole ainus viis oma asja reklaamimiseks ja bannerid ei tööta :P "

    Kes väitis, et bännerid on "ainus viis oma asja reklaamimiseks"? Bänner on kõigest üks viis paljudest(tele/raadio/väli...) tarbijani jõudmiseks, eks igal neist ole oma pros and cons.

    10. veebruar 2010 - 14:46:05 · Otselink

  • Targemad kliendid kasutavad tavabännereid juba mõni aasta ainult "brand awarenessi" tõstmiseks. Muus osas paraku on teised kanalid paremad.

    10. veebruar 2010 - 14:54:21 · Otselink

  • mis on tavabanner? 468*60px vilkuv gif? nuh need hakkavad õnneks vaikselt kaduma jah.

    10. veebruar 2010 - 15:03:32 · Otselink

  • Pidasin silmas misiganes bännerit. Vä neid mis nõuavad tüütut sekkumist, et neid sulgeda. Mõõdud pole olulised. Stat näitab, et suurt tolku neist pole.
    Kusjuures eriliselt erinevad reklaamipinna omanike ja kliendi enda kogutud andmed. a'la portaal väidab 30000 klikki, samas kliendi poolel nähakse ca 10% sellest ainult. tundub, et kaasajal on niö bänneri müügi õigustamiseks asutud andmeid veidi väänama :)

    10. veebruar 2010 - 16:02:50 · Otselink

  • vaata banner on nagu poster, sõltub kuhu se kleepida, palju kleepida jne... Kui banner on huvitav ja viib õigesse kohta siis ta töötab. Ma võin kõik Tallinna prügikastid täis kleepida oma poe reklaami ja palju neist inimestest kes seda näevad minu poodi sisse astuvad? Banneri klikkide lugemine on sama nonsens. Esiteks loeb info, mis on banneril ja teiseks kuidas sait haakub sihtrühmaga. Kui ma müün luksusautosid ja minu "delfi" banner toob salongi 50 inimest kellest 1 ostab auto, siis tõenäoliselt on juba ära tasunud paremini kui TV reklaam ja nagu TV reklaami puhul neist 50 vahest mõni ostab ka hiljem kuna "kontakt" on olemas, asi meeldis aga hetkel käis ülejõu ("brand awareness bonus!".

    Statistika on statistika. Vaevalt et keegi laus valetab, kuigi ka seda võib juhtuda, pigem on asi selles mida ja kuidas mõõdetakse. Sellist otsevõrdlust saaks teha ainult nii, et saad referi kätte, hoiad meeles ja loed hiljem oma veebipoest ostud kokku ( seda ei tehta veel vist eestis, aga küllap varsti tuleb ). Igatahes vastupidiseid näiteid on küll, kuidas reklaam netist välja tõmmatakse ja siis müüginumbrid langevad. Suur osa meie kaasmaalasi ikkagi kulutab meeletult aega netis, varsti tehakse tv'le ära, kui juba ei ole teht.

    10. veebruar 2010 - 16:47:38 · Otselink

  • efera 14 a

    internet killib varsti televisiooni ära.. või siis kuidagi meshib. mitte et see juba ammu teada ei oleks. mul näiteks pole juba kolm aastat telekat, ja ei tunne et oleks millestki illma jäänud. elan ikka edasi ja tean mis toimub.. ainult reklaami näen siis sellevõrra vähem vast.. but i digress.

    10. veebruar 2010 - 17:19:41 · Otselink

  • PeZ 14 a

    telekanalid võiks hakata ka targeted advertisingut tegema - digitv ju annab kõik võimalused ja vaatamise statistikad jms.

    10. veebruar 2010 - 17:43:13 · Otselink

  • Ooker 14 a

    Mul ei ole midagi eriti tarka lisada, ainult see, et netibanner vs poster või tv on see väike vahe, et ma blokeerin lehtedel, mida tihedamini vaatan, bannerid lihtsalt ära. Telkust või linnapildist ma neid välja lõigata ei saa. Muidugi, seal ei ole need mul pidevalt silmanurgas kinni ka, vaatan lihtsalt mujale või vahetan kanalit. Ee... ega ma muud ei tahtnudki hetkel öelda. Kena õhtu jätku.

    10. veebruar 2010 - 17:43:14 · Otselink

  • Ooker 14 a

    "telekanalid võiks hakata ka targeted advertisingut tegema - digitv ju annab kõik võimalused ja vaatamise statistikad jms. "

    Einoh. Kui ma õhtul salaja porri vaatan ja järgmine päev kui laps multikaid jöllab, talle minu vaatamise statistika põhjal porrireklaami lastakse, on kah jama :)

    10. veebruar 2010 - 17:46:02 · Otselink

  • PeZ 14 a

    see on juba sinu mure :D mulle sobiks.

    10. veebruar 2010 - 18:14:35 · Otselink

  • "Mul ei ole midagi eriti tarka lisada, ainult see, et netibanner vs poster või tv on see väike vahe, et ma blokeerin lehtedel, mida tihedamini vaatan, bannerid lihtsalt ära. Telkust või linnapildist ma neid välja lõigata ei saa. "

    vaata telekal on pult ja puldil on nupud, st et kanalit vahetada, st kui reklaam tuleb, või saade on jama ... aga toast välja ära mine, või siis ainult silmad kinni ,,,,

    10. veebruar 2010 - 18:18:00 · Otselink

  • mis te norite, ilmselt teeb mees ka keerulisemaid asju, maksa aint kinni

    10. veebruar 2010 - 22:34:31 · Otselink

  • Ooker 14 a

    Friizu, loe ikka mu jutt lõpuni, ma olen oma pika elu jooksul ka teleka puldiga tutvunud.
    Tahtsin öelda, et bannerid panen ma kinni ja asi mutt, probleem lahendatud, pole olemas. Telereklaami ajal peabki muuga tegelema või muud asja vaatama. No mitte et ma nii paaniliselt neid nüüd väldin, aga juhul kui, eks.

    11. veebruar 2010 - 08:19:58 · Otselink

  • ma olin meelega arooniline, koomika on selles, et tv'sse reklaami ostes räägitakse sulle ka statistikast ja palju inimesi seda või teist saadet vaatab, palju neist reklaami ära klõpsib ei tea, võibolla me oleme erandid? Tigi Tv peaks tehniliselt võimaldama ka ju reklaami statistikat teha, ehk seegi tuleb (statistika palju üks reklaam reaalselt kuhugi telepurki jõudis ja ka seda, kui paljudesse erinevatesse)? Samas võib telekas alati mängida ka nii, et ma seda ei vaata, netiga on ses mõttes lihtsam, et saab ikkagi klikke jälgida (asi seegi?).

    Ja kui tigi tv jõuab reklaamide statistika mõõtmiseni on ka võimalik reklaamide blokimine tv'st : ) ... päh ma olen ajast ees :D, teoreetiliselt oleks juba hetkel võimalik tigiboxi abil reklaame blockida ja küllap on ka inimesi kes sellise tehnilise lahenduse kallal vaeva näevad.

    11. veebruar 2010 - 19:23:51 · Otselink

  • tfr 14 a

    "Sellist otsevõrdlust saaks teha ainult nii, et saad referi kätte, hoiad meeles ja loed hiljem oma veebipoest ostud kokku ( seda ei tehta veel vist eestis, aga küllap varsti tuleb ). "

    Mina teen omal sellist trackingut. Eelmine aasta sai päris kõvasti katsetatud erinevaid bänneripindu, tulemus - aasta peale 1 bännerite külge trackitud ost, see ka kampaaniatoode, kus kate olematu oli :)

    12. veebruar 2010 - 03:02:51 · Otselink

  • Ooker 14 a

    See on väga huvitav. Kas tahaksid või saaksid mingit üldist mahtu või suhet välja tuua? Et kas kokku osteti üldse 2 asja ja 1 läbi bänneri või osteti kokku 2000 ja 1 läbi banneri? Ja võibolla seda ka, et mis kaubagrupiga on tegu? Kas Hummerite või hiiremattidega?

    12. veebruar 2010 - 09:47:06 · Otselink

eelmine