Tallink otsib veebidisainerit

  • AS Tallink Grupp reklaamiosakonnas saab tööd

    Web Designer

    Töö kirjeldus
    • Online kampaaniate kujundamine ja korraldamine (flash animatsioonid, epostitused, veebibännerid, sisulehed)
    • kampaaniate järelanalüüs
    • Tallinki kodulehtede visuaalse kontseptsiooni arendamises osalemine
    • erinevate keskkondade UI arendamine

    Nõudmised kandidaadile
    • heal tasemel oskus kasutada programme Photoshop, Flash, Illustrator, DreamWeaver, Acrobat
    • CSS, HTML, XHTML, Javascript, Actionscript
    • võimalus viibida välislähetustel
    • inglise keele oskus heal tasemel

    Kasuks tulevad
    • teadmised PHP-st ja AJAX põhimõtetest
    • teadmised Microsoft CMS-st
    • kogemus Google Analyticsiga
    • arusaam kasutajaliidestest ning oskus neid luua

    Ettevõte pakub
    • nooruslikku ja meeldivat töökollektiivi
    • huvitavat ja vaheldusrikast tööd rahvusvahelises ettevõttes
    • koolitusi
    • arenemis- ja karjäärivõimalusi
    • firmas kehtivaid soodustusi

    tallink.ee

    12. juuni 2008 - 08:19:14 · Otselink

  • Kui web designer peab teadma CSS, HTML, XHTML, Javascript, Actionscript, PHP, AJAX jne, siis mida peab teadma Tallink Gruppis töötav programmeerija?

    14. juuni 2008 - 10:37:38 · Otselink

  • tfr 15 a

    Ja kas kampaaniate järelanalüüs ei peaks käima mitte turundusinimeste kapsaaeda?

    15. juuni 2008 - 12:00:26 · Otselink

  • Saage üle, otsitakse inimest kes seda kõike valdab või kes soovib selliste asjadega tegeleda. Töökuulutus ei ole seadus, et selle tõlgendamisega niipalju peaks tegelema või kui valelel kuulutusele reageerid, siis ei järgne sanktsioonigi. Kui ikka tekst räigelt käib vastu, siis te lihtsalt ei sobi profiiliga, eeldada, et kõik töökuulutused peaks just sulle sobima on natuke overkill.

    Võtaks siin threadis cvonline ja miljon muud portaali cv-de kaupa läbi ja näitaks maailmale mismoodi käib õigesti? Millegipärast tundub mulle, et paljudel aladel käib asi lihtsamalt: "Tahad tööd teha?", "Jah", "Ok, alustame kohe, tee sellised ja sellised asjad täna ära."

    Ma olen ise töötanud vähemalt viiel või kuuel erineval erialal, erinevates tingimustes, aga selline bitchimine nagu progemise ja disainivaldkonna inimeste suust välja voolab on küll päris naljakas alati lugeda. Sageli lasen ennast fleimi sulanduda ja viskan puid lõkkesse, et huumor pikem oleks.

    16. juuni 2008 - 09:54:43 · Otselink

  • hihihi tere hommikust ka

    16. juuni 2008 - 09:56:51 · Otselink

  • .

    16. juuni 2008 - 12:01:42 · Otselink

  • jüri 15 a

    Tegelikult on ju elementaarne, et veebikujundaja vähemalt on kuulnud sellest, mis on css, ajax, php jne. Hea kui omab lisaks mingit praktilist kogemust nendega. Selleks et head veebi kujundda, peab olema hea arusaam veebi tehnilise funktsionaalsuse võimalulstest ja valikutest. Kui ma ise oleks tööandja, siis ma vist ei võtaks küll tööle veebikujundajat, kellel puudub arusaam css & html-ist.

    Veebikampaaniate kujundamisel võiks teada ja lisaks huvi tunda, mis on veebiturundus ja mida tegelikult bännerite ja kampaaniatega saavutama peab jms. Sageli tuleb kujundajal endal ka kõikvõimalikke reklaamikontseptsioone pakkuda jne.

    Selle asemel, et hädaldada, võta üks õhtu vabaks ja tee asi selgemaks. Saad kirjutada ka CV-sse, et omad teadmisi AJAXist ja võid arendajatega suitsupausil kaasa rääkida :P

    Halba see kindlasti veebikujundaja karjäärile ei tee.

    16. juuni 2008 - 12:43:01 · Otselink

  • ints† 15 a

    mina tunnen küll rõõmu kui keegi töökuulutuse teemasid kommenteerib. Vastasel juhul ei olegi midagi lugeda. Väga hea/halb nr 394 on minu jaoks selline teema, kus just perverseid pilte vaadata väga ei viitsi. Millegi muu üle ei ole ju nokkida, kui muid teemasid keegi midagi ei postitagi?

    16. juuni 2008 - 12:48:09 · Otselink

  • cYr ütles kõik ära juba, mina rõõmustan ka asjalikke kommide üle. Kas siis töökuulutuste või muudes teemades ... Kui keegi oskab on vaba ja suudab üheks pävaks "lipsu kaela siduda" siis minge tööle ...

    16. juuni 2008 - 15:30:06 · Otselink

  • Oleks hea küll kui Tallink endale hea veebispetsialisti saaks, praegu on sobiva reisi vailimine ikka paras peavalu (sõidugraafikud, auto, kajuti, reisijapileti hinnad kõik laiali) Ja mõelgu selle peale ka, et reisija peab selle sama jama ka konkurentide lehel läbi käima, et soodsaimat lahendust leida.

    25. juuni 2008 - 14:42:58 · Otselink