küsimus targematele

  • Säärane küsimus siis, klient tahaks flashis midagi taolist nagu
    http://www.alessi.com/alessiwatches/
    Palju taoline lehekülg orienteeruvalt maksta võiks eestis?
    Asi selles, et pole kunagi 100% ainult flashi peal lehte teinud, sellest ka taoline hinnateadmatus...

    25. oktoober 2006 - 14:00:55 · Otselink

  • Lars 17 a

    aga küsi firmadest hinnapakkumisi, kindlasti mõni loll võtab vaevaks vastata :)

    25. oktoober 2006 - 15:00:05 · Otselink

  • ma arvan et saja kilo eest saad raudselt sellise

    25. oktoober 2006 - 15:30:55 · Otselink

  • Ooker 17 a

    ma arvan, et vähemalt kolm korda odavamalt saab ka

    25. oktoober 2006 - 15:50:45 · Otselink

  • ... selles veebis on üsna hea fotomaterjal. Erinevalt klientide seas levinud arvamusest ei "saa selliseid pilte internetist" ega kasva sihukesed fotod iseenesest veebi sisse. Päriselt pildistada oskajad tahavad aga muidugi päriselt raha ka saada.

    25. oktoober 2006 - 16:00:10 · Otselink

  • Allar 17 a

    flashikasutus on seal lihtne. sisu on suht palju.
    kui sisuhallatavat flashi tahad, siis läheb kalliks - alla 20k vist ei saa.

    ja pildid sinna otsa, vaevalt, et sa häid sobivaid pilte kuskilt tasuta leiad.

    26. oktoober 2006 - 11:06:34 · Otselink

  • tonal† 17 a

    ütleks, et flashi osa on suht minimaalne seal. kuid selle puhul saab rääkida ühtsest stiilist ja kujundusest. sellel oma hind.
    20k on siis koos kõigi maksudega? tegijale nii 10 puhtalt kätte? pildimaterjali olemasolu korral, puhtalt flashi tehniline teostus.. pakun, et saab küll alla.

    alessi shops on flashist väljas ja suhteliselt lapitekk.
    selle saaks ka flashi sisse tuua. siis küll alla 20k ei õnnestu.

    26. oktoober 2006 - 14:56:24 · Otselink

  • tajo 17 a

    kui firmast tellida 20 eest, siis ei saa reaalne tegija küll 10t kätte :)

    26. oktoober 2006 - 20:42:21 · Otselink

  • kui sa võtad 20k palgafondiks , siis 11k kätte, eeldusel, et sa selle ka kuuga valmis teed

    26. oktoober 2006 - 20:50:09 · Otselink

  • tajo 17 a

    jajaa. palgafondist jah ikka.

    26. oktoober 2006 - 21:55:15 · Otselink

  • no kui vinku viinerid kenasti olemas siis pole ju keerukas teha, aga kui vinkud on halvaks läinud siis 20k küll teha ei tahaks

    26. oktoober 2006 - 22:04:14 · Otselink

  • tonal† 17 a

    oletan, et vabakutselisi flashi tegijaid eestis piisavalt, kes sellises mahus 10K kätte asja võiksid 2-3 nädalaga valmis teha.
    seal pole midagi keerulist, ühe inimese töö.

    27. oktoober 2006 - 01:08:56 · Otselink

  • tutvusta mind vähemalt 10 sellise vabakutselisega ja ma annan nende realiseeritud projektidelt 30% sulle. Kui kümmet ei leia , siis ehk vähemalt ühe otsid välja?

    27. oktoober 2006 - 08:31:02 · Otselink

  • Silas† 17 a

    "tutvusta mind vähemalt 10 sellise vabakutselisega ja ma annan nende realiseeritud projektidelt 30% sulle. Kui kümmet ei leia , siis ehk vähemalt ühe otsid välja? "

    Sai ka selliseid otsitud, kaks kuud kammimist ja 4 täiskohaga Flashimeistrit on nüüd olemas ning töötamas. Milles probleem ma ei saa aru?

    tagasi sai lükatud kordades rohkem "proffe" kes siis olid poolprofid või kujutasid ette, et on maailmanabad ning peaksid teenima pea samapalju kui Bill Gates :)

    27. oktoober 2006 - 09:00:30 · Otselink

  • ja nelja kuuga leiaks ka raudselt midagi :) aga nii plaksust kes kohe asja ette võtaks on raskem leida ja poolprofist ei ole vist kasu eriti, kipuvad alt vedama, kui kuul kokku jookseb .

    Ja sinu kaudu 4 profi töö vist ei ole enam nii odav :D

    27. oktoober 2006 - 09:33:19 · Otselink

  • tonal† 17 a

    "aga nii plaksust kes kohe asja ette võtaks on raskem leida ja poolprofist ei ole vist kasu eriti, kipuvad alt vedama, kui kuul kokku jookseb . Ja sinu kaudu 4 profi töö vist ei ole enam nii odav :D "

    sa profiks pead seda, kes ametlikult töötab kuupalgaga?
    ei ole ma kohanud seni töölepingut, kus mul oleks tööväliselt keelatud midagi teha.
    ja ega need flashi tõsisemad projektid niiväga plaksust ei lähe käima ka. mul on hetkel kolm eelfaasis asja, mis tean, et materjal on ettevalmistamisel ja kuu-kahe jooksul asjad laekuvad.

    teine asi on usaldus ja motivatsioon.
    ega ikka suvalisele kuule-tee-midagi-lahedat-küll-ma-maksan tüübi peale pole mõtet reageerida.
    aja jooksul kujunevad kindlad partnerid, kellega on meeldiv koos töötada.
    eestis on tasemel flashi tegijaid, tase kogu aeg tõuseb, tegijaid tuleb juurde.

    27. oktoober 2006 - 11:39:21 · Otselink

  • Silas† 17 a

    "Ja sinu kaudu 4 profi töö vist ei ole enam nii odav :D "

    Võid selles üllatuda muide ;)

    27. oktoober 2006 - 13:20:16 · Otselink

  • "sa profiks pead seda, kes ametlikult töötab kuupalgaga? ei ole ma kohanud seni töölepingut, kus mul oleks tööväliselt keelatud midagi teha. ja ega need flashi tõsisemad projektid niiväga plaksust ei lähe käima ka."

    irw, Tonal just räägid, et freelanceri saab lõtva ja kiirelt ja nüüd väidad , et plaksust ei lähe, usaldust ja motivatsiooni ei ole jne.

    proff on see kes oma tööd oskab ei ole minuasi kas ta teeb seda raha, seksi või porgandite eest ja millisel ajal ta seda teeb ei ole ka oluline, kui tulemus deliverdatakse kokkulepitud ajaks

    lihtsalt tulemus on tunduvalt parem alati, kui niisama asjahuvilisel konkreetses ajakavas, kuigi vahest võib leppida ka sitema tulemusega peaasi , et ajakavaspüsiks

    27. oktoober 2006 - 18:50:06 · Otselink

  • "Võid selles üllatuda muide ;) "

    võtaksid selle saidi 4 mehega ette 20k eest?

    27. oktoober 2006 - 18:50:36 · Otselink

  • siin on nagu küsimus, et mida selle "saidi hinna" all keegi mõtleb, selle saidi tehniline flash lahendus oleks vast 10-20k ... see sait ise aga, vaalas pakkus 100k nuh, see on lambikas, aga arvestades infomahtu, fotode ja tekstide kvaliteeti, stiili .... see numer võib ka suurem olla ...

    27. oktoober 2006 - 19:30:20 · Otselink

  • Allar 17 a

    mina mõtlen saidi hinna all hinda, mida klient maksab firmale kodulehe tegemise eest. antud juhul siis selle flash lehe.

    selge see, et tehnilise töö tegijad saavad sealt vähem, pool ilmselt, sõltuvalt firmast ;)

    27. oktoober 2006 - 20:12:02 · Otselink

  • tonal† 17 a

    vaalas -- sinu ettekujutus profist on nagu litsist: igal ajal ja igas asendis.
    sa ise oled proff?

    mis väidan:
    see teostus ei ole midagi tehniliselt keerukat (flashi mõistes)
    visuaal ette valmistatud ja projektijuhil ettekujutus flashi töövoogudest olemas (tavaliselt suur tühjus), siis ümbertegemisteta saab rahulikult igal juhul paari nädalaga valmis.
    kui aga tahetakse ka visuaali, siis see on hoopis teine projekt.

    sorry, aga eesti projektijuhid on (andestage kõik te, kes niigi teavad, et ma teid hindan) -- hämmastavalt vales ametis inimesed.

    28. oktoober 2006 - 02:09:08 · Otselink

  • "vaalas -- sinu ettekujutus profist on nagu litsist: igal ajal ja igas asendis. sa ise oled proff? "

    ma ei tea kas ma olen proff, vahest õnnesub mõni asi ka tähtajaks delivrdada. Mul on omandatud erinevates koolides mitu eriala, samas tarkvaraarendus otseselt ei ole mu õpitud eriala vaid omandatud 12 aastase praktika läbi

    Ma ei kujuta ette proffi kui litsi vaid pigem inimest kellele saab loota ja kes suudab iseseisvalt esilekerkivaid tehnilisi probleeme lahendada (ilma , et ta loodaks koguaeg projektijuhi, kui jumala peale kes on ilmselgelt valel alal tööl) ning kellel on olemas hea ettekujutus asjast mida ta teeb.

    Minu kogemus ütleb, et 2 nädalaga sa ei tee seda projekti ära ka tehnilisest küljest nii, et lõpptulemus oleks sama (see t'ähendab , et see mis sinu jaoks on hoopis teine projekt oleks eelnevalt juba tehtud ja läbi mingi ime ei teki sinna ka jooksvaid muudatusi)

    28. oktoober 2006 - 13:09:56 · Otselink

  • ""tutvusta mind vähemalt 10 sellise vabakutselisega ja ma annan nende realiseeritud projektidelt 30% sulle. Kui kümmet ei leia , siis ehk vähemalt ühe otsid välja? "

    Sai ka selliseid otsitud, kaks kuud kammimist ja 4 täiskohaga Flashimeistrit on nüüd olemas ning töötamas. Milles probleem ma ei saa aru?

    tagasi sai lükatud kordades rohkem "proffe" kes siis olid poolprofid või kujutasid ette, et on maailmanabad ning peaksid teenima pea samapalju kui Bill Gates :) "

    Tohib teada, mida need 4 proffi teinud on? Huvi lihtsalt.

    28. oktoober 2006 - 19:44:07 · Otselink

  • Silas† 17 a

    "Tohib teada, mida need 4 proffi teinud on? Huvi lihtsalt."

    Peaasjalikult mänge, cd-romidel firmade presenatsioone, neist veebivariante ka jne. Kodulehti vb kõigest tükki kümmekond. Siiani ei peeta välismaailmas eriti vajalikuks kogu lehte Flashis teha. Eesti kliente on aga õnneks täpselt 0.

    vaalaskala küsimusele kas võtaksin selle ette 4 mehega 20k eest - vastuseks kindel EI. 4 meest selle lihtsa asja peale raisata on sulaselge lollus ju. Ette võtaks selle küll jah, kuid mitte 4ja mehega :)

    29. oktoober 2006 - 08:42:03 · Otselink

  • tonal† 17 a

    vaalas, mul pole vaja projektijuhti selleks, et tema käest tehnilisi asju küsida.
    projektijuhi asi on juhtida sündmuste vooge. ning suuta seda elementaarset asja, et tema ja kliendi vahel on otsused fikseeritud.
    asi on lukus.
    mitte ei tule sealt pidev ümbertegemise kõhulahtisus.
    kui seda fikseeritust ise ei suudeta saavutada, siis ärgu häbenetagu tegijat kliendiga läbirääkimisse kaasata. tunnist-paarist piisab, et nii kliendile kui iseendale pilt selgeks rääkida (ja vältida kokkuvõttes päevadesse venivat telekommukeerimist). projektijuhi töö on otsustatud asjade fikseerimine ja üksteisest sõltuvate sündmuste kuhjumise vältimine.
    näiteks see, et iga etapi alguses on just selleks tööks vajalikud materjalid ette valmistatud ja eraldatuna muust pahnast ühes kohas koos saadaval.
    tegija ei pea oma aega raiskama tööks vajalike materjalide otsimisele.
    pole mingit motivatsiooni koostööd teha projektijuhiga, kellele iga päev peab saatma memo, et meelde tuletada, mis asjad on tema poolt veel tegemata.

    ja -- mingil tasemel flashist arusaam võiks ka olla.
    mul on 2 projektijuhti, kes banneri tasemel saavad flashiga ise hakkama.
    see flashiprojekt on ühe inimese poolt alla 2 nädala ära tehtav vabalt. koos testimisega.

    29. oktoober 2006 - 09:28:39 · Otselink

  • cool siis

    29. oktoober 2006 - 12:39:57 · Otselink

  • "Peaasjalikult mänge, cd-romidel firmade presenatsioone, neist veebivariante ka jne. Kodulehti vb kõigest tükki kümmekond"

    Näha saab`?

    29. oktoober 2006 - 14:15:43 · Otselink

  • Silas† 17 a

    "Näha saab`? "

    Ikka, kohekohe topin ühe "best of" cd kokku.

    29. oktoober 2006 - 19:15:55 · Otselink

  • Ei. Mulle ei ole CDi vaja. Väitsid, et veebivariante ja kodulehti ka olemas.

    Link?

    29. oktoober 2006 - 20:24:11 · Otselink

  • Silas† 17 a

    "Ei. Mulle ei ole CDi vaja. Väitsid, et veebivariante ja kodulehti ka olemas. Link? "

    Mul ei ole vaja sulle linki anda. CD'l asjad olemas. Sama hea jutt ju.

    On olemas kodulehti (extranetid) on ka olemas veebivariante kuid need on kinnised. Seega ei saa linki anda. Tegemist ei ole tavaliste eesti klientdega kellel kogu info firma kohta avalik on. Tehtud tööd sisaldavad ka firmade finantsandmeid seega need ei tilbenda veebis. Hetkel valmimas 2 "avalikku" veebiversiooni. Tähtaeg 2 nädalat, seejärel saad oma lingi. Vanu linke ei taha postitada, Flashi areng on ka aastaga muljetavaldav olnud :)

    30. oktoober 2006 - 09:55:34 · Otselink

  • 13. november "Esitlemine" alla, palun.

    30. oktoober 2006 - 14:20:38 · Otselink

  • Silas† 17 a

    "13. november "Esitlemine" alla, palun. "

    Muig. Homme kell 8.00 Vabaduse platsil palun mind oodata sooja kohvi ning koogiga?

    Sa ei ole minule mingi käskija. Pixli esitluse alla ei ole mõtet midagi oodata, selleks läheb aastaid enne kui siin konstruktiivset kriitikat saab. Küll laga saad selle lingi oma postkasti.

    Tänan.

    30. oktoober 2006 - 15:25:57 · Otselink

  • henk 17 a

    Silas, miks nii sapine? Ma sain näiteks Zeni veebile esitlemise alt päris mitu asjalikku ettepanekut ja ka enamuses täitsa asjalikku kriitikat.

    Eks kohati ikka lahmitakse, aga igasugune kriitika on alati parem, kui niisama tühi kiitmine, millest ei teki mingit arengut.

    30. oktoober 2006 - 17:12:38 · Otselink

  • Vabandust, ma ei tahtnud paista ülbe vms. Lihtsalt tunnen huvi, mida 4 flashiproffi teevad - soovin nende töid näha.

    31. oktoober 2006 - 15:14:12 · Otselink