business V amateur
-
miggen† 20 a
wtf, hetkel (0940 @ 050223) tundub hansanet.ee veebiserver (194.204.30.67) totalissimo kustunud olevat. kas eestis pole ikka veel lõppenud hobiserverite ülalhoidmine? kas tõesti võib iga bashi esimest kümmet käsku, apache ja miski mailiserveri defconfi tundma õppinud newbie nimetada end serveri ADMINiks? kadugu amatöörlus it-businessis! oksele ajab juba.
23. veebruar 2005 - 09:44:19 · Otselink
-
wuzz 20 a
kes säästuserverit rendib see säästuserveri saab :)
23. veebruar 2005 - 09:53:26 · Otselink
-
miggen† 20 a
urr, wuzz; ei kasuta hansanetti :)
...helistas ammune klient - hetkel hansanetis - ja palus abi, sest hansaneti telefonid ei vasta ja veebisait on maas; ehk siis veebifirma puhul tähendab see mida?
...ah, btw, eile crashis taas armastatud EliOFF - mailid maas ja tavatsirkus lahti: support naeratab, admin teeb mökmök, kliendihaldur lubab jms rutiin; ignorance is bliss - hakka või matrixisse tagasi tahtma...
"säästu-" ruulib, sarnaselt "jõulu-" -le! :P
23. veebruar 2005 - 10:03:25 · Otselink
-
morris 20 a
Mis virised siin.
Anna neile aega atra seada :)23. veebruar 2005 - 10:21:31 · Otselink
-
kaups 20 a
eile hommikul oli maas paar tundi suur osa elisa "serverimajast", kaasa arvatud õnnetult meie serveripark (kolm neljast olid maas) ja paljude teiste masinad. minu teada on samas ka hansaneti server(id?), mis tõepoolest elumärki ei näita. iseenesest ping nende peale toimib.
kuna mingitel andmetel oli tegu mingisuguse "elektrikalaga", siis pole võimatu, et elektrikalaks osutus näiteks hansaneti server ise. või siis sai kalaga pihta.
23. veebruar 2005 - 10:22:12 · Otselink
-
holic† 20 a
Kaupsi postist võib siis järeldada seda, et Unineti / Elisa side taastus juba eile lõunaks ning Hansanet ei ole suutnud siiamaani (ehk siis järgmise päeva lõunaks) oma servereid töökorda seada erinevalt OKIA-st.
Vaevalt et nüüd keegi nende klientidest suurt reaalset rahalist/moraalset kahju kannatab. Pigem võiks süüdistada siiski ennast, et on valitud selline hostinguteenus, kus spetsialiste paistab nappivat. Termin "säästu" ei ole eriti asjakohane, sest Zone hinnad on samalaadsed või odavamad kuid sisaldavad ka reageerimist probleemidele.
23. veebruar 2005 - 13:47:31 · Otselink
-
miggen† 20 a
järjejutu lugu nr. 2
proovisin siis minagi TeleYks kliendiks saada...
otsisin numbri, logisin panganetti sisse, täitsin 4 lehekülge vorme, ja vajutasin viimaseks "Sõlmin lepingu" ja siis:---------------------
Not Found
The requested URL /pls/htmldb/wwv_flow.accept was not found on this server.
Oracle-HTTP-Server/1.3.28 Server at firebolt2 Port 7777
---------------------...ja support-telefon 56123123 on forever kinni. ausõna, minge muhvi, see ei ole normaalne. eesti, eesti, eesti. amatöörlus, rumalus, ignorantsus.
01. märts 2005 - 14:48:34 · Otselink
-
morris 20 a
Noh, mis vahetad siis teenusepakkujaid nagu aluspükse.
Ma olen aegade algusest ühe ettevõtte klient ning probleeme pole esinenud. Need kümne, paarikümne sendised kõneminuti vahed mind absoluutselt ei kõiguta.01. märts 2005 - 16:47:37 · Otselink
-
wuzz 20 a
morris ära kurjusta, las proovivad. lõpuks maanduvad ikka zonesse ja maksavad 10 eeku kallimat kuutasu kui säästuoperaatori juures :)
01. märts 2005 - 16:57:24 · Otselink
-
Chuck_Norris† 20 a
@miggen see, et infotelefon kinni on koguaeg näitab, et sinusuguseid suckereid on rohkem kui üks :P
aga muidu sitt lugu jahh :((
01. märts 2005 - 17:53:28 · Otselink
-
morris 20 a
Okei, ma ei kurjusta, võtan rahulikult :D
02. märts 2005 - 00:34:15 · Otselink
-
miggen† 20 a
(kuigi asi kisub fleimiks "kvaliteet vs säästu")
mulle lihtsalt meeldiks, kui mu tütar lobiseks sõbrantsidega 1.45 per minut, mitte 2.75, väike arvutus näitab, et aastane kulu oleks äkki tonnike väiksem.
kunagi oli rle sitt. asjad võivad olla muutunud. kvaliteet võib olla stabiilsem. proovimine ei maksa eriti midagi. ja tegemist ei ole siiski päris kodukootud teenusega nagu seda isetehtudserveribusiness.com onaga POINT pole üldsegi mitte tele1 või 2 või 3 vaid see, et veebinikerdajad on niiii fking saamatud ja hooletud. teleyhel teatavasti ei ole peale veebipoe mingeid müügiesindusi. ja kui see ainuke on ka katki, siis businessi nagu polekski ju? huvitav, kas nad dumbassid ise ei imesta, et keegi miskipärast ei liitu...
02. märts 2005 - 11:47:23 · Otselink
-
miggen† 20 a
minutis samast asjast juttu:
http://www.minut.ee/article.pl?sid=05/03/02/093722502. märts 2005 - 12:58:09 · Otselink
-
wuzz 20 a
ot vaalaskala saiteegi enam rle saiti vä ?
02. märts 2005 - 13:28:01 · Otselink
-
houseviking† 20 a
-
vaalaskala 20 a
ikka, aga teleyhe iseteeninduse osa ei ole meie tehtud.
02. märts 2005 - 23:19:54 · Otselink