halvimast halvim

eelmine

  • 28. detsember 2004 - 16:16:06 · Otselink

  • Kait 20 a

    no on ikka.... >:[

    28. detsember 2004 - 16:29:51 · Otselink

  • Jihad 20 a

    erikuradi

    28. detsember 2004 - 19:02:53 · Otselink

  • rain 20 a

    PeZ The Winner Is Me says:
    ma vaatan et samad stockphotod
    PeZ The Winner Is Me says:
    seal
    PeZ The Winner Is Me says:
    dfi saidil
    PeZ The Winner Is Me says:
    mis default villu omad
    igapäevvõiksollajõulud says:
    hah
    igapäevvõiksollajõulud says:
    a
    PeZ The Winner Is Me says:
    gettyimagest varastatud
    igapäevvõiksollajõulud says:
    äkki ongi villu
    PeZ The Winner Is Me says:
    vabalt võib

    28. detsember 2004 - 21:37:59 · Otselink

  • halvim

    29. detsember 2004 - 13:09:30 · Otselink

  • Lars 20 a

    see oli tõesti päris halb marke

    selliste videote ja hitleri pärast ma ei tahagi vist kunagi saksamaale reisida

    29. detsember 2004 - 14:11:29 · Otselink

  • Scooter 20 a

    Kõige heam... :)

    29. detsember 2004 - 14:29:45 · Otselink

  • wuzz 20 a

    selle dvd peaks larsile sünnipäevaks kinkima :)

    29. detsember 2004 - 15:06:43 · Otselink

  • emer 20 a

    näh, saksas on vägahea musatseen.
    mingid haiged kommireivid ei loe.

    29. detsember 2004 - 15:08:36 · Otselink

  • Lars 20 a

    emer,

    näiteks inglismaalt või prantsusmaalt oskan ma paugust nimetada vähemalt tuhandet head artisti

    saksamaalt oskan ma ex prompt nimetada kruder&dorfmeisterit, jazzanovat ja umm... hetkel kõik :)

    fakt on see, et sita tootmise suhtarvult (jah see vihje käis ka sinu kohta scooter) on saksamaa euroopa popmuusikas ikka vaieldamatu liider. mitte et ma sellega väidaks, et saksamaal ka head muuusikat ei tehtaks.

    29. detsember 2004 - 15:42:45 · Otselink

  • Kait 20 a

    scooter tegi kunagi väga head muusikat...

    29. detsember 2004 - 15:46:28 · Otselink

  • eesti vs. soome popmuusika.

    29. detsember 2004 - 15:55:07 · Otselink

  • emer 20 a

    No seda ma ütlengi et tehakse ka head musa. ja sellisele tiskole nagu marke videos sa ju kindlalt ei satuks.

    29. detsember 2004 - 17:12:09 · Otselink

  • eestlased hiilgavad sama moodi oma 99-kroonise geniaalsusega.
    läbu laulud 11 ja meie mehe 9. album

    29. detsember 2004 - 17:27:13 · Otselink

  • Lars 20 a

    eks me oleme päris pikalt saksa kultuuriruumis kah olnud, sealt see saast äkki juuri ajama hakkaski :)

    29. detsember 2004 - 17:34:31 · Otselink

  • vene ka :)

    29. detsember 2004 - 18:12:55 · Otselink

  • Sina pedekas (213-35-154-94-stl.trt.estpak.ee), kes sa spämmid pidevalt oma paska, ole hea ja lõpeta ära eks!

    A visitor to your site has left the following information in your guestbook:

    Name: Geiri
    Email: themoonlight@hotmail.com
    The visitor commented:
    ------------------------------
    M enu sucks. Preloader sucks. This site sucks.
    ------------------------------
    You can view the message at:
    http://www.bollynbooks.com

    A visitor to your site has left the following information in your guestbook:

    Name: Gerly
    Email:
    The visitor commented:
    ------------------------------
    M enu is hard to find. It took me about 5 minutes. Can you fix it?
    ------------------------------
    You can view the message at:
    http://www.bollynbooks.com

    29. detsember 2004 - 18:27:27 · Otselink

  • SUPER! :D

    29. detsember 2004 - 18:48:50 · Otselink

  • rain 20 a

    "emer, näiteks inglismaalt või prantsusmaalt oskan ma paugust nimetada vähemalt tuhandet head artisti saksamaalt oskan ma ex prompt nimetada kruder&dorfmeisterit, jazzanovat ja umm... hetkel kõik :) fakt on see, et sita tootmise suhtarvult (jah see vihje käis ka sinu kohta scooter) on saksamaa euroopa popmuusikas ikka vaieldamatu liider. mitte et ma sellega väidaks, et saksamaal ka head muuusikat ei tehtaks. "

    omaviga et nii kitsa silmaringiga oled :(((

    29. detsember 2004 - 18:58:12 · Otselink

  • rain: sinu silmaring on sama avar kui silgu silmamuna:(((

    29. detsember 2004 - 19:14:05 · Otselink

  • rain 20 a

    lõuxxxi norid?

    29. detsember 2004 - 19:44:22 · Otselink

  • pedeka käest lõuxxi vää?

    29. detsember 2004 - 20:49:51 · Otselink

  • rain 20 a

    ära ahista

    29. detsember 2004 - 21:20:02 · Otselink

  • wuzz 20 a

    df: otsi mingi tuttav elioni admin .. vaata kes see püsiühenduse kasutaja on :) ennegi üles leitud sellised kollid.

    29. detsember 2004 - 22:34:07 · Otselink

  • sajaanid 20 a

    baari-tarmo sai jõuludeks pleikkar kahe?

    29. detsember 2004 - 23:04:17 · Otselink

  • wuzz 20 a

    :)

    30. detsember 2004 - 09:59:09 · Otselink

  • 30. detsember 2004 - 11:53:07 · Otselink

  • 30. detsember 2004 - 17:20:06 · Otselink

  • Scooter 20 a

    Soccer hair

    31. detsember 2004 - 01:06:11 · Otselink

  • wuzz 20 a

    scooter ... see peaks "kõige heam" teema all olema

    31. detsember 2004 - 01:22:13 · Otselink

  • fushi 20 a

    "emer, näiteks inglismaalt või prantsusmaalt oskan ma paugust nimetada vähemalt tuhandet head artisti saksamaalt oskan ma ex prompt nimetada kruder&dorfmeisterit, jazzanovat ja umm... hetkel kõik :) fakt on see, et sita tootmise suhtarvult (jah see vihje käis ka sinu kohta scooter) on saksamaa euroopa popmuusikas ikka vaieldamatu liider. mitte et ma sellega väidaks, et saksamaal ka head muuusikat ei tehtaks. "

    Something else in regard to the Louds. "You no longer watch TV, it is TV that watches you (live)," or again: "You are no longer listening to Don't Panic, it is Don't Panic that is listening to you" - a switch from the panoptic mechanism of surveillance (Discipline and Punish [Surveiller et punir]) to a system of deterrence, in which the distinction between the passive and the active is abolished. There is no longer any imperative of submission to the model, or to the gaze "YOU are the model!" "YOU are the majority!" Such is the watershed of a hyperreal sociality, in which the real is confused with the model, as in the statistical operation, or with the medium, as in the Louds' operation. Such is the last stage of the social relation, ours, which is no longer one of persuasion (the classical age of propaganda, of ideology, of publicity, etc.) but one of deterrence: "YOU are information, you are the social, you are the event, you are involved, you have the word, etc." An about-face through which it becomes impossible to locate one instance of the model, of power, of the gaze, of the medium itself, because you are always already on the other side. No more subject, no more focal point, no more center or periphery: pure flexion or circular inflexion. No more violence or surveillance: only "information," secret virulence, chain reaction, slow implosion, and simulacra of spaces in which the effect of the real again comes into play.

    31. detsember 2004 - 05:13:44 · Otselink

  • 31. detsember 2004 - 17:08:08 · Otselink

  • e-mail

    isiklikku serverit pole muretsenud. siiski, et kus saaks tasuta e-maili: marek@miski.lõpp - ma ei mõtle neid mail.com, gmail'e ja hot'e. vaid selliseid teistsuguseid.

    marek 31.Detsember.2004 - 8 minutit vana

    31. detsember 2004 - 17:26:57 · Otselink

  • 01. jaanuar 2005 - 21:04:04 · Otselink

  • tonal† 20 a

    totaalselt nõus.
    selle aasta seni suurim pang.

    02. jaanuar 2005 - 00:00:25 · Otselink

  • cosmico 20 a

    neti.ee on pang tõesti ... loodame et enam hullemaks ei lähe. :)

    02. jaanuar 2005 - 00:19:01 · Otselink

  • wuzz 20 a

    uuel aastal uue hooga alustame vana looga :)

    02. jaanuar 2005 - 01:31:38 · Otselink

  • ei tea neti.eele oli ju reklaam nagu ainuke sissetuleku allikas ja enam neil sedagi pole, njah ja siukse disaini pärast hakkan juba mõtlema et uus homepage vaja muretseda...

    uue aastal alustan mina uue home´iga....

    02. jaanuar 2005 - 02:11:21 · Otselink

  • fushi 20 a

    norm.... keep it real....

    02. jaanuar 2005 - 03:09:32 · Otselink

  • fushi 20 a

    Advertising, therefore, like information: destroyer of intensities, accelerator of inertia. See how all the artifices of meaning and of nonmeaning are repeated in it with lassitude, like all the procedures, all the mechanisms of the language of communication (the function of contact: you understand me? Are you looking at me? It will speak! - the referential function, the poetic function even, the allusion, the irony, the game of words, the unconscious), how all of that is staged exactly like sex in pornography, that is to say without any faith, with the same tired obscenity. That is why, now, it is useless to analyze advertising as language, because something else is happening there: a doubling of language (and also of images), to which neither linguistics nor semiology correspond, because they function on the veritable operation of meaning, without the slightest suspicion of this caricatural exorbitance of all the functions of language, this opening onto an immense field of the mockery of signs, "consumed" as one says in their mockery, for their mockery and the collective spectacle of their game without stakes - just as porno is a hypertrophied fiction of sex consumed in its mockery, for its mockery, a collective spectacle of the inanity of sex in its baroque assumption (it was the baroque that invented this triumphal mockery of stucco, fixing the disappearance of the religious in the orgasm of statues).

    Where is the golden age of the advertising project? The exaltation of an object by an image, the exaltation of buying and of consumption through the sumptuary spending of advertising? Whatever the subjugation of publicity to the management of capital (but this aspect of the question - that of the social and economic impact of publicity - always remains unresolved and fundamentally insoluble), it always had more than a subjugated function, it was a mirror held out to the universe of political economy and of the commodity, it was for a moment their glorious imaginary, that of a torn-up world, but an expanding one. But the universe of the commodity is no longer this one: it is a world both saturated and in involution. In one blow, it lost both its triumphal imaginary, and, from the mirror stage, it passed in some sense to the stage of mourning.

    There is no longer a staging of the commodity: there is only its obscene and empty form. And advertising is the illustration of this saturated and empty form.

    02. jaanuar 2005 - 03:53:19 · Otselink

  • Scooter 20 a

    :(

    02. jaanuar 2005 - 18:16:03 · Otselink

  • kurb värk, see, et ee.www.ee muutus tasuliseks.

    02. jaanuar 2005 - 20:02:02 · Otselink

  • pent† 20 a

    noovõi good... that's it :(

    03. jaanuar 2005 - 02:21:41 · Otselink

  • jüri 20 a

    eiei, see peaks kõige heam teema all olema :)

    03. jaanuar 2005 - 03:33:42 · Otselink

  • Laupäeva öösel süütas Paides Jõe tänaval end põlema 57aastane Leili. Naine sai raskeid põletushaavu ja suri eile Järvamaa Haiglas.

    Kuma raadio andmetel läks naine öösel kella kolme paiku tänavale, kallas ennast bensiiniga üle ja süütas põlema.

    03. jaanuar 2005 - 10:04:15 · Otselink

  • wuzz 20 a

    duke nukem?

    03. jaanuar 2005 - 10:41:42 · Otselink

  • Scooter 20 a

    Helsingis algas Soome tugevaim turniir Ballmasters Open, mis kuulub ka MK süsteemi.
    Kohalik sportlane Raimo Heino viskas kahes esimeses voorus 300 punkti ja juhtis kindlalt võistlust. Nii fantastiline algus mõjus aga halvasti mehe südamele ja mees sai raja peal infarkti. Alles kohaletulnud kiirabi suutis mehe elustada.

    03. jaanuar 2005 - 12:16:37 · Otselink

  • Tiblu† 20 a

    Eesti aastahitt on Nexuselt, kas enam sitemaks saavad asjad minna?

    03. jaanuar 2005 - 14:44:37 · Otselink

  • 03. jaanuar 2005 - 15:46:29 · Otselink

  • Scooter 20 a

    :-/

    03. jaanuar 2005 - 19:28:13 · Otselink

eelmine