LOGO konkurss
- 1
- 2
-
maius† 22 a
Plaadiparadiis kuulutab välja konkursi logole.
Nagu näha on foorumites analoogseid konkursse tehtud ja tuleb välja, et kasutajatel tihti palju häid ning huvitavaid ideid. Selleks avasimegi konkursi ajaks vastava teema foorumisse, kus huvilised saavad oma töid ning kavandeid esitleda ning teiste omasid arvustada.
Plaadiparadiis.ee vajaks uut ja värsket logo.Plaadiparadiis müüb keraamilisi plaate ( www.plaadiparadiis.ee - vana leht ja logo )
Tingimused:
1. Logo peab olema
· kasutatav kindlasti must-valgena, võib olla kasutatav ka värvilisena
· kasutatav erinevatel kandjatel (paberil, Internetis, videol jm)
2. Üks autor tohib esitada kuni 5 kavandit.
3. Logode kavandid palume saata mailile rando@bma.ee
( .gif, .tif, .jpg või .bmp laienditega.)
4. Tööde esitamise tähtaeg on 12. detsember, 2003.Auhinnaks on 1500 krooni, mille saab võistluse korraldajale enim meeldinud logo autor.
Võitnud töö autorilt tellitakse logot sisaldavate trükiste kavandid,
mille kohta sõlmitakse eraldi leping.Head pusimist!
02. detsember 2003 - 18:22:51 · Otselink
-
SlumdogMilli† 22 a
ää küll plaadiparadiis, aga kas logo peaks olema ultramoodne või vanaaegne või lihtsalt tänapäevane, kas logo peaks sisaldama firmanime.....jpm. millest pole sõnagi juttu. Ühesõnaga saate variante seinast-seina millest ei pruugi mitte ükski sobida kuna tegijad lihtsalt ei tea suunitlust.
02. detsember 2003 - 18:29:57 · Otselink
-
paries 22 a
tee lihtsalt logo, mis Sulle meeldib!
02. detsember 2003 - 18:49:19 · Otselink
-
maius† 22 a
nu nagu alati jääb midagi kahesilma vehele! olgu õeldud, et logo peaks sisaldama sõna plaadiparadiis ( kas kokku v. lahku ) ülejäänud asjade kohta ei ole tingimusi ( muidugi mingit vanaaegset logo ei taha ja liiga futut kah mitte )
02. detsember 2003 - 18:59:35 · Otselink
-
vaalaskala 22 a
ja nagu ikka konkursi puhul peaks auhinnaraha välja loositama ka juhul kui saadetud cräpist sobivat ei leita?
02. detsember 2003 - 19:03:32 · Otselink
-
suppler† 22 a
et.... võiks sama asi toimuda nagu eelmise konkursi puhul.
ma paneks heameelega ennem siia et kuulda teiste soovitusi.02. detsember 2003 - 19:30:05 · Otselink
-
marko† 22 a
kuidagi kahtlane asi
02. detsember 2003 - 20:30:11 · Otselink
-
maius† 22 a
unustasin ühe asja lisada/muuta, et oleks ikka hea, kui logod oleksid värvilised!
vabandades!
02. detsember 2003 - 23:59:30 · Otselink
-
morris 22 a
ja 1500 krooni antakse siis ka välja, kuid laekunud tööde seast sobivat ei leitud?
03. detsember 2003 - 09:26:35 · Otselink
-
marko† 22 a
no võtame siis sõnad tagasi
03. detsember 2003 - 10:43:45 · Otselink
-
n† 22 a
nii see turu solkimine käib. miks peaks keegi maksma logo eest 10Kxn raha, kui selle võib ära teha itimehe vennapoeg või selle võib pooleteist tuhande krooni eest tellida "konkursi" korras kamba entusiastlike noorte käest.
bma käest tahaks küsida, kui palju see plaadiparadiis teile logo tegemise eest maksab. ma ei tea kuidas te julgete ennast mingiks meedia agentuuriks nimetada. shame on you.
03. detsember 2003 - 11:12:53 · Otselink
-
ryuvssagat† 22 a
"Plaadiparadiis kuulutab välja konkursi logole." ..- loodetavasti see tähendab, et Plaadiparadiis teab ka ikka konkursi toimumisest? Vastupidisel juhul on see küll odav "trikk".
03. detsember 2003 - 11:48:36 · Otselink
-
maius† 22 a
olgu 6eldud, et klient teab, et antud konkurss on käimas! Miks mitte anda võimalus entusiastlike noortele, kellel nii mõnedki head ideed varrukast võtta - me võime isegi õelda, et nii otsime uusi disianereid, kellele ka tulevikus tööd pakume!
jõudu ja hoidke negatiivsed hoiakud endale!
03. detsember 2003 - 13:57:34 · Otselink
-
hedi 22 a
1500 on nagu natu kasin jah logo eest
03. detsember 2003 - 14:24:15 · Otselink
-
PeZ 22 a
üks null otsa :)
03. detsember 2003 - 14:25:13 · Otselink
-
v2rv† 22 a
aga miks sa rahaküsimusele ei vasta? kas see loositakse ka siis välja, kui sobivat tööd ei laeku?
03. detsember 2003 - 14:25:57 · Otselink
-
n† 22 a
nüüd on siis vähemalt teada kelle uksetaha tuleb järgmine kord prõmmima minna, kui mõni klient küsib, et "kuidas see nii kallis on, need ja need kutid lubasid selle tonnaga ära teha!?"
no respect.
03. detsember 2003 - 14:39:10 · Otselink
-
maius† 22 a
jah, 1500 eeki loositakse ka siis välja, kui sobivat t66d ei laeku
ja kui keegi teab v. tunneb eesti maksupoliitikat siis teadku, kui makstakse mingi summa kellegile siit, siis maksab see sama firma selle eest ka veel riigile samapalju!!!! ja ärgem unustage kulusid, mis kaasnevad iga projektiga ...
03. detsember 2003 - 14:57:44 · Otselink
-
vaalaskala 22 a
just siis prõmmi, kui järjekordne klient ütleb, et mine perse djuud 10Kxn raha eest ma hakkan ise disaineriks ja saadab sulle meiliga oma wordis tehtud logo :D
03. detsember 2003 - 14:59:38 · Otselink
-
vaalaskala 22 a
samapalju sa ju ei maksa :) 33% ettevõttele mis teeb 1500 pealt 495 EEK ja ülejäänud koormatised lähevad maha juba kodaniku brutost
1000 eeku kuus on veel tulumaksuvaba kah :)
muidugi on sul täpsustamata kas 1500 on neto või brutosumma :) ühesõnaga norida võiks kuni hommikuni.
03. detsember 2003 - 15:04:48 · Otselink
-
maius† 22 a
nu mida te norite tehke need logod valmis, kui teete ja saame edasi minna
1500 eeki puhtalt kätte - OK
03. detsember 2003 - 15:12:17 · Otselink
-
Ooker 22 a
ülimalt amüsantne konversatsioon :o)
03. detsember 2003 - 16:23:13 · Otselink
-
mamza 22 a
-
Margus† 22 a
irw, mis siin imestada või maha teha, tüüpiline eesti "meedia agentuur" ju, kliendile lubatakse proffessionaalset lahendust, pigistatakse niipalju rahakest välja, kui kannatab ja siis lastakse odava raha eest kuskil mingi junn valmis visata.
03. detsember 2003 - 18:31:48 · Otselink
-
vaalaskala 22 a
no eks sa isegi vahest selliseid võtteid kasutad :)
03. detsember 2003 - 21:47:20 · Otselink
-
Margus† 22 a
siiski siiani omal jõul valmis saanud enamiku, nii hästi või halvasti kui see ka õnnestunud on, loomulikult asju (Flashi vidinaid, telereklaame jms) mis väljast võetud, aga päris siukest lähenemist pole kasutanud.
Eh, ma ka lihtsalt vist liiga kibestunud nendest firmadest, kes räägivad et 10k eest saab kodulehe ja 1k eest logo jne:P04. detsember 2003 - 09:37:20 · Otselink
-
mutor† 22 a
hehe, ei paista siia üldse töid laekuvat. Soovitus maius mine rodcoverisse, see selline suht surnud koht, aga kui logo või miski muu disaini konkurss käima läheb siis päkapikud kohe unest ärkavad ja mõnigi suht korralik töö vast välja pakutakse ....
04. detsember 2003 - 10:10:13 · Otselink
-
morris 22 a
tööd saadetakse meili peale, mitte ei panda siia
04. detsember 2003 - 10:55:22 · Otselink
-
yllar† 22 a
mis te nüüd kõik maha laidate konkursi korraldajat. tal oma strateegia kuidas võimalikult väikeste kuludega võimalikult hea tulemus saada ja samas endale kasu teenida.
kui ise ei oska(viitsi/taha) teha, siis on ju loomulik, et teenus ostetakse sisse. kui osta teenus firma käest, siis on respect ja kui teise firma disaineri käest, siis on no respect (siin pixlis on nii mõnigi disainer mõne firma palgal ju), hästi ei leia loogikat?
04. detsember 2003 - 13:11:21 · Otselink
-
suppler† 22 a
loogika seisneb kadeduses.
see sama klient oleks võinud minna teise firma juurde, seal maksnud kõva raha logo eest ja oleks ikka enamvähem samad pixli inimesed teinud selle. aga klient otsustas valida filma mis ei küsi nii suurt raha ja logo tuleb lõpuks ikka samade pixli inimeste käest.
ühel viisil teenivad pixli inimesed vähem ja see on nende jaoks ebaviisakas strateegia. mõnus üldistus sai nüüd aga loogika ju on?04. detsember 2003 - 13:31:52 · Otselink
-
yllar† 22 a
heh, see oli hea!!
04. detsember 2003 - 13:33:24 · Otselink
-
wuzz 22 a
ei, konkursi puhul saavad pixli inimesed rohkem raha kuna firmast tellides saaks oma tavalist kuupalka edasi :)
04. detsember 2003 - 13:40:18 · Otselink
-
suppler† 22 a
mmm, oleneb lepingust tegelikult.. ju... aga eks sul ole õigus jah :)
04. detsember 2003 - 13:48:06 · Otselink
-
thebear† 22 a
Lugedes siin neid arutlusi ... mida halba on siiski selles, kui firma X pakub kliendile logo mitte 10k eest firmast Y tellides, vaid korraldab konkursi, millest saavad osa võtta paljud huvilised, ja mille puhul on ka kliendil suurem valikuvõimalus? Lõppkokkuvõttes saavad ju kasu nii klient (kes saab valida) kui tegija (saab otse, ilma vahenduseta, Z krooni). Ning ka firma X saab kasu, sest teised kaks osapoolt on rahul.
04. detsember 2003 - 19:51:14 · Otselink
-
PeZ 22 a
sest selle peale arvavad kõik et logo saab Z krooni eest ning firma Y peab seletama kliendile, et miks nad ei peaks tellima firmast, kus saab logo Z/10 krooni eest :P
04. detsember 2003 - 20:04:09 · Otselink
-
vaalaskala 22 a
kellelegi ei pea midagi seletama :) selleks ongi inimestel perse, et kõik omal persel järgi proovida.
kui z/10 või (z/10)*10 logo ennast ei õigusta tuleb ta ikkagi ringi vahetada. Tõenäosus on lihtsalt suurem, et (z/10)*10 krooni küsivad tegelased on oma tegevuses rohkem suunitletud teadmistest ja koemustest ning tulemus tuleb kulutatud ressursside juures parem, kui seda on pixli kaudu konkursile töid saatvad junsud ja nende töötulemused.
alati võib juhtuda ka imesid :)
04. detsember 2003 - 21:53:05 · Otselink
-
wuzz 22 a
kõige suurem probleem konkursite ja liiga suure valikuga on valija kompetentsus logo perspektiivikust hindama. kui tuleb jälle mingi info24 konkursi võitja töö sarnane luubiga junn mis seostub korraldajale automaatselt otsinguga siis on ju paha lugu :) logost edasi peavad tulema juba järgnevad tööd, nähtud küll ja küll igasugu õudsaid jublakaid millega väga midagi peale pole hakata, lihtsam on kiirelt ja tasuta uus logo teha.
04. detsember 2003 - 23:10:25 · Otselink
-
thebear† 22 a
Need Z-id ei kandunud vist päris õigesti edasi. z/10 oleks antud juhul 150 krooni ja vaevalt et kusagilt firmast sellise rahaga saab. Ja z/10*10 on ikkagi z.
Pakun, et idee oli sul, PeZ, selles, et firmast tellides kallim ja et peab selgitama kliendile, et miks tellida firmast, kui saab juntsude käest 10x odavamalt. Paranda, kui eksin.
Samas - vaadates näiteks rodcoveri konkursse, leiab sealt ikka tõsiselt häid töid. Tõepoolest, firma, kes sulle logo teeb, annab kaasa ka legendi selle kohta, miks just see kaareke ja seal ... kuid tegelikult on kaareke siiski vaid kaareke. Kui tegemist ei ole just Elioni tüüp ettevõttega, kellel maksumus ei ole esimese kümne kriteeriumi seas, võib ju neid juntsusid kasutada küll. Mu arust.
04. detsember 2003 - 23:11:42 · Otselink
-
SlumdogMilli† 22 a
thebear: kas ikka annab legendi kaasa? okei, EMTle ehk, aga mitte plaadiparadiisile, ma mitte ei usu seda:)
04. detsember 2003 - 23:57:16 · Otselink
-
thebear† 22 a
Seega pole ju Plaadiparadiisil ka mõtet sellisest firmast tellida. Või kuidas? Sest raha läheb 10x rohkem, aga tulemus on sama, nagu juntsult tellides. Või peaaegu sama, aga põms ei ole vahe märkimisväärne. Vähemasti mitte selle klassi firma jaoks.
05. detsember 2003 - 00:29:25 · Otselink
-
PeZ 22 a
see thread teeb mind kurjaks, aga ma ei viitsi seletada, miks.
05. detsember 2003 - 00:42:40 · Otselink
-
vaalaskala 22 a
Z kandus edasi pezi postist tegelt :) seal oli z võetud algväärtuseks , aga mõte jääb ka teiste numbritega samaks :)
üldiselt võib logosi tellida ka autolammutustöökojast :) Kui sealt saab hea logo ja stiiliraamatu, siis on väga hästi läinud.
julge hundi rind on rasvane ja jänesed shampi ei joo.
05. detsember 2003 - 01:16:21 · Otselink
-
thebear† 22 a
Majanduslikult mõteldes on arukam pigem kulutada ca 2000 krooni selleks, et saada suur hulk logokavandeid, millede seas võib olla ka täpselt see, mida otsitakse, kui et kulutada 5-10x rohkem selleks, et tellida kavand spetsfirmast.
Jah, ka mina olen suhtumise "tellin veebi vennapojalt" ning "õpilane, teen veebe 500 eeku tükk, portfoolios seesama leht" vastane, kuid logode juures ei võtaks ma sama seisukohta. Rodcoveris on mitmeid häid tegijaid erinevate konkursside juures. Kui mitte muud, saab selle paari tuhande eest palju ideid.
info24 logodest väljavalitud variant oli muidugi jube (sorry guys), samas oli teiste poolt pakutud variantide seas ka mitmeid väga kenasid logosid. Eks paljuski seisab asi ka ülesandepüstituse taga, st kui firma tahab oma kliendile saada logo konkursi korras, peab ta suutma kliendi soovid (eeldusel, et klient neist teadlik on, mis muidugi haruldane) väga hästi edasi anda, või siis ise ülesande püstitama, ja piisavalt selgelt, et ka "juntsud" sellest aru saaks.
05. detsember 2003 - 02:17:11 · Otselink
-
vaalaskala 22 a
ilu on vaataja silmades ja kulutatud raha väärtust mõõdab see kes selle raha kulutab.
05. detsember 2003 - 02:28:06 · Otselink
-
wuzz 22 a
PeZ tõsta siit otseselt konkursiga mitteseotud postid eraldi teema alla. Hirmutame muidu järgmised konkursi tegijad ära :)
05. detsember 2003 - 09:29:01 · Otselink
-
SlumdogMilli† 22 a
võimalik, irww
aga loodaks edaspidi just prof. lähenemist ka konkursi korraldajalt. Praegu on umbes nii läinud, et näh selline jupp tuleks teha ja siin on x raha. Pärast alles hakkab riburada ilmuma suunad mida peaks järgima ja kui teha konkurss, siis ikka avalik. Ei viitsi tõesti kuhugi mutiauku midagi saatma hakata, pärast ei saa isegi teada mis edasi sai.
05. detsember 2003 - 09:42:34 · Otselink
-
morris 22 a
Kvaliteedi vahe on automaatselt sees, kui tellida 1500 krooni eest antud konkurssi näol. Selle raha eest saab ainult ühe faili, kus sees on mingi graafiline lärakas ja kui veab siis ka värvikoodid - ei midagi muud. Mis kasu on firmal sellise faili olemasolust? Logo peab ju kuskil kasutama, vaja on firmablankette, ümbrikke, visiitkaarte, valgusreklaami, dokumentide kaaned ja 100 muud promovahendit - osad neist on kindlasti firmale olulised asjad. Nüüd kui antud firma on õnnelikult 1500 krooni eest omandanud selle laheda faili, avastavad nad, et vaja oleks siiski ka näiteks blankette, visiitkaarte ja muud kraami. Logoga fail saadetakse heas usus trükikotta sõnadega "tehke meile midagi". Trükikoda paneb mõnusalt oma kujunduse hinna juurde (mis kokkuvõtte nii väga odav ei olegi), maksavad trükitud kraami eest tavakliendi hinnaga (disainibüroodel on tavaliselt trükikodades sõbrahind). Antud protsessis läheb kindlasti mingis etapis kaduma blankettide, visiitkaartide jms vaheline "consistency" st. kogu firmagraafika kvaliteet langeb - kätte anti ju ainult fail, puudub stiiliraamat, blankettide, visiitkaartide jne ühtne kujundus (sorry, kuid sellise paketi peale kulub ikka rohkem raha kui 1500 krooni). Oletame nüüd, et firma sai trükikojast kauba kätte ning on isegi rahul ja rõõmus (mis sest, et on juba rohkem raha kulutanud kogu pulli peale kui kogu kraam korraga mõnest meediaagentuurist tellida). Läheb mõni aeg mööda ja tuleb välja, et blankettidel, visiitkaartidel jm firmagraafikat kandvatel objektidel on hoopis negatiivne mõju. Lõppkokkuvõtes saadakse siiski aru, et kasulikum on tellida ühest kohast mõnus kompaktne pakett - makstes korraga küll suurema summa, kuid kokkuvõttes tuleb odavam. Ma ei taha öelda sellega, et konkurssitelt ei leia häid ideid - tõesti leiab, kuid ühe failiga kus on graafiline lärakas ja mõned värvikoodid ära toodud, ei ole suurt midagi peale hakata. 1500 eest saab tõesti häid ideid, kuid kulutused ei piirdu firma jaoks sellega - suurt pilti peab nägema, perspektiivi tunnetust on vaja. Võib nüüd arvata küll, et meediaagentuurid tahavad kogu raha endale võtta - see on tõesti nii, kuid kokkuvõttes tuleb odavam ühest kohast tellida, kuid sajast erinevast kohast ning kulutada lisaks rahale ka mõttetult närve ja aega.
Vaalaskala ütles hästi, et oma perse peal peab selle läbi elama, siis alles saadakse aru.05. detsember 2003 - 11:25:00 · Otselink
-
v2rv† 22 a
"Läheb mõni aeg mööda ja tuleb välja, et blankettidel, visiitkaartidel jm firmagraafikat kandvatel objektidel on hoopis negatiivne mõju."
selle lause sisu jäi küll segaseks..
05. detsember 2003 - 11:54:58 · Otselink
-
morris 22 a
Kui nad on kaootiliselt tehtud ja täiesti suvaliselt, ühesõnaga inetult.
05. detsember 2003 - 12:07:26 · Otselink
-
thebear† 22 a
Minu arvates võib see negatiivne mõju tulla väga vabalt esile ka agentuurist tellitud logo puhul. Isegi juhul, kui kõik tipp-topp viimistletud. Ja miks peaks mitte-agentuuri töö olema suvaliselt tehtud?
05. detsember 2003 - 12:31:43 · Otselink
- 1
- 2