kuidas veenda

  • _cm† 22 a

    kuidas teha kliendile selgeks et freimid ei ole head asjad? Tema muudkui seletab et firma logo ja menüüd kaovad muidu ära ja toob näiteks mõned väga algelised lehed kus on freimid ja mis talle väga väga meeldivad!! "Armastus freimide vastu"

    28. november 2003 - 12:38:13 · Otselink

  • holic† 22 a

    a) otsimootorid on kõige suurem argument (lehe korrektse kuvamisega raskusi)
    b) suured ja väiksed monitorid näitavad lehte enamjaolt nõmedalt (kas siis mingi staatiline freim võtab liiga palju ruumi ning selle nn. "tõese sisu" jaoks jääb masendavalt vähe ruumi või siis on see väärastunud)
    c) usability argumendid- misiganes- print, scroll, save- kõik need funktsioonid on enamasti väärdunud ning kasutaja peab mõtlema. Samuti peaks disainer mõtlema, mida ta enamasti ei tee- sealt ka halb eeldatav tulemus.

    Kui tema ainukeseks kartuseks on, et logo kaob ära, siis küsi talt, kas talle meeldiks paberist ajalehte nii lugeda, et igal sisulehel oleks ka esilehe suur tiitel jms sittsaast kaasas.

    Muidugi see kõik ei tähenda, et freimid automaatselt pahad oleksid :) lihtsalt peaks tugevalt kaaluma enne kui kasutada, sest enamustel juhtudel on kasutamise argumendiks mingid pseudoprobleemid.

    28. november 2003 - 12:53:28 · Otselink

  • wuzz 22 a

    (a) ei ole argument, alati saab ka otsingumootorile suunamise teha ja enamused oskavad juba freime mööda ringi kah joosta.

    (c) kui siis ainult salvestamine, print on süsteemipõhine asjalikemas kohtades

    kuid jah, kasutagem freime ainult seal kus neid vaja läheb .. praegusel juhul siis kui klient NÕUAB

    28. november 2003 - 13:10:32 · Otselink

  • paries 22 a

    kuna enamus kliente ei tea, mida nad tahavad, siis on peaaegu võimatu neile midagi selgeks teha...

    28. november 2003 - 18:03:19 · Otselink

  • Nipi† 22 a

    Öelge kohe kliendile, et sorry, ma lihtsalt ei oska freimidega lehti teha ja kõik. Ärge otsige lolle vabandusi oma saamatusele.

    28. november 2003 - 18:27:37 · Otselink

  • wuzz 22 a

    siis tuleb kliendi sõber Dmitri kes tjeab vaega hjasti mis freim on. Tjema sis tjeeb nii et veeb on freimi sees.

    28. november 2003 - 18:39:56 · Otselink

  • paries ja sina oled ainus "klient" kes teab mida ta tahab? või siis ainus inimene kes tezb mida kõik kliendid peaks tahtma?

    alati on võimalus öelda , et "mina seda mängu enam kaasa ei tee"

    28. november 2003 - 18:43:03 · Otselink

  • Tehke DIV-idega lehekülg ja muutke mõned absoluutse suurusega objektid nii-öelda CSS-i freimideks. Kõik uued brauserid toetavad seda.

    DIV-ist ülemineva teksti korral scrolleri tekitamine käib nii:

    #Objektinimi {
    width:300px;
    height:300px;
    overflow:auto ;
    }

    28. november 2003 - 18:59:25 · Otselink

  • kõik brauserid alates mis versioonist ? naljatilk või naiivne?

    28. november 2003 - 19:03:14 · Otselink

  • Naljatilk? Alates IE 5. põlkonnast.

    Ja need kellel on sitad brauserid, nendeni jõuab info lihtsa teksti kujul. Nii, nagu nad seda vajavad.

    Üldiselt saab brausereid selle CSS funktsiooni osas testida siin:
    http://www.meyerweb.com/eric/css/tests/css2/sec11-01-01.htm

    28. november 2003 - 19:05:12 · Otselink

  • vahva

    28. november 2003 - 19:15:17 · Otselink

  • Aga kas pole mitte hea alternatiiv? Kui klient tahab kiirust ja otsingumootorite sõbralikkust, siis saab CSS-i freimi, mis vanemates brauserites ei teki või tekib probleemselt. Aga muidu on alati võimalik 10 aastat vana jama kasutada.

    28. november 2003 - 19:18:33 · Otselink

  • nuh ytleme niikaua on okei kui su klient seda näeb et midagi millegiga teisiti kuvatakse :)

    28. november 2003 - 19:21:09 · Otselink

  • Eks see CSS-i kujundus ole jah veel ebastabiilne, kuid html-i freimid on suhteliselt möödanik. Kuna CSS frame ei ole otseselt HTML-i sisse kirjutatud, siis võib ju teha ka mingi JavaScripti/PHP switcheri, mis vajadusel lülitab sisse alternatiivse ja lihtsama stiilifaili ilma probleemsete attribuutideta.

    28. november 2003 - 19:55:53 · Otselink

  • jah võib teha aga kas on mõtet :D

    28. november 2003 - 20:14:15 · Otselink

  • piim† 22 a

    Soovitan sul uurida põhjusi miks TEMALE freimid meeldivad kuna kindlasti näeb klient freimides mõnd tema jaoks funktsionaalset omadust, millele sina tead kindlasti paremat lahendust.

    Pole mõtet kliendile öelda, et tema soov on haige ning vana, mitte pugemise mõttes vaid lihtsalt sina võiksid lähtuma igale kliendi soovile ka psühholoogiliselt mitte vaid tehniliselt.

    29. november 2003 - 15:56:52 · Otselink

  • kliendiga vaidlemine ei pruugi head tuua, lihtsam on need framed ära teha ja jumal temaga. Inimesed on erinevad, soovid on erinevad ja vaielda erinevuste pärast on ajaraiskamine mõlemile poolele.

    Võume väita et framed on unustatud asi, aga ka need mitte formaadilised bannerid mis nüüd kõigil on, need olid ka kunagi kellegi kinnisidee mille vastu disainer sõdis:))

    29. november 2003 - 16:02:03 · Otselink

  • wuzz 22 a

    mis nende bänneritega siis on ?

    29. november 2003 - 16:59:30 · Otselink

  • rain 22 a

    mis nende freimidega siis on?

    29. november 2003 - 17:17:11 · Otselink

  • bannerite oligi asi elust enesest nii, ise nägin, irwww

    banner peab olema see 640xmistand oligi ja asi mott, irww

    29. november 2003 - 22:17:02 · Otselink

  • wuzz 22 a

    jah .. bänner peab tõesti olema 640xmistandoligi

    30. november 2003 - 02:17:50 · Otselink

  • chemic 22 a

    on stupid clients!

    30. november 2003 - 02:42:14 · Otselink