Sindari haldjas
-
lordnicon† 23 a
Alguses tegin ta nati anime stiilis ja siis tundusid proportsioonid enamvähem korras olevat aga värvimisel muutus ta friigiks. Kogu värk on 1 layeriga tehtud.
<a class="link" target="_blank" href="http://www.hot.ee/methos17/elfwip4.jpg">http://www.hot.ee/methos17/elfwip4.jpg</a>
18. detsember 2001 - 21:07:37 · Otselink
-
PeZ 23 a
hmm .. pane valgustus paika. sul praegu tuleks valgus nagu 2-3 eri suunast. samas on ta kohati täiesti flat ja kohati üpris sügavate varjudega.
üldmulje on pigem "määrdunud must" flat pilt, kui midagi, milles peaks kajastuma ka ruum.
laik - kasuta layereid, need on sõbrad. valgustuse paika saamiseks tee endale taust, juhul kui kasutad photoshopi, render lighting sourcega, kus valgus on pandud langema sealt kust vaja.
helps.särgi ülemise osa tekstuur on päris hea, tho.
18. detsember 2001 - 21:45:57 · Otselink
-
lordnicon† 23 a
Valgusega on mul probleeme jah. Aga kust kohast ta näitaks flat on ja kust sygav. Layerite kohapealt nii palju,et selle pildiga ma lihtsalt proovisin nii, muidu ma kasutan kyll layereid ja vahest tuleb neid pärasi palju.
18. detsember 2001 - 22:04:21 · Otselink
-
PeZ 23 a
laik - flat on imho kogu ülejäänud pilt peale keebi. keebil on mingi sügavus olemas, aga seal võiks kah see tumeduse aste varieerida rohkem.
et siis kui teised brushid ette võtta - ütleksin, et "stay away from the small brushes, till you got the basics down", ehk siis tee nagu suuremate brushidega mingi põhi ette, kus valgustus, suuremad kortsud jne paigas ja siis hakka detailidega tegelema.18. detsember 2001 - 22:21:33 · Otselink
-
Ooker 23 a
jänkuonu?
18. detsember 2001 - 23:32:54 · Otselink
-
PeZ 23 a
midagi sellist nagu jänku, jah :)
18. detsember 2001 - 23:51:09 · Otselink
-
m703324 23 a
anatoomiast ma igaksjuhuks ei räägi sest se on suht kujuteldav tegelane... tal võib suva mis anatoomia olla... nagu minu jänestel
burn tool sucks
ja pyya minimaalselt kasutada pehmeid brushe.... nad ajavad pildi l2buks... siukseks olluseks
nujah ja valgus... vaata vibu n2iteks ylemist osa vaadates näib et valgus on altpoolt... alumisel aga ylevalt. yldiselt aja k6ik varjud yhelepoole... kogu pildil mitte yksikul osalah jaa... taust lykka pildi tegemise alguses selliseks nagu sa lõpptulemusel tahad (toonid vähemalt enamvähem paika, kasvõi mingi gradient tõmba) sest objektid pildil peavad olema kooskõlas taustaga... st. kust valgus tuleb, mis värvi on ymbrus jne
19. detsember 2001 - 12:49:12 · Otselink
-
lordnicon† 23 a
Ma ei kasutanud kordagi burni võid dodget. Ning taustaga on selline asi, et ma ei tea mida sinna teha.
19. detsember 2001 - 14:59:17 · Otselink
-
m703324 23 a
burn tooliga varje tehes jäävad nad ebaloomulikult mustad... st liiga kerge on yle pingutada varju tumedusega ja kui ei lase päris mustaks siis läheb värv saturation';is ja hue';s intensiivsemaks ehk siis situb kõik ära
sul õnnestus see saavutada ilma burn';i kasutamata...
igaljul ma kommenteerin, et abiks olla. ma ei tee maha su pilti ju. see peaks nagu olema konstruktiivne kriitika.19. detsember 2001 - 15:33:24 · Otselink
-
hunt† 23 a
PeZ räägib nagu kunstiõps kohe...
10. jaanuar 2002 - 08:36:21 · Otselink
-
fushi 23 a
"PeZ räägib nagu kunstiõps kohe..."
pidid ikka näitama et oskad mõttetuid kommentaare teha?
10. jaanuar 2002 - 16:11:30 · Otselink
-
hunt† 23 a
...Sest sellised õpetused ei aita seda venda kuigi kaugele - see pole eelmise sajandi maalimis- ega joonistamistund, sellised neljakümneaastaste pedagoogide loosungiteks kujunenud stamplaused nagu "pane valgustus paika" ei veena enam kedagi. Reeglid on muutunud, kõike võib teha kui tulemus seda õigustab. Eesmärgiks ei saa olla see, et tulemus oleks ruumiline - kui palju tasapinnalist kunsti on end õigustanud! Kui lordnicon suudab sellistest olevustest tervikpildi luua, kui see ebaproportsionaalsus ongi tema stiil, see värvide porisus tema poolt taotluslik, siis ei ole enam midagi öelda. Aga just eesmärgipärasusele tuleks tähelepanu juhtida - mis eesmärgil on autor selle töö teinud, kas sellest kujuneb seeriaprojekt või on see stiilikatsetus?
Ma ei taha küll öelda et ärge enam arvamust avaldage, vaid seda, et neid arvamusi ei tohi kindlasti ideaalina võtta ja viimaseks tõeks kuulutada. Üks kõige lahedam asi on sellel pildil need nööritavad saapad - kui Sa seda just kusagilt maha ei teind siis võid mõelda stsenograafia peale. Need värviproovid seal kõrval lubavad seda aimata. Aga kui Sa tõesti tahad muuta pilti ruumilisemaks, siis ära kortsuta brushides riiet, millega siin ennegi kõvasti tegeldud on, vaid näe riide all keha. Voldid tekivad siiski vaid tänu keha vormile, mis on riide all. Mõnikord on targem enne visandada keha - lihased, luud, ühesõnaga plastiline anatoomia ja kui see on tõetruu ja õige, siis pole riiete modelleerimine enam probleemiks - aga see jutt läheb ka juba liiga akadeemliseks, kahtlen kas Su taotlused olid üldse sellised.11. jaanuar 2002 - 08:47:24 · Otselink
-
lordnicon† 23 a
Esiteks olen ma tänulik igasugusele kriitikale ja õpetustele mis ma siin olen teilt saanud.
Alguses ma joonistasingi ta ilma riieteta ja ma tahtsin teha teda pikaks ja saledaks ( läks natuke liiga saledaks :) ) Seda pilti võib tegelikult pidada stiilikatsetuseks, aga kuna teema on südamelähedane siis kavatsen kindlasti jätkata samal teemal. Ning eesmärgiks ON see, et pilt oleks ruumiline ja võimalikult realistlik.
Riided ja saapad on tehtud Legolase järgi filmist.11. jaanuar 2002 - 09:13:54 · Otselink