Dodge and burn adjustment layeril

  • Kuidas ps';is burnida ilma pilti ennast torkimata?

    22. mai 2003 - 19:12:40 · Otselink

  • samamoodi kuidas kuseda ilma püksilukku avamata :)

    tee teine layer

    22. mai 2003 - 20:17:03 · Otselink

  • irv

    22. mai 2003 - 20:52:35 · Otselink

  • v2rv† 22 a

    vajuta Ctrl+J ja burni seda.

    22. mai 2003 - 21:41:57 · Otselink

  • Võib-olla väljendasin ennast ebaselgelt. Mind huvitab, et layeril oleks vaid info dodge ja burni kohta. Duplikatsioon jäi seega kohe alguses võimalustest välja.

    22. mai 2003 - 22:35:14 · Otselink

  • PeZ 22 a

    fearlith, see tuleb tegelikult alles PS8s ... sa võid alati ju uue dodge või burn layeri teha ja seal värvidega mängida :)

    22. mai 2003 - 23:12:51 · Otselink

  • jaa... tahaks juba 16bit everything ja unsharpen maski layerile, et saaks seda mõnuga maskida ;)

    22. mai 2003 - 23:17:42 · Otselink

  • marko† 22 a

    "jaa... tahaks juba 16bit everything ja unsharpen maski layerile, et saaks seda mõnuga maskida ;) "

    seleta see 16 bitti lahti. ma mitte ei moista

    23. mai 2003 - 20:14:25 · Otselink

  • Marko, igal värvikanalil on sel juhul 2x rohkem infot (16bitti siis 8 asemel), mis annab paremad värviülekanded, kuid võtab ka 2x rohkem ruumi kõvakettal.
    Kas inimsilmale see vahe ka nähtav on, on muidugi iseküsimus, kuid näiteks levelite ja colour adjustmentide kasutamisel saab kindlasti seda parema tulemuse, mida rohkem "ruumi" või infot photoshopil kasutada on.
    Hetkel on aga photoshopis võimalik vaid osasid taske teha 3x16=48bitiste piltidega. Näiteks ei saa maskida ega adjustment layereid kasutada. Järgmises versioonis aga lubatakse tweaked 16-bit supporti. Kas see tähendab täielikku toetust või mitte, pole hetkel teada.

    24. mai 2003 - 10:04:47 · Otselink

  • marko† 22 a

    mkei sain aru. mai bääd ma ei saand algul aru mis bittidest.

    24. mai 2003 - 13:54:03 · Otselink

  • chemic 22 a

    [OFFTOPIC]
    on kuskilt juba kuulda ka, millal see ps8 välja peax ilmuma? :/
    [/OFFTOPIC]

    25. mai 2003 - 23:19:35 · Otselink

  • link

    "It';s scheduled to come out in the fourth quarter of 2003."

    25. mai 2003 - 23:27:39 · Otselink