Tallink

  • kaups 6 a

    https://www.tallink.ee

    Uus eks? Kes tegi?
    Miks nii morn, kui bränd püüab olla igal sammul fun ja elurõõmus? Üsna 2000's minu silmale.

    05. oktoober 2017 - 10:46:29 · Otselink

    2

    • Üldiselt vist tundub, et disaineri kätt pole siin mängus olnud.

    • kas neil mingit oma veebitiimi polnud?

    Loe kõiki

  • Suurel ekraanil on kuidagi imelik, et asi nii kokku pressitud :(

    05. oktoober 2017 - 11:54:48 · Otselink

  • Hanna 6 a

    Leht on tegelikult veel vana funktsionaalsusega, seoses Tallinki ja Silja Line'i kaubamärkide uute visuaalsete identiteetidega saanud lihtsalt n-ö quick-fix'ina uued värvid-fondid.

    Tootemärkide värskendused töötati välja koostöös Rootsi agentuuriga Happy F&B, kelle klientide nimekirja kuuluvad ka Thomas Cook, IKEA, Coca Cola Company, Swedbank ja paljud teised.

    07. oktoober 2017 - 14:02:46 · Otselink

  • Anzkan 6 a

    Meenutab natuke Ryanairi veebi mõned aastatd tagasi kui see virrvarrist tõsisemaks muutus Tallinki kampaanialehed ja outdoor on üsna rõõmsad õnneks :) https://www.tallink.ee/et/puhas-room?utm_source=delfi&utm_medium=banner&utm_campaign=kruiis_sygis17&utm_content=995x300

    14. oktoober 2017 - 17:45:06 · Otselink