Lühikirjeldus
Disainime head kliendikogemust. Loome inimkeskseid tooteid ja teenuseid, mis on lihtsad, selged, mugavad ja meeldivad.
Tootjafirma
Neway
Veebiklubi
0
meeldimist
Disainime head kliendikogemust. Loome inimkeskseid tooteid ja teenuseid, mis on lihtsad, selged, mugavad ja meeldivad.
Sulge
Peida
jüri 8 a
Uuenenud!
http://neway.ee
25. november 2016 - 01:11:44 · Otselink
0
Anzkan 8 a
Lahe töö :)
Lisaks kohvikute teenusedisaini case study'le võiks pajatada ka Olerexi, Clevroni või mingi suuremate teenusete kogumiga äride teenusedisaini case study'st.
Palun aidake ka Olerexil bensujaama riiulites kääridega odavalt mööda musta joont lõigatud kollased "Lasnamäe keldripoodide stiilis" hinnalipikud kvaliteetsemaks kujundada, nt mis ühilduks välimeedia fondiga, hele tekst tumedal taustal, vms..
02. detsember 2016 - 09:52:33 · Otselink
1
Aitäh! Kirjutame oma tööd pikemalt kindlasti lahti. Hetkel lihtsalt ei ole veel jõudnud :)
Loe kõiki
Kristo Vaarmari 8 a
Üks meeldivamaid agentuuri veebe viimasel ajal. Meeldib, et on selges eesti keeles arusaadavad paraja pikkusega tekstid. Ei ole üle animeeritud ja fookused on paigas.
Nokkida võiks ainult pisiasjadega .. nt tehtud tööde listis võiks hoveriga background-size parameetri asemel animeerida transform:scale'i kuna viimane on oluliselt sujuvam. Ja menüü avamise animatsioon kahe värvikihina jätab mulle katkise mulje .. vbla delay pikemaks-lühemaks aitaks.
Hea töö
02. detsember 2016 - 19:04:47 · Otselink
1
Aitäh - vaatame liikumise ka üle.
Loe kõiki
Anzkan 7 a
Lahe disain ;) Kontaktandmete leidmine on natsa liiga keeruline.. Google maps kaart võiks olla nt mustvalgena vms..
05. märts 2017 - 11:29:58 · Otselink
0
Kuku 7 a
Väga mõnus, silm puhkab.
Raamaturiiuli lehel on üks väga suur typo. "Tutvu raamatudega".
06. märts 2017 - 10:14:10 · Otselink
1
Aitäh :) Parandame selle vea ka kohe!
Loe kõiki
Ooker 7 a
Ma ise ka kogu aeg unustan ära, et lisaks telefonidele on ka suured ekraanid ikka veel olemas.
10. märts 2017 - 23:18:52 · Otselink
0