maja

  • tahaks siis teada et mis muuta/ mida lilsada.. peale tausta :)
    photoshopis teine tehtud muidu.

    //link

    10. mai 2003 - 13:13:20 · Otselink

  • wuzz 22 a

    perspektiiv küll õige pole :/

    10. mai 2003 - 13:37:12 · Otselink

  • hm... njah ega seda ennem ei märka kui keegi öelnud pole. ennem ikka meeldib endale nii et ei leia vigu :/ , midagi muud?

    10. mai 2003 - 13:54:21 · Otselink

  • emer 22 a

    tähtsusetu asi aga ikka.. kui poel on selline silt siis kiri peaks kasti keskel olema.

    10. mai 2003 - 14:49:59 · Otselink

  • tajo 22 a

    aastast 1993 :P

    10. mai 2003 - 15:14:50 · Otselink

  • hehee...

    10. mai 2003 - 15:17:30 · Otselink

  • tekstuurid pole kõige paremad. Jätavad odava mängu mulje. Perspektiiv on tõesti väga jama.

    10. mai 2003 - 16:24:29 · Otselink

  • marko† 22 a

    kust rpg pelist pildi välja võtsid :)

    10. mai 2003 - 19:34:08 · Otselink

  • ega see ometi plagiaat pole jälle?

    10. mai 2003 - 19:59:19 · Otselink

  • marko, kaval... väga armas ;)

    ei see pole plagiaat. ja pole kuskilt rpg-st screenshoti teinud.

    10. mai 2003 - 21:52:09 · Otselink

  • btw rpg';des on enamasti perspektiiv õige =P

    11. mai 2003 - 22:14:39 · Otselink

  • marko† 22 a

    tean niisama kysisin sest tegelt idee hea. see jama et näeb välja nagu pabermaja :)

    11. mai 2003 - 23:57:44 · Otselink

  • PeZ 22 a

    Ega see ka miski ideaalperspektiiv pole, kuna ma nii kiiresti lahmisin, aga pmtselt peaks see andma miski pildi perspektiivi peapointidest:

    1. vali Horisont
    2. vali horisondi peal kaks punkti keskkohast paremal ja vasakul, need on sinu kõigi joonte koondumiskohad, e. Vanishing points.

    see on kõige lihtsam viis perspektiivi leida, kuigi tegelikult "fotorealismi" jaoks peaks võtma ka ühe - kaks punkti üleval, kuhu siis vertikaaljooned vedada. katseta. uuri netist, perspektiivitutoriale on päris palju.

    12. mai 2003 - 10:03:23 · Otselink

  • hmm soovitaks esmalt paika panna teljed x,y,z ja siis oma jooni vedama hakata

    12. mai 2003 - 10:23:47 · Otselink

  • Ooker 22 a

    no vast taolise pikselmaja puhul "pärisperspektiivist" rääkida on natuke ehk isegi liiast - sellised asjandused on reeglina ikkagi aksiono- või isomeetriliste nn. "libaperspektiivide" abil üles joonistatud.

    12. mai 2003 - 12:23:23 · Otselink

  • PeZ 22 a

    jah, aga selle konkreetse pildi puhul on küll kõik asjad sassis ja rohkem kui vaja ;)

    12. mai 2003 - 13:25:04 · Otselink

  • hmm... suured tänud!

    12. mai 2003 - 20:36:34 · Otselink

  • gness 22 a

    hehe! Isomeetriline perspektiiv on p2ris tore asi. Mine vaata ehk www.habbo.com

    Selleks, et asi 6igesti v2lja kukuks on vaja nurgad 6ige kraadi alla saada. Tee m6nes habbo toas screenshot ja zoomi sisse. See peaks kyll aitama

    13. mai 2003 - 13:51:07 · Otselink

  • PeZ 22 a

    a ma pasteks selle ka siia :) ehk on kasu :)

    15. mai 2003 - 18:36:21 · Otselink

  • m703324 22 a

    perspektiiv, valgusallikas, taust tekib siis r22gime.

    ahja ja silt pood maha.... ilma silditagi peab aru saama et pood on

    21. mai 2003 - 15:19:31 · Otselink

  • jaa... ok.

    21. mai 2003 - 17:43:11 · Otselink