UXBlog: Swedbank mobiilipank

  • Kivaa 7 a

    Tegin swedpanga äppist ülevaate https://uxblog.ee/2017/09/18/swedbank-mobiilipank/
    Oli mahukam projekt kui alguses tundus ja päris palju materjali sai lihtsalt välja jäetud, kuna tundus, et läheb ka lugeja jaoks liiga massiivseks. Siit ka küsimus, kui palju viitsite keskenduda sellist postitust lugedes, kui palju jääb segaseks? Tahaks optimeerida postitusi, aga oleks vaja tagasisidet, mõtlen, et võib olla tulevikus võtta üks äppi funktsionaalne probleem ja ainult seda lahata, kitsam vaatenurk, nagu useronboarding.com mehel on, et analüüsib ainult onboarding flow-d.

    18. september 2017 - 22:26:58 · Otselink

  • tajo 7 a

    minu 2 senti: see vajaks veel oluliselt toimetamist. jäta lohisevad kirjeldavad osad välja ja keskendu ainult tagasisidele / kriitikale. lõpuks on siin kõige huvitavamad slaidid ju tegelikult skeemid ja viimane slaid plusside ning miinustega :)

    18. september 2017 - 22:41:54 · Otselink