UUS: Klick
-
HH 9 a
-
prtkaru 9 a
Puhtalt graafilise disaini koha pealt küll väga kole... Edasi nagu ei viitsi analüüsidagi.
14. märts 2015 - 21:08:28 · Otselink
-
kristjan07 9 a
Neil on selle disainipoolel alati mingi värk olnud. Ka print disain on kohutav.
15. märts 2015 - 12:02:47 · Otselink
-
MarkoN 9 a
Oluline on see, kas veeb toob äritulemusi või mitte. Igal ettevõttel on oma tüüpkliendid, kes on harjunud just teatud tüüpi lahendusega. Kui nendele uus lahendus meeldib ja see müüki kasvatab, siis on Klicki juhtkonnal sügavalt savi, mida mõned disainerid asjast arvavad. Prindiga sama lugu.
15. märts 2015 - 18:52:53 · Otselink
-
Ma tahaks näha seda tüüpklienti, kes vaatab näiteks tahvelarvutite loetelu ja vajutab kohe kataloogi vaates "lisa ostukorvi" ja ostab ära. Pigem tundub see nupp seal kasutu ja läbimõtlemata.
-
+1 Marko. Jah, iga asi ei ole just seal kus olema peab, aga arvestades nende müügistrateegiat, on see leht väga okei!
-
-
HH 9 a
Vaevalt see tüüpklient hindab koledat disaini. Seega miks ei võiks sama asja teha palju ilusamalt? Ei usu, et selline "muutus" tüüpkliendi minema peletaks, kuid samas meelitaks kohale ka teistsuguseid kliente, kelle jaoks on ka selline asi oluline. Või nad ei soovigi, et näiteks mõni disainer nende poest arvuti ostaks?
15. märts 2015 - 21:12:38 · Otselink
-
Erkki 9 a
-
Dim 9 a
Ma olen MarkoN väga päri, täpselt nii ongi. Klient tellib siiski oma vajaduste järgi, mitte ei telli pixli disaineri (ärge solvuge) subjektiivse arvamuse järgi. Tehke endale ise suur e-pood ja majandage teda, teenige raha. Teie nägemus äritegemisest saab hoopis teise mõõtme.
HH: disainerid kasutavad pigem apple tooteid ja mida temal Klickist osta ongi? Klick on end positsioneerinud siiski odavama kauba müügile. Liiga edeva lehega on kah kuidagi narr müüa Trusti kõrvaklappe. Ju nad teavad väga täpselt milline nende e-poe ja reklaamide välimus peab olema ja see töötab.
20. märts 2015 - 21:47:02 · Otselink
-
laanekene, get real. Kui sa pole 1% sees, siis sa ostad oma apple toote sealt kus see odavam on, mitte kus gradient ilusam tundub.
-
muidugi ostad õuna sealt, kus selle odavamalt saad. Üldiselt miks siis üldse neid gradiente ilusaks ajada ja suurt raha maksta veebipoodide arenduse eest, kui kõik asjad taanduvad ainult tootehinnale?
-
-
plipli 9 a
Olen kokku puutunud mõne suurema e-poega Eestis ning seal leidub üllatavas koguses peata olekut. Veebi arendamine, analüüs on kohati üllatavalt nõrgad.
21. märts 2015 - 20:34:35 · Otselink
-
LE 9 a
Olen samuti e-poodide arendusega vägagi kokku puutunud ja võin öelda, et võid enda poe teha ideaalseks aga raha kadumine toimub partnerite keskkondades. Inimesed ei suuda pangalingi abil lihtsalt makset sooritada, sest seal küsitakse paroole, seal on limiidid, ID-kaardi peab õigesti lugejasse asetama jne. Krediitkaardimakse on veel täiesti teisest maailmast, seal peab panema kaardi aegumise kuupäeva, kolmekohalise turvakoodi. Lõpuks on ikkagi e-poe omanik süüdi, et selliseid "lolluseid" küsib.
Teine asi on info tarneaegade kohta. Võid ju veebis kirjutada, et kaup jõuab sinuni 5 tööpäeva jooksul peale raha laekumist, aga 75% klientidest loevad välja 5 päeva ja 20%, et 5 päeva alates toote ostmise peale mõtlemise kuupäevast. Kolmandal päeval saad juba sõimata, et miks kaup kohal pole, et teisest poest tellides juba oli teisel päeval kohal jne.
Hetkel on selline seis, et enam ei piisa sellest, et paned ennast veebi tehes lolli kliendi olukorda, et kas loll klient saaks ka ikka aru, et mis nuppu peab vajutama, et see toode saaks ostukorvi. Nüüdsel ajal peab panema ennast idioodist kliendi olukorda, kes ei saa päris hästi aru, et miks hiirel on kaks nuppu ja mida tähendab sõna "telefoninumber", kust üldse raha tuleb jne. Ilus veeb aitab kindlasti kaasa sellele, et oma kaupa paremini müüa mõistlikule kliendile. Olen seda korduvalt näinud, et alguses aetakse piksleid taga, et kogu leht oleks perfektne aga aja jooksul muutub tähtsamaks see, et tähtis info oleks võimalikult karjuvalt esile toodud, et mingile protsendile klientidele jõuaks see info juba veebi vaadates kohale ja nad ei tüütaks klienditeenindust. Soovitan kõikidel e-poodide tegijatel vähemalt teha GA funnelid. Päris hästi näitab ära, et kus kliendid ära kaovad. Kui eriti masendusse tahad ennast viia, siis kindlasti panna peale ka Sessioncam ja vaadata selle sessioone, siis saad aru, et kui "targad" kliendid ikkagi on. Lõpuks jõuame ikkagi sinna, et kliendid ei saa maksmisega hakkama, sest maksmine on liiga keeruline.
22. märts 2015 - 08:04:13 · Otselink
-
friizuurikas 9 a
See teema on päris huvitav.
Esimene asi siis odavpoe disaini pool. Mitte segi ajada funktsionaalsust ja disaini. Põhimõtteliselt on õige, et odavpood peab disainilt odav välja nägema, see toetab müügimudelit. Ma ei tea, kas eestis sellist joont taotluslikult väga taga aetakse, aga see oleks õige. Säästumarket vs Selver ntx. Võib vaileda, kas saastamarketi läbimüük tõuseks oluliselt kui neil oleks ilusam ja või funktsionaalsem leht kui selveril ... pigem siiski mitte ....
Teine asi, et klient on loll. To LE: Statistikat võib alati tõlgendada nii või naa. Erinevates veebipoodides on alati suht suur vahe ostukorvi ja reaalse checkout vahel. Samas mitte alati ei ole viga selles et klient ei oska maksta. Veebipood ei ole ju "päris pood" kus juhtub harva et keegi korvi kaupa täis laob ja siis minema jalutab (kuigi juhtub sedagi). Veebis on asi hoopis teine ... võid seda teha lõbu pärast, võid seda teha ka mitmes poes ja vaadata kus on kogusumma + tarne odavam. Võib ka juhtuda et laod korvi täis et maksaks keegi teine, või tõesti avastad alles maksmisel, et arvel pole raha, või et makse mida tavaliselt kasutad selles poes puub jne jne jne ... Mõnikord on klient tõesti loll, aga mõnikord äkki hoopis targem kui eeldad.
Klick lehest ka siis, selle halli gardient võtaks siiski tasutalt ära, see on tiba liiga õudne. veidi whitespace/padding/line-height lisada oleks siiski vahest mõistlik, et leht loetavam oleks. Ülemise osa kus logo tõmbaks tiba kokku kõrguselt tava vaates ja veel pisiasju, aga muidu, pole sellel hullu midagi ....
23. märts 2015 - 14:02:18 · Otselink
-
LE 9 a
Emotsioonid olid laes kirjutamise ajal, aga selle juurde ma ikkagi jään, et nad on väga saamatud. Ma mõtlesin ikka neid tellimusi, kus klient on enda andmed sisestanud, valinud transpordiviisi ja makseviisi ning suunatud e-poest juba edasi maksma panga lehele.
Mina ei ole Eesti poodides väga kuskil näinud ühtegi selgitavat teksti makseviisi valiku juures. Ehk on kellegil mõnda näidet tuua või lahendust välja pakkuda, et selliste "Maksmisel" tellimuste arv viia minimaalseni.
23. märts 2015 - 14:53:53 · Otselink
-
friizuurikas 9 a
Suht suur probleem on pangalingid ise kui sellised. PC peal ei ole reeglina probleeme, aga proovi sa kasutada nutiseadmetega. Mõned asjad mis võivad juhtuda:
1) idkaarti sageli kasutada ei saa (nutiseade ei võimalda)
2) paraoolikaart lubab maksta ainult ca max 180 eur (ja see on kogu päeva limiit, kui varem on juba mujal makstud, siis võib limiit täis olla)
3) mobiil id puudub või ei tööa korralikult, või mobiil id tegemisel on juba poe sessioon aegunud.
4) tagasi kaupmehe juurde linki ei vajutada või see toimib valesti.
5) paljud veebipoed kahjuks ei ole eriti nutiseadme sõbralikud (pole keegi kunagi korralikult testinud kas makseprotsessi on üldse võimalik edukalt läbida eri nutiseadmetel)jne jne jne ...
25. märts 2015 - 12:08:39 · Otselink
-
Dim 9 a
Noh Eesti veebipoed on üldse kurvas seisus. Neid on omajagu tekkinud, aga midagi ägedat osta pole. Kõik üritavad müüa ühte ja sama, kes siis müüb funktsionaalsema-, kes rohkem disainitud veebilahendusega (toimub tohutu hinnades konkureerimine)... aga toodet ennast müüa ei oskagi keegi. Kui tahaks osta kasvõi sülearvutile kotti, mis poleks tüüpiliselt musta värvi, oleks lahe ja ka praktiline, midagi innovaatilist, no ei olegi kusagil müügis või siis e-poest ei tule see toode välja (pole apetiitselt vormistatud).
Veebidisain on täiesti kõrvaline tegur. Kõige tähtsam on müüa toodet ennast. Kui toode on hästi välja toodud, siis veebipoe disaini enam ei märkagi.
25. märts 2015 - 20:56:40 · Otselink
-
vaalaskala 9 a
outlet on outlet sellepärast, et sellele on turgu mitte sellepärast, et seal midagi cooli oleks ja noh vaadake muutust :
up: font läks suuremaks
down: otsing peideti äraülejäänud jumala suva, sest toodet see leht kliendil valida ega võrrelda ei aita, tehnliselt ehk , aga tooteinfo ei ole piisavalt põhjalik ja kui teil kasutajad maksmisega hakkama ei saa, siis pakkuge maksemeetodiks "cash on delivery" ja püüdke ikkagi tõdeda, et UI ja UX seal lehel on outleti vääriline
26. märts 2015 - 14:12:22 · Otselink
-
Kriv 9 a
Tahaks kõrvaklappe.
paar klikki ja 5 sekundit hiljem...
näed, kõrvaklapid! Pildi, hinna ja põhi infoga.
Isegi hinna filter on slaideriga ja maksimum on automaatselt kalleima tootega üks.
Elu on ilus.
26. märts 2015 - 19:40:12 · Otselink
-
kristjan07 8 a