Lühikirjeldus
BMW, MINI, Fiat, Kia
Tootjafirma
Zeeland Idea Baltics
Klient
United Motors
0
meeldimist
BMW, MINI, Fiat, Kia
Sulge
Peida
tajo 13 a
source järgi Nitro töö. amservi uus leht on vist päris tugev eeskuju olnud :)
09. veebruar 2011 - 22:20:19 · Otselink
0
morris 13 a
messy
09. veebruar 2011 - 22:21:29 · Otselink
0
wuzz 13 a
09. veebruar 2011 - 23:38:36 · Otselink
1
like
Loe kõiki
magnus 13 a
bänner on eriti läbune, paljud pildid ka. parempoolne alammenüü põhjendatav ainult kujunduse müümise ja "uudsuse/erinevusega", fiati ja bmw logodega lingid töötaks mõistlikkuse mõttes paremal paremini kuna on arusaadavamad ja kergemini mõistetavad.
ei viitsinud uurida kui palju bmw.de lehega sarnaneb. kui on sama siis ma eesti tegijate üle ei nurise, bmw corporate policy on väga hull.
10. veebruar 2011 - 03:33:07 · Otselink
0
efera 13 a
kirju nagu kakssadatuhat mesilasepesa
10. veebruar 2011 - 09:26:13 · Otselink
0
Devastator 13 a
Liiga väike font, liiga palju suuri bännereid, liiga palju väikseid punktikesi, liiga palju kriipsukesi, liiga palju siniseid noolekesi jne... on hullemaid, aga 2 asja, mida mina oleks teisiti teinud:
a) avalehele poleks toppinud seda suurt kasutut bannerit. Pigem asendaks selle mõne kena või siis mitme kena emotsioonipildiga. Bännerdamine on UM mudelivalikus olevate autode puhul natuke liiga 60's ja odav lähenemine...
b) ehitaks lehe kõigepealt üles kahe suure pinnaga, vasakul "teenindus" ja paremal "mudelivalik" ning sealt edasi juba klassikaline "menüü vasakul, sisu paremal" lahendus
Näiteks...
10. veebruar 2011 - 10:02:28 · Otselink
2
veame kihla, et (a) ei olnud päris disaineri enda valik :D
allmighty marketing :P
Loe kõiki
laanekene 13 a
projekt teeme veebi ühe päevaga?
10. veebruar 2011 - 10:49:43 · Otselink
2
you have no clue do you?
got 2!
Loe kõiki
Rauno 13 a
enne oli ju normal web. neil peaks mingid ettekirjutused ka olema?
Kole on vaadata neid lambi pilte ja suurt sinist/roosat teksti tootevaliku all. peaks olema ühtalne stiil.
pealehel on slideshow katki ka. punktid on pildi peal firefoxiga ja iiga palju logosid kargab näkku.
kompositsioon on paigast ära ja üldse kuidagi logiseb?
10. veebruar 2011 - 22:46:24 · Otselink
1
http://bmw.ee/ sellest on ikka parem
Loe kõiki
nitram 13 a
holysh*tf*ck! alamelhtede sügavuses pole väga hullugi kohati aga avaleht.... ja täiesti ebaloogiline, et Fiat'i alammenüü ei koosne mudelitest vaid lihtsalt peagruppidest...
kõige tipuks on avalehel ka veel eriti läbune Flash-banner :( Teenuste all on ainult "Vaata" nupuke link.. horror. Kui mul varem tekkis aegajalt etteheiteid bmw.ee/.com lehele, siis selle kõrval on need siiski superloogilised ja kasutajasõbralikud.
Jääb vaid üle loota, et klient sundis takka ja pandi "enamvähem" töötav versioon juba üles ning on oodata parandatud versiooni (see muidugi eeldab, et klient pole veel arvet tasunud).
11. veebruar 2011 - 02:05:19 · Otselink
0
Hendrik 13 a
Otsing on düsfunktsionaalne, kuid sisu on edasi antud käe- ja mõistuspäraselt. Kontrastid ja proportsioonid võiksid olla lihvitumad, kuid töötavad ka praegu.
Sisuliselt oleks võinud vb kirjutada kasutatud sõidukite juurde selguse huvides ka BMW ning telefoninumber võiks alati nähtaval olla kas jaluses või pigem päises otsingukasti asemel. Häirib, et menüülingid ei eristu omaduste nimekirjadest. Eesti automüüja kohta tubli saavutus.
11. veebruar 2011 - 14:41:08 · Otselink
0
blankplane.com 13 a
Asi drupali peale tehtud, saab asja igal ajal üle võtta :))
13. veebruar 2011 - 03:44:49 · Otselink
0
vaalaskala 13 a
Drupali õpikurv
13. veebruar 2011 - 11:02:42 · Otselink
0
Ardi H 13 a
Lõpuks ometi on Unitedil uus leht. Imo suur samm edasi, mulle meeldib. Läbi mõeldud navi ja sisutihedad alamlehed.
Üks asi, mida ise vanalt lehelt pidevalt taga ajasin, olid kontakttelefonid. Ka BMWd lagunevad ja tore oleks seda vajalikku numbrit kiirelt leida, seega miks mitte avalehelt?
Offtopic: kahju, et pixli uue kujunduse ja ülesehitusega ei ole kaasnenud muutust ka suhtumises. Tundub, et käiakse rohkem ennast välja elamas kui asjalikku tagasisidet andmas. Mitut arvamusliidrit, keda tahaks siin näha kommenteerimas, ei paista kuskilt - vist on läbu nad juba eemale ajanud.
21. veebruar 2011 - 09:40:19 · Otselink
4
ntx suured eesti veebiagentuurid, kliendipoolne esindaja, töö autor - kus on nende kommentaarid? või ei tea ma piisavalt hästi varjunimesid
eesti suuremad agentuurid on siin esindatud, kliendid siia (veel) ei satu.
Loe kõiki
jüri 13 a
Läbimõeldud navigatsioon... really?
Sisu poolelt arvan, et ei ole hea lahendus hoida suures osas üksühele, iga esinduse tatbeks, täpselt samast infost kuute erinevat versiooni. Tekib küsimus, et milleks üldse tegelikult vaja on eraldi lehte igale linnale sellisel kujul. Kindlasti on paremaid variante.
21. veebruar 2011 - 12:19:29 · Otselink
0
Ardi H 13 a
jüri, see on normaalne kriitika. mina pidasin silmas, et esilehelt on võimalik saada hea ülevaade kodulehe sisust. Sinu punktid on samuti õiged. aga ülevalpool on 12 kommentaari, millest positiivset on umbes 0.5 kommentaari jagu. kui mu mälu mind ei peta, siis eelmine UM leht oli kehvem - seda arengut ei taha keegi ära märkida? kui klient ainult siinsete kommentaaride põhjal otsustaks, arvaks ta ilmselt, et teda on räigelt petetud.
tegelt on viga ilmselt minus, ootasin vist, et seoses uue pixliga hakkab seltskond ka kuidagi teineteisega arvestama.
21. veebruar 2011 - 15:34:46 · Otselink
0
tajo 13 a
ma usun, et siin öeldakse suht ausalt. kui ei meeldi, ei meeldi. olgu eelmine leht kasvõi frontpages sekretäri poolt kokku heegeldatud.
21. veebruar 2011 - 15:42:34 · Otselink
0
Ooker 13 a
No kuulge. Mõtleme nüüd ka natuke. See, milline oli eelmine leht, ei oma mitte mingisugust tähtsust uue lehe headuse või sittsuse hindamisel.
21. veebruar 2011 - 16:02:24 · Otselink
0
marke 13 a
ei saa aru millest nii suur kära.
suured nupud ja kõik leiab üles
kujundus on jah kole. nagu enamus eesti saitidel.
21. veebruar 2011 - 16:23:02 · Otselink
0
Devastator 13 a
Aeg uue võistluse jaoks? Kes teeb parema? :D
21. veebruar 2011 - 17:06:28 · Otselink
0