Tallink
-
kaups 7 a
Uus eks? Kes tegi?
Miks nii morn, kui bränd püüab olla igal sammul fun ja elurõõmus? Üsna 2000's minu silmale.05. oktoober 2017 - 10:46:29 · Otselink
-
friizuurikas 7 a
Suurel ekraanil on kuidagi imelik, et asi nii kokku pressitud :(
05. oktoober 2017 - 11:54:48 · Otselink
-
Hanna 7 a
Leht on tegelikult veel vana funktsionaalsusega, seoses Tallinki ja Silja Line'i kaubamärkide uute visuaalsete identiteetidega saanud lihtsalt n-ö quick-fix'ina uued värvid-fondid.
Tootemärkide värskendused töötati välja koostöös Rootsi agentuuriga Happy F&B, kelle klientide nimekirja kuuluvad ka Thomas Cook, IKEA, Coca Cola Company, Swedbank ja paljud teised.
07. oktoober 2017 - 14:02:46 · Otselink
-
Anzkan 7 a
Meenutab natuke Ryanairi veebi mõned aastatd tagasi kui see virrvarrist tõsisemaks muutus Tallinki kampaanialehed ja outdoor on üsna rõõmsad õnneks :) https://www.tallink.ee/et/puhas-room?utm_source=delfi&utm_medium=banner&utm_campaign=kruiis_sygis17&utm_content=995x300
14. oktoober 2017 - 17:45:06 · Otselink