Lühikirjeldus
Kampaania eesmärk on panna inimesi soolist ebavõrdusust märkama, seda oma elus ära tundma, ühiskonnas esinevatesse soolise ebavõrdsuse ilmingutesse kriitiliselt suhtuma ning soodustama stereotüübivabamat suhtumist naiste ja meeste rollidesse.
Klient
Sotsiaalministeerium
0
meeldimist
Sulge
Peida
vaalaskala 11 a
tore kampaania iseenesest, aga veeb on ju küll "kuul pähe" ja üsna sterotüüpne, kui vaadata pixli kommentaaride ajalugu keskmise uue töö juures:
* väike tekst
* sama tooni tekst samat tooni taustal
* default scrolleri asendamine mingi nüssaga mis ei tööta osx-il jne
* linkide eristamatus tekstist jne
* mobiililt arendaja ei vaadanud jne
10. juuni 2013 - 12:14:59 · Otselink
1
+1 ja suurel ekraanil tõmbavad tekstikasti ainult poole ekraani peale. järjekordne odavaima pakkumise veeb.
Loe kõiki
friizuurikas 11 a
Veeb: umbes sellisena kujutaks ette üht toredat lasteaia veebi.
Kampaania: videod on supper töö.
10. juuni 2013 - 15:11:43 · Otselink
2
ma saan aru, et taheti out of box asja teha, siiski, antud juhul veebi puhul ei tulnud hästi välja ...
Videod on küll väga hästi tehtud.
Loe kõiki
Scooter 11 a
Pikku Kakkonen (see viimane nokkloom)...
10. juuni 2013 - 16:01:22 · Otselink
1
haha, hea leid!
Loe kõiki