SEB 2014

  • jüri 10 a

    http://www.seb.ee/

    09. aprill 2014 - 10:11:42 · Otselink

    1

    • Nagu siin vahepealsetes aruteludes juba oodata oli, kena puhtam look igatahes.

    Loe kõiki

  • Laurits 10 a

    Katki ... :)

    09. aprill 2014 - 10:35:18 · Otselink

  • Väga ei eruta. Aga mis seal ikka - parem kui eelmine.

    09. aprill 2014 - 11:10:36 · Otselink

  • hea kiire leht :)

    aga vaadates seda sisu liigendust jääb natuke segaseks , et liialt liigendatud ja sisu jääb peitu ekraanilaks
    * näha on peamenüü kolm taset, hea selge
    * kõrval on lisainfo lingid värviliselt (tapab call to actioni)
    * sisu keskel on tumehall call to action "ava digikassa" vms (jääb lisainfo värvide varju)
    * veel üks dimensioon navigatsiooni mille alapealkirjad kattuvad osaliselt lisainfo blokidega vasakul ja tekitab natuke segadust

    09. aprill 2014 - 11:13:02 · Otselink

  • surdna 10 a

    to vaalaskala: ei saa aru sellest analüüsist, et lähed kuhugi alalehele ja siis järsku lisainfo värvilised lingid segavad? Mis sa üldse sinna Kogumine... > Hoiused > Digikassa läksid kui sisu ei huvita? Mõtlen,et kui ma juba niikaugele jõuan siis tarbin ju sisu ja nupuke avan digikassa tuleb ju ilusti vastu. Kirjutage analüüs millestki olulisemast, näiteks internetipanga kasutamisest või kasvõi avalehest. Ses suhtes, et avalehel neti panka logimise ruuduke ilusti leitav ja kasutatav, mida endal isiklikult läheb vaja 99% kordadest kui seb.ee lehele lähen ja ülejäänud on juba internetipanga kasutamine, mis esialgu tundub ka väga palju paremaks läinud olevat, just kiiruse ja selguse poolest.

    10. aprill 2014 - 12:46:47 · Otselink

    3

    • see et "call to action" nuppude värv on läbivalt must ja hover sinise varjundiga ei ole vist väga läbi mõeldud?

    • ei saa teada ennem, kui küsid, võibolla on A/B testitud ja puha

    Loe kõiki

  • ei saa aru sellest analüüsist, et lähed kuhugi alalehele ja siis järsku lisainfo värvilised lingid segavad? Mis sa üldse sinna Kogumine... > Hoiused > Digikassa läksid kui sisu ei huvita? Mõtlen,et kui ma juba niikaugele jõuan siis tarbin ju sisu ja nupuke avan digikassa tuleb ju ilusti vastu.

    Tõsi ma ei ole SEB klient ja mind see sisu süviti ei huvita ja ma ei kahtlegi selles, et see nupp seal tehniliselt ei tomiks. Ma ei saa kommenteerida panga UI -d, aga seb kliendiks olemise ajast mäletan, et sellest õudsam on ainult danskebanki UI :)

    Analüüsi mõte oleks leida kohti mis võiksid olla segased neile keda see sisu reaalselt huvitab. Sellest tekib väide mida peaks mudugi testiga tõestama, aga see ei ole enam minu võimuses ja 99% juhtudest jäävadki pixlis välja öeldud asjad lihtsalt kommentaari tasemele. 0.01% tehakse teemast laul jne . Paljud (mõned, üksikud jne) pixli külastajad on juhtumisi veebitehnoloogiatega olnud seotud ~15 või rohkem aastat ja on oodatav, et siit selliseid kommentaare/analüüse võiks saada.

    Juhtisin tähelepanu sellele, et selle väikse sisu juures on 3 erinevat (peamenüü, lisainfo ja sisus tabid) navigatsiooniharu ja sisus 1 call to action. Sisu konkureerib nendega paratamatult ja teada on ka fakt, et inimesed jälgivad veebilehti diagonaalis. Tehes seda diagonaalis jõuad sa värviliselel alale ja ei pruugi jõuda sisu enda jaotuste juurde jne. On olemas tehnoloogiaid kuidas inimese jälgimist juhtida ja on juhuseid kus jälgimist juhitakse ebaolulistesse kohtadesse. Selle tulemus võib olla kuluna mõõdetav n: 10000 samasisulist küsimust infoliinile , tellerile .

    Kui sa 99% ainult kasutad internetipanka, siis bookmarki https://www.seb.ee/ip/ipank ja sa ei pea seda kasti muu sisu seest leidma jne, aga see on sügavalt personaalne käitumine ja arendaja saab seda ainult mõõta ja analüüsida aj mingeid otsuseid teha massi suunamisel võimalikult väheste kuludega. Ja muidugi ka see, et 99% juhte on võibolla tõene ainult sinu või minu puhul ja me ei saa väita , et ülejäänud info seal mõttetu või kellelegi huvi ei pakuks.

    10. aprill 2014 - 13:11:03 · Otselink