papervision 3d
-
Bent Rushmore 16 a
papervision 3d'd on keegi torkinud?
gotoAndLearn brimelow tutoriali põhjal tundub isegi kasutatav (kuigi kuti tutokad ongi sellise nurgaga valitud tavaliselt).27. detsember 2007 - 23:11:31 · Otselink
-
Ooker 16 a
Ma natuke mängisin sellega, püüdsin panoraami teha. Torgiks veel hea meelega kui aega oleks.
http://lewww.kontuur.ee/oliver/polygon/f9/panoraam/pano1/
http://lewww.kontuur.ee/oliver/polygon/f9/panoraam/pano2/
http://lewww.kontuur.ee/oliver/polygon/f9/panoraam/pano3/
http://ooker.planet.ee/polygon/panoraamid/loss/vol2/28. detsember 2007 - 00:24:33 · Otselink
-
tajo 16 a
oh eriti cool
28. detsember 2007 - 00:30:14 · Otselink
-
Freq 16 a
käisin amstekas selle koolitusel. no vlihtne. 1 jama on see, et neil ei ole korralikke riliisse ja iga update-ga asjad muutuvad. Ja sis on veel see asi, et kui as3 täiega käpas pole midagi asjalikku toota ei anna ka. Flash 10 võimalused panid need tüübid muidugi veits värisema.
28. detsember 2007 - 00:52:05 · Otselink
-
Bent Rushmore 16 a
appetite, su asjad päris lahedad. ma kujutan ette et liiga palju ridu koodi need polegi (stseen, kaamera, sphere ja materjal külge. siis lihtsalt keerutad kaamerat vastavalt hiirele. Brimelow'l umbes sama asi tutokas).
Natsa nagu kardan koodida 3D keskkonda. tundub nagu päris karm ettevõtmine.Aga miks 10 värisema pani? Et teevad ehk kogu asja jälle ringi? Või siis et adobe paneb 3d mootori flasplayerisse? Mõtlen lihtsalt et seda papervisionit adobe nagu ise promob, et ei tohiks päris mõttetu õppimine olla.
Vajadus iseenesest nagu polekski mingit Quake'i või Tomb Riderit flashi panna, vaid lihtsalt ilusamaid interface'e ja animatsioone nikerdada.28. detsember 2007 - 14:18:27 · Otselink
-
Freq 16 a
see z dimensioon mis sisse pannakse
28. detsember 2007 - 14:39:07 · Otselink