MinuKleeps.ee

  • kass 13 a

    Tere

    Tänapäeval nõuavad paljud lasteaiad ning koolid nimesiltide kasutamist laste asjadel ning sellest lähtuvalt tuleme lähima paari nädala jooksul turule teenusega, kus lapsevanemad saavad oma lastele kleebitavaid, triigitavaid ning lapse pildiga kleepse tellida. Ja seda kõike WYSIWYG meetodil. Lapse pildiga kleebiste tegemiseks tuleb lihtsalt pilt üles laadida ning vuala :)

    Kasutaja valib endale sobiva kujunduse ning sisestab ise lapse nime, mida kleebisel/nimesildil kuvatakse. Tellimuse täitmiseks on meil nö köögipoolel trükikvaliteediga fail kasutaja valitud nime ning pildiga.

    Lisaks saab pildile lisada unikaalse koodi, mille abil Sinu kaotatud asja leidja Sinuga e-posti teel kontakti saab.

    Hetkel avasime lehe testimiseks ning tellimusi hetkel veel ei täida.

    Küll aga oleks igasugune tagasiside teretulnud ning kas kõikide browserite/OSidega kõik ilusti töötab!

    Hetkel veel poolik:
    - Avalehe pildid, tooteinfod ja kontaktileht.
    - Kleepsude ja nimesiltide disainid. Algmaterjalid on olemas (kunstniku poolt joonistatud) kuid kleebiste taustadeks veel tegemata.
    - Pangalingid
    - Leitud asjade kontaktivorm, mille abil saab kleepsu omanikuga ühendust.
    - Hinnakiri ei ole lõplik

    Katsetamiseks kliki siia: MinuKleeps.ee - kleepsud ja nimesildid Sinu lapsele

    Tervitades ja tagasisidet ootama jäädes,
    Martin

    07. veebruar 2011 - 14:08:43 · Otselink

  • väga arusaamatu lehekülg, lehe põhitegevus ei ole piisavalt esile toodud ja ma pakun, et 90% külalistest leiavad ennast toodet ostukorvi lisades ilma taipamata kuhu kirjutatakse tekst mis kleepeka unikaalseks peaks muutma ja sealt "maksma" suundudes ennast fakti ees, et "registreeri" , milleks?

    Võrdle oma lehte "Selveri" kogemusega: "Lähen võtan riiulist kleepekad, kassas maksan eurodes , kaardiga, krediitkaardiga". Saad teada, et praegu on kasutajale võibolla arusaadav "valik" , kuidas ja millega käib maksmine selgub vist peale registreerimist.

    Järgmisena võrdle seda poodi "lapsevanema" kogemusega: "Mul on kaks või enam last kes pidevalt vajavad suhtlemist ja küsivad midagi" ja mõtle kas selline lapsevanem on valmis täitma veel ühte vormi või minema veel ühele eraldi lehele et siseneda facebooki kaudu või täitma mingit vormi ikka veel teadmata kuidas ta saab maksta. Ta läheb Selverisse.

    seega soovitused:

    * igale tootele oma leht koos eraldi lahtriga "PANE TEKST SIIA" , et tootele oleks võimalik otse linkida (meilida, favoritesse panna jne)
    * registreerimise vorm üheks kauba saatmise vormiga ja linnuke "salvesta aadress/registreeru kasutajaks" ning parool e-mailiga kasutajale (see ei ole ostu sooritamiseks vajalik otsus)
    * kassasse kohe nähtavale kohale tegevuse lõpetamiseks "Maksa pangalingiga, smsiga, natuuras" , et inimene teaks millega ta saab sinu juures maksta

    see oleks ainult toote ostmise osa :) edasi juba hall tekst tumedal taustal ja keegi ei saagi teada, et toode on kulumiskindel jne. Kleepekas on paberist , toote nimi oleks "kulimkindel kleepekas" oleks asi kohe palju selgem või "triigitav kulumiskindel kleepekas" jne

    07. veebruar 2011 - 15:15:58 · Otselink

  • kass 13 a

    Tänud vaalas tagasiside eest! Kommenteerin ka Sinu postituses kirjutatut :)

    Põhitegevust kui personaalsete nimesiltide ja kleepsude trükki pole võib-olla tõesti piisavalt esile toodud - tegelen sellega.

    Seda, et kleepsudele saab ise teksti peale kirjutada võib-olla samuti - tegelen ka sellega!

    Registreerumine on tegelikult vajalik vaid üheks asjaks ning ka see on hetkel pisut puudulikult välja kirjutatud. Räägin veidi täpsemalt:

    Üks MinuKleeps.ee kleebiste mõte on see, et kleepse saab tellida nö personaalse 8-kohalise unikaalse koodiga, mis on seotud Sinu MinuKleeps.ee kontoga.

    Asja mõte on see, et kui Sinu väikesel juntsul on näiteks salli sisse triigitud nimesilt, millel on nimeline kleeps peal ning kleepsul on kirjas "Kui leidsid mind, mine minukleeps.ee". Lisaks on kleepsul unikaalne kood. MinuKleeps.ee lehel saab sinu lapse salli leidja sisestada kleepsul oleva koodi ning seejärel saata Sulle Sinu andmeid teadmata e-kirja koos oma (kui ausja leidja) telefoni/e-postiga. See eeldab muidugi, et tegemist on ausa leidjaga. Kindlasti küsid, et samahästi võiks ju ka telefoninumbri sinna kleebisele panna? Seda küll aga kui näiteks lapse jakil on Sinu telefoninumber ning jaki taskus koduvõtmed, siis võib pahatahtlik leidja seda infot (telefoninumber) koos taskus olevate võtmetega kurjasti ära kasutada.

    Küll aga võtan Sinu soovitust väga tõsiselt ja loon võimaluse ka ilma registreerimata tooteid osta. Võib-olla siduda kood vaid e-posti aadressiga :)

    Lisaks teen selgemaks, kuidas saab toodete eest maksta, millised on tarnevõimalused ja kindlasti rohkem tooteinfot esile tuua.

    Veelkord tänud tagasiside eest!

    PS! Tänase jooksul on pixlist ~100 inimest meie lehel käinud aga vaid üks tagasiside - ei tea, kas vaikus enne tormi?

    07. veebruar 2011 - 21:37:20 · Otselink

  • See koodi asi ei tulnud minu jaoks üldse välja ja selle jaoks peaks lehel olema vast eraldi tutvustav ala või "landing page".

    Lapsevanemana mind ei eruta, et kuskil on minu asjade ja laste elukohti või lastevanemate aadresse kokkuviiv andmebaas ja selles osas e-mailiga sidumine pelgalt olekski vast piisav.

    07. veebruar 2011 - 22:06:49 · Otselink

  • kass 13 a

    See tutvustav leht on tegelikult olemas ja ka esilehel nupuke olemas (a'la kui leidsid midagi, millel minukleeps.ee silt peal, siis kliki siia) kuid see pole veel täitsa valmis ja nähtav :)

    Ning e-postiga sidumisest peaks tõesti piisama :)

    Ma ei tea kui palju siin lapsevanemaid on aga kuidas üldises plaanis mõte kui selline tundub? Kui naine kõrval, siis küsite äkki - kas nimesildid laste asjadele/riietele/koolitarvetele on aktuaalne teema?

    07. veebruar 2011 - 22:13:42 · Otselink

  • eriti ei eruta ja enamus joonistavad markeriga sisse, usinamad tikivad sama mis leiutada "helkuri pood" või "uus t-särgi pood" , aga see pelgalt minu arvamus

    07. veebruar 2011 - 22:18:04 · Otselink

  • jüri 13 a

    Lisavõimalusena võiks ennast proovida müüa lasteaiale või koolile, mitte otseselt lapsevanemale. Ehk siis grupitellimused, kus sisestad nimed ritta ja saad tellida kohe kõik sildid tervele rühmale.

    Nõus vaalaskalaga, et lehe ülesehitus on segane. Karusselli teema ei käitu esmakasutajale piisavalt loogiliselt. Detailvaated, kus avanevad kohe kõikvõimalikud kujundusvariandid eeldaks rahulikumat ja lineaarsematlähenemist. Tee ostuni võiks käia u. nii: Tutvustus -> Kujundusvõimalused -> Nime sisestamine -> Lisa ostukorvi. Hetkel, müügijutt paremal, läheb täiesti kaduma. "Vaata ka teisi tooteid" punane kastike paremal navigeerimiseks on väga nadi. Kui kogu leht ongi mõeldud nende toodete tutvustamiseks, siis oleks mõistlik panna valikud peamenüüsse.

    PS! Dax font on tänu elionile ja emt-le niivõrd ülekasutatud, et tekib okserefleks juba. Kui tahad seda siiski kasutada, siis tee kerning korda. Tähevahed on sellel fondil nii ligadi-logadi ja defauldist liiga suured. PS-is -25px tähevaheks on kohe palju parem. Arvan ka, et üldine kujundus võiks olla valgel taustal, rõõmsam ja lapsesõbralikum.

    10. veebruar 2011 - 17:02:37 · Otselink

  • kass 13 a

    Tänud tagasiside eest Jüri!

    Lasteaedadega ning koolidega on plaanis personaalne suhtlus ning tellimustööd. Kindlasti ka soodsamad hinnad kui tavakliendile.

    Võtan kõiki tähelepanekuid arvesse ja teen lähiajal uuendusi, annan märku ja jään taas tagasisidet ootama :)

    Tervitades,
    Martin

    11. veebruar 2011 - 11:22:53 · Otselink

  • Kommunikatsioonipsühholoogia ja stereotüübid: "Kiida alati teiste kuuldes ja laida eraldi". Sellest lähtuvalt ära ütle kellelegi kunagi "tavaklient" samas teiste kuuldes öelda "vip klient" ei ole üldsegi paha.

    Sellised lahterdused kommunikatsioonis nagu "tavaklient" jne tegelikult peletavad inimesed su juurest minema ja seetõttu on meil kasutusel mõisted "jaeklient" ja "hulgiklient" millest marketing mugandab hulgikliendi "partneriks" jne

    11. veebruar 2011 - 11:49:47 · Otselink

    2

    • Mina kasutan "tavaklient" sõna asemel "lihtsurelik" - see on fun ja kehtib suht kõigi kohta :D

    • Mõtlesin samuti tavaklienti kui jaeklienti ning kindlasti mitte halvustavas toonis :)

    Loe kõiki