kodulehed ja epoed
-
Alduuur 12 a
mis te nende hindade kohta oskate öelda?
http://www.veebilooja.eu/hinnakiri.html05. september 2012 - 03:59:56 · Otselink
-
Imre Heero 12 a
Serbias?
05. september 2012 - 09:01:15 · Otselink
-
vaalaskala 12 a
Alduuur sa matemaatikat mõikad? Lihtne mikroekonoomika ülesanne ja marginaalvõimsuse arvutamine võiks sind aidata õige hinnataseme leidmisel (aeg vs raha).
Lähteülesandeks sealt lehelt veebipood 500 euri koos pangalinkide , toodete sisetamise , fototöötluse ja kasutajaanalüüsiga. Pane iga tegevuse peale hinnanguline aeg ja spetsialistide arv (mitu inimest on vaja , et oleks võimalik etteantud ajaga ülesanne teostada ka nende inimeste kes tellivad ja kellega on vaja suhelda) . Me muidugi ei tea mida see hind sisaldab, aga võime aimata, et 500 euri eest saab spetsialisti palgata Eestis 2 heks päevaks ja see peaks andma juba eelneva hinnagu sele teenuse võimalikust tasemest.
Sellel teemal edasi mõteldes, siis 500 euri e-poe eest katab ära vaesuspiiri ühele inimesele, aga korralikult toimiva e-poe tegemiseks kulub tavaliselt paar nädalat tehnilist tööd ja koolitust ning olenevalt info mahust kulub sama palju tooteinfo ettevalmistusele ja erinevate osapoolte suhtlusele (pangad, tarnijad jne) . Siis saadki arvutada stiilis mitu 500 eurost tegevust peab tegema ühe kuu jooksul , et katta ära asjaga seotud inimeste palgafond eeldusel , et tehes e-poodi ei saa sa teha visiitkaarte jne. Kui aja ja hinna suhe seda ei kata ja meeskond töötab täisvõimsusel, siis lihtsalt ei tasu sellise hinnaga sellist teenust pakkuda. Kui meeskond on alakoormatud, siis on hind liiga kõrge või meeskond laisk ja on ruumi arenguks või hindade langetamiseks.
teoreetiline video mis sulle seda selgitab ja aitab suvalisi hindu mõista: http://www.khanacademy.org/finance-economics/microeconomics/v/production-possibilities-frontier
05. september 2012 - 09:41:30 · Otselink
-
Alduuur 12 a
Tänud
05. september 2012 - 13:37:24 · Otselink
-
Lars 12 a
Vaalaskala mõikab matemaatikat, aga mitte veebiäri... ehk see, et sa millegi eest 500EUR küsid, ei tähenda veel, et sa sellega ka reaalselt tegeled :)
05. september 2012 - 15:19:28 · Otselink
-
Robert Jakobson 12 a
targem on sellise üldise teenuse asemel tegutseda nii:
1) kui võtad alustuseks spetsifiilise sihtrühma äriklientidest - nii 30 kuni 50 firmat. Leiad mis on nende jaoks valukoht. Otsi nt ehitusfoorumitest kui soovid teenindada ehitajaid jne.. küll leiad mis neid vaevab ning mis rakendusega lahendada saaks. Eristad õiged terad viljatutest
2) kirjutad oma kavatsustest ja rakendusest neile siira ja asjaliku kirja. Eriti aitab kui kirjutad et soovid rakendust arendada nt oma ülikooli õpingute raames. Firmasi üldiselt huvitab koostöö akadeemiline + äri, eriti kui õpid nt TTÜ-s või TÜ-s. Näevad potentsiaaliga inimest.
3) neile kas vastavad, helistad
4) leiad igapäevaselt suheldes ühe või paar firmat kes soovivad tõsiselt tegeleda sinu mõeldud rakenduse välja visandamisega ning on valmis sind toetama.
5) valmib lõplik kontseptsioon, mis iganes kõlbulikus vormis
6) lased kontseptsiooni põhiselt teha kallimal veebirakenduste arendajal põhjaliku hinnapakkumise
7) analüüsid saadud hinnapakkumise läbi. Võtad sealt saadud lisainfo ning uurid kas on keegi andekas ja kogenud üksiküritaja Eestis või odavam aga kvaliteetne firma teisel pool Induse jõge kes sarnase töö ära teeks.8) alustad koostööd valitud partneriga - kas kallis Eesti firma, üksiküritaja või gurud indiast, mujalt.
9) Kui töö poole peal ning näha et asi kannab vilja lood sign-up lehe ja mõtled domeeni peale et tutvustada oma tööd. Niikauaks lihtsalt jätkad koostööd ja läbirääkimisi varem saadud klientidest partneritega.
Tee üks selline projekt ära, kannata kui teised naeruvääristavad ning pärast lõpetamist isegi kui sellega raha ei teeni saad CV-sse tõelise pärli. Inimesed hindavad sind sest viitsisid ühe asjaga tegeleda kaua ning kuni lõpuni. Näitad visiooni, pühendumist jne.. Eriti lahe kui teed selle ülikooli ajal ära ning seod ülikooli nt lõputööga. See avab karjääris uksi ning annab kogemuse ettevõtjana tegutsemiseks.
Saad kogemusi, mis on disaini ja programmeerimsiega võrdselt olulised (aga neid ka):
- müügist
- tootearendusest
- turundusest
- inimestega suhtlemisest ja nende juhtimisest05. september 2012 - 16:12:29 · Otselink
-
skeefee 12 a
Portfooliot vaadates tuleb tunnistada, et hinnad täitsa õiglased.
Säästuka ketsupil ja Felixi ketsupil ei ole mitte ainult hinna vahe vaid ka kvaliteedi :)07. september 2012 - 20:37:23 · Otselink
-
Heino Perm 12 a
Ma ei taha pikka juttu pidada, ütlen lihtsalt 2 näidet mitmest, mida peaks tõsiselt üle vaatama. 1: Visiitkaart: 32eur = Kahjum. Veeb: 500 eur = Kahjum. ( PS! kui just ülikiiresti valmis ei tehta ning klient kohe sinuga ülirahul on.) Ma võiks väga väga pikalt lahti seletada, aga ma arvan, et sul on targem need vastused enda seest ise leida, või kasulikke raamatuid firma majandamisest lugeda.
09. september 2012 - 03:24:49 · Otselink