Kasutajamugavuse spetsialistid
-
PeZ 13 a
Elioni lehelt hea hinnakirja leida ilma sisselogimata. Searchiga ka ei leia. Ja kui leiad, siis hea mugav kiire alla tõmmata pdf ja hea lihtne aru saada:
06. oktoober 2011 - 11:14:42 · Otselink
-
vaalaskala 13 a
seal on see põhimõte "mida vähem sa tead hinnakirjast seda rohkem lisateenuseid sa tellid", sama on kõikides pankades, eesti energias jne monopolides kus sa pead näiteks elektri hinna teada saamiseks tegema absurdseid kalkulatsioone, paketivalikuid ja teadma oma peakaitsmete jne jne andmeid või näiteks laenu võttes krediidi kulukuse määra arvutamisega, seda suudab reaalselt vaid kõrgemat matemaatikt valdav inimene (vaata valemit seadusest)
06. oktoober 2011 - 12:23:53 · Otselink
-
tajo 13 a
jap, kui nad tahaks seda lihtsalt näidata, oleks see poole tunni töö :)
06. oktoober 2011 - 13:00:40 · Otselink
-
Devastator 13 a
Milleks hinnakiri? Telli ära, järgmine kuu näed, palju maksab :D
06. oktoober 2011 - 14:15:36 · Otselink
-
PeZ 13 a
Mõistan jah miks see nii on jne, aga ikkagi! Ootan veel häid näiteid kasutajamugavuse spetsialistidest!
06. oktoober 2011 - 14:33:00 · Otselink
-
iam 13 a
Ma pole ametinimetuse järgi küll kasutajamugavuse spetsialist, aga lihtne loogika ütleb, et viimased neli tulpa (hinnad kroonides) võiks rahulikult maha võtta (juulist alates pole paralleelselt mõlema valuuta näitamine kohustuslik), samamoodi võiks ära kaotada ka summa KMta ja KM maksumus (viimaseid arvatavasti nõuab küll seadus?) ja ka numereerimine (mis pigem neile endale oluline). Tulemuseks lihtne nimekiri, kus paaris teenuse nimetus ja maksumus.
Kui aga viriseda selle kallal, miks on kirjas hinnagrupp 1-20, siis samahästi võiks öelda, et poes võiks ka kõik saiad-leivad rahulikult ühe hinnaga olla (nt 5 EURi), oleks ka hinnakiri kasutajamugavam. Tähtis on ju lõpptulemusena see, et sa teenuse kasutamise ajal teaksid selle maksumust (nt filmi laenutamise ajal näed hinda kenasti ekraanil) ja hiljem on sama number ka su arve peal.
06. oktoober 2011 - 22:50:41 · Otselink
-
InQbus 13 a
Elioni puhul on see kah tore, et nüüd installeeritakse kõikidele VOIP-telefonid, mis siis käivad ainult läbi ruuteri. Kui mingi kala on neti või ruuteriga, siis sisse ega välja helistada ei saa.
...samas Elioni klientidele on aga klienditoe number tasuta!
Saan aru küll, et laua telefon on "so last century", aga paljudele pensionäridele näiteks võib see palju paanikat tekitada.
07. oktoober 2011 - 09:46:08 · Otselink
-
Jubejuss 13 a
Ilmselt on antud juhul tegemist materjalidega, mis pole kliendile mõeldud. Väljapandud vast seetõttu, et keegi ei saaks ette heita, et neid välja pole pandud. Kuidas töötajad sellistest asjadest läbi närivad - ehk on palgatud kõrgepalgaline hinnakirjaspetsialist (osakond) või on meisterdatud spetsiaalne programm? Hinnakirja üldosa maht on 37 lehekülge.
07. oktoober 2011 - 11:15:21 · Otselink
-
Biitnik 13 a
See ei ole eriti loogiline mõttekäik, et kui hind on keeruline, siis ostetakse rohkem.
Kui hind on keeruline, siis pigem ei osteta või helistatakse klienditeenindusse, või minnakse poodi lolle küsimusi esitama. Selles puudub igasugune kasutegur (teenindaja tööaeg vs. vastu saadud raha), või siis kui eeldada, et poemüüa või telefoniteenindaja müüb kliendile lisaks mingi veel kallima teenuse maha... Igal juhul oleks mõtekam teha lihtne hinnakiri ja lasta neil veebist asju tellida.Ilmselt on tõesti tegemist mingi ettevõtte sisese materjaliga, mingi koondinfoga, millel puudub konkreetne vastutav isik.
07. oktoober 2011 - 15:00:23 · Otselink
-
mbhh 13 a
Elion on nii haige:D
http://arikliendid.elion.ee/arikliendi-lahenduspaketid/arilahendus-kodukontoris5 Mbit/s kuni 2 Mbit/s = 32 € Thomson TG789
10 Mbit/s - 5 Mbit/s = 32 € Thomson TG78912 Mbit/s kuni 2 Mbit/s = 45 € Thomson TG789
20 Mbit/s - 5 Mbit/s = 45 € Thomson TG789Kus on loogika?
08. oktoober 2011 - 13:42:51 · Otselink
-
PeZ 13 a
Tore on, et eraldi uploadi kiirust ka juurde osta ei saa. Kiirel hetkel 400mb+ psd ülespanek on rõõm.
08. oktoober 2011 - 21:53:26 · Otselink