Flash case vs multilevel array

  • Mul oleks küsimus, et kui mängus leveleid teha, kas on kiiruse ja protsesside vahe ka kui kasutada mulitlevel array-t või kui ma näiteks kasutan midagi sellist, mis ise kokku klopsisin:


    var lvl:Number = 0;
    var levels:Array;

    function gamestart(lvl:Number):Function{
    return function():void
    {
    lvl++;

    switch (lvl){

    case 1:
    trace("Esimene");
    //levels = [0,0,00,0];
    break;

    case 2:
    trace("Teine");
    //levels = [0,0,00,0];
    break;

    case 3:
    trace("Kolmas");
    //levels = [0,0,00,0];
    break;

    default:
    trace("Esimene default");
    //levels = [0,0,00,0];
    break;

    }
    trace("sööb läbi funtsiooni");
    }
    }

    stage.addEventListener(MouseEvent.CLICK, gamestart(lvl));

    Pm tegelt peaks olema sama asi, aga enda jaoks pildis on sedasi kergem jälgida.

    Või oskab keegi midagi kolmandat soovitada?

    28. september 2012 - 02:48:01 · Otselink

  • Freq 12 a

    et kas switch on kiirem kui loop? jah, switch on kiirem.

    28. september 2012 - 08:49:49 · Otselink

  • Taaniel 12 a

    Kui Su massiivide maht ei ulatu just kümnetesse tuhandetesse, mida kasutatakse iga frame'i puhul, siis tee nii nagu Sulle endale lihtsam on. Ja array asemel soovitan kasutada vector'it kui võimalik.

    Antud juhul soovitan teha staatilise class'i, kus sees on staatilised muutujad koos levelitega jms mängu parameetritega.

    29. september 2012 - 09:50:03 · Otselink